Fitness Seller

AAS pagina met info & veel schema's door Elmo en Big T

Bezoekers in dit topic

echt goede site jongens..

Iedereen die zeurt dat er niks te lezen valt in het nederlands kun je meteen op deze link wijzen.

In de beginners cycle's staat als nakuur 25 mg nolvadex elke dag of clomid.

Misschien een domme vraag hoor maar waarom zou je 25 mg gebruiken als ze in tabs te krijgen zijn van 20 of 10 mg?
 
younggod zei:
echt goede site jongens..

Iedereen die zeurt dat er niks te lezen valt in het nederlands kun je meteen op deze link wijzen.

In de beginners cycle's staat als nakuur 25 mg nolvadex elke dag of clomid.

Misschien een domme vraag hoor maar waarom zou je 25 mg gebruiken als ze in tabs te krijgen zijn van 20 of 10 mg?
je kan de tabs in half breken
 
Big_T zei:
je kan de tabs in half breken

lekker handig als je alleen 20 mg tabs hebt, of kan krijgen..

maar tis idd een optie.
 
Petje af voor Elmo & BigT.. zo duidelijk dat een leek zo kan beginnen na het lezen van dit stuk :thumbs:
 
younggod zei:
lekker handig als je alleen 20 mg tabs hebt, of kan krijgen..

maar tis idd een optie.
tja neem dan gewoon 30 mg, zoveel maakt dat nu niet uit hoor :)
 
Ah mooie site, heel informatief.

Ik heb maar een stukje bekeken maar niet al te ingewikkelde kuurtjes zo te zien. Wat Navy al zegt, hier en daar zou eventueel nog een kleine aanpassing kunnen maar tis stukken beter dan wat de gemiddelde niet-aas-bestudeerde zelf in elkaar flanst.

Ben je niet bang dat luie n00bs dit zonder nadenken gaan overnemen? Er is namelijk altijd geroepen dat iedereen eerst maar es goed moest nadenken lezen en puzzelen alvorens aan AAS te beginnen.

Dit lijkt een beetje van "degenen die echt aan heftige kuren toe zijn kunnen die zelf wel bedenken, en voor de niet denkende starters hier een paar kant en klare cycles"?

Kritiek is trouwens niet vervelend bedoeld ik vind het enerzijds wel een goede zaak deze informatie te geven, worden er tenminste kloppende kuren genomen. Maar die vragen kwamen even in me op. :)
 
Laatst bewerkt:
Navy zei:
Bread & Butter - Beginner

Week 1-10 : 250 mg Test Enth /EW
Week 1-10 : 200 mg Deca /EW
Week 1-6 : 30 mg D-bol /ED
Week 1-10 : 20 mg Nolva /ED

Met deze kuur zijn je bloedwaarden waarschijnlijk heel onstabiel,
en dat komt met name omdat de dbol te lang word doorgetrokken.
4 wkn is lang zat, tegen die tijd werkt de deca en test optimaal.
Als je de dbol tot week 6 neemt, denk ik dat je lichaam het aardig gaat missen
en je gains ineens veel minder zullen worden.

Eerst en vooral is deze kuur door Big Cat gemaakt dus ik ga niet alles verdedigen, maar als beginner cycle is deze gewoon goed. Wat de d-bol aangaat, jij begrijpt denk ik niet het principe van stacken: stacken is niet as gebruiken en dan stoppen en dan een andere as gebruiken. Stacken is zorgen dat alles in elkaar doorvloeit, zodat je bepaalde as combineerd om tot een synergetisch effect te komen. 4 weken dbol kan maar 6 weken is ook geen probleem , ik zie er zeker geen graat in om het 6 weken te nemen aan die dosis. Het lichaam gaat echt niet in een dip vallen als er nog genoeg deca en test aanwezig is hoor.

Nolvadex tijdens een kuur is ook niet echt een goed idee, zoals iedereen weet heeft
nolvadex een negatieve invloed op IGF-1 aanmaak.
Een aromatase remmer zal meer op zijn plaats zijn, je kan beter voorkomen dat de werkendestof
omzet, ipv het spul toch te laten aromatiseren en alleen een oestrogeenreceptor blokker gebruiken.
De nolvadex neem je enkel als je last krijgt van teveel oestrogeen, dus deze opmerking hoeft niet juist te zijn.

Bread & Butter II - Beginner

Week 1 : 500 mg Test Enth + 400 mg EQ
Week 2-10 : 250 mg Test Enth /EW
Week 2-10 : 300 mg EQ /EW
Week 1-5 : 30 mg D-bol /ED
Week 4-10 : 50 mg Provi /ED

Waarom in week 1 500mg test en 400mg EQ, en dan ineens 250 en 300mg?
Je pakt al een kickoff met dbol.
Neem of een *ECHTE frontload en laat de dbol zitten, of andersom niet alles tegelijk
* dubbele dosis
De dubbele dosis is om een gelijke afgifte van as in de eerste weken te hebben, zodat je een vlakke lijn krijgt door de eerste weken ipv een stijgende lijn. Simpelweg frontload dus, hoeft geen uitleg is algemeen geweten. Wat daar dan niet ECHT aan is weet ik niet, tests hebben duidelijk aangetoont dat een dubbele dosis volstaat.
Kickoff met dbol heeft niets te maken met een frontload. Een frontload is er, de d-bol is de stack om in de beginweken de kilo's te pakken. Mensen verwarren maar al te dikwijls d-bol met frontloaden, nogmaals, dbol is GEEN vervanger voor een FL, de FL moet er zijn om de afgifte van test en eq stabiel te houden, de dbol is er enkel voor de kilos en de synergetische werking omdat de test en deca zelfs met FL nog niet echt voldoende resultaten tonen in de eerste weken.

