AndroidHealthClinic

laatste wedstrijd van het jaar

Bezoekers in dit topic

Maar je gebruikt ook een ander aspect van je spieren! zo gebruik je meer de mediale koppen en dat is ff wennen! zo heb je een betere verdeling van de druk op de been spieren!

correct me if i am wrong :p
 
nou, ik wil niet beweren dat ik erg breed squat, maar bij mij lijkt het toch iets breder ...

spikesquat.jpg
 
ja wel breder ja! vanavond ga ik weer eens SQ doen na 2 weken nix.. dus zal ff kijken :thumbs:
 
[Abeelding niet meer beschikbaar]


Ik sta ook breder zoals je kunt zien:)

Zeg champ welke kniewraps zijn dat bij u, das geen inzer geloof ik. Tvereden van?

Kga vanavond nog ne ke me mijn bandjes squatten, i'll try to do 285 ofzo, op training..zou da prachtig zijn
 
ha! Koen, ik heb mijn bankdrukpak terug hé!

afijn, niet echt mijn bankdruk pak...

ik heb nu een HPHD maat 48 :D ik heb dus een beter pak gekregen dan was ik had, wiii :D en kleiner, want voorheen had ik maat 50 dnek ik
 
haha, ik haal er toch wel 10-15kg uit denk ik, da zijn goeie pakskes
 
Huh, Munk, van IPF mocht je toch niet mee doen met andere federatie? Wat doe jij dan op het EK van WPC???
 
DAt zijn wraps van Titan!! ben ik zeer tevreden over!
had verschillende gebruikt op de dag dat ik deze aanschafde, maar deze zaten het best! Geen verplaatsing en goede steun :thumbs:

ben gister breder gaan staan, ben niet zwaarder gegaan dan 250 5x was lekker voor de eerste keer na 1,5 week!
 
mag nu 2 jaar geen europees meedoen van de ipf omdat ik mee deed maar dat waren we overeengekomen. Als ik senior ben mag ik meedoen aan het ek bij de ipf:)

@champ 5x250 is zeker nie weinig:)
 
het is alleen jammer dat je niet kan tillen als er op een wedstrijd doping controle is
(champ ??????????????)
 
Volgens mij heb jij last van het fenomeen: topic-kicken!
 
gejajoro zei:
het is alleen jammer dat je niet kan tillen als er op een wedstrijd doping controle is
(champ ??????????????)

waar train jij in haarlem gejajoro?
 
euh? ik til ook gewoon op wedstrijden kerel.. met of zonder controle..
maar zou jou wel graag op een wedstrijd tegen willen komen, praatjes maker
 
Champ zei:
euh? ik til ook gewoon op wedstrijden kerel.. met of zonder controle..
maar zou jou wel graag op een wedstrijd tegen willen komen, praatjes maker
go get 'em dad!
 
mooie kilos
ga tillen bij powerlifting holland heb ik ook wat tegenstand.
buigen; 330 bank; 200 liften; 310 klasse 125kg

met kans op internationaal tillen. ;)
 
Back
Naar boven