Light Solid Cycle - Beginner

Week 1 tm 10: 400 mg EQ /EW
Week 5 tm 10: 50 mg Winny /ED

Eer je met de EQ op de juiste dosis zit ga je ook ongeveer met de winstrol beginnen,
misschien is het beter om de winstrol 2 wkn op te schuiven, zodat je lichaam in week 7
weer goed op een andere stof reageert, en je gelijk aan je nakuur kan beginnen.
Is van Elmo maar goed.
Begrijp niet veel van wat je bedoeld, het is gewoon een goede beginnersstack en de winny komt net op tijd en werkt synergetisch met de eq wat een mooie resultaat geeft.

Intermediate Cycle

Week 1-2 : 100 mg Test Prop /EOD
Week 1-2 : 600 mg Primo /EW
Week 2-8 : 400 mg Primo /EW
Week 2-8 : 500 mg Test Enth /EW

Waarom week 1-2 test.prop?
Waarom weer zo'n soort halve frontload?

Test prop natuurlijk zodat je onmiddelijk een gezonde start hebt en hoge test levels. Halve frontload? Primo is in combi met de prop in weginweken hoog genoeg voor een Intermediate Cycle, de stack zorgt onmiddelijk voor goede resultaten.


Waarom niet test.prop weglaten en gewoon een normale frontload test.e en primo?
Waarom 3 middelen gaan aanschaffen als het met 2 waarschijnlijk beter en stabieler zal zijn.
En goedkoper.
Omdat prop gewoon onmiddelijk werkt en daar gaat het om in deze cycle. Snap niet wat je probleem dan is. "Normale frontload" hoeft dan niet.
Zou niet weten waarom het beter zou zijn zonder prop, integendeel, slechter.
En duurder is het zeker niet.


Bread & Butter II - Gevorderd

Week 1 : 1000 mg Test Enth + 800 mg EQ
Week 2-10 : 500 mg Test Enth /EW
Week 2-10 : 400 mg EQ /EW
Week 1-5 : 50 mg D-bol /ED
Week 4-10 : 50 mg Provi /ED

Waarom weer gelijk beginnen met 3 verschillende zware middelen, en nog een frontload en kickoff.

Omdat dit een massa stack is natuurlijk. Kilo's pakken, daar gaat het om.

Waneer in week 5 de dbol komt te vervallen, dalen je bloedwaarden als een tierelier, en dit zal je zeker merken aan je
gains.
Je gains gaan gewoond door, na die periode zal je sowieso geen hoge aantal kilo's mee pakken, het gaat dan nog gewoon om groeien zonder vochtwinst.

Bewaar de dbol voor in een later stadium in de kuur, zodat je lichaam ineens weer een anders stof krijgt, waar deze weer
goed op zal reageren.
Dbol neem je atijd in begin van een cycle, juist omdat je begint met onmiddelijk massa te pakken en later een meer gestage groei aanhoud omdat je naar het einde van de kuur toewerkt.

mijn mening: frontload 1000mg test.e 800mg EQ en ook nog eens een kickoff van 50mg dbol, is echt overkill,
en heeft geen toegevoegde waarde.
Nogmaals, je verward stacken met frontloaden.
Frontloaden is een as dosis vergroten om de afgifte in de eerste weken niet in stijgende maar gelijke lijn te verkrijgen in verhouding met de rest van de kuur. Stacken is 2 AAS synergetisch laten werken zoda je een beter resultaat krijgt dan wanneer je ze apart neemt. Dbol start de kuur onmiddelijk op, werkt synergetisch met de rest van de as, en de weken erna vang je de schok op door verder te kuren met test EQ en provi.


Mass stack I - Oxy

Week 1-2 : 1000 mg Test /EW
Week 3-12 : 750 mg Test /EW
Week 1-12 : 600 mg EQ /EW
Week 1-5 : 150 mg Oxy /ED

Indien nodig: .5 mg Ari /ED of .5mg Fem. /EOD

Wow 150mg oxy is erg veel, 100mg is genoeg zeker als men het voor de eerste keer gebruikt.
Verder ben ik benieuwd wat steeds de doelstelling van die halve frontloadjes is?

Mass stack II - Dbol
150 mg oxy is helemaal niet "erg veel" in deze context. Dat komt overeen met 50 mg d-bol, wat een dosis is die ik zou aanraden aan elke gevorderde BB. Maar dit is dan ook een schema voor iemand die al wat kuurtjes achter de rug heeft.
Dus begin dan aub niet van "zeker als men voor de eerst keer gebruikt" als het in de sectie "gevorderden schema's" staat.

Halve FL? 1000 mg test is wa mij betrefd geen halve FL hoor, daar piek je test enorm van.

Week 1-2 : 1000 mg Test /EW
Week 3-12 : 750 mg Test /EW
Week 1-12 : 500 mg Deca /EW
Week 1-5 : 50 mg D-bol /ED

Indien nodig: .5 mg Ari /ED of .5mg Fem. /EOD

In deze is het logischer om de deca te frontloaden en de test.e niet,
800mg deca als frontload, daarna op 400mg gaan zitten.
Test.e hele kuur op 500mg houden, kickoff met dianabol week 1-4

Deca FL zeker niet, aangezien deze zeer bepalend voor je libido is, is het veel beter om test (welke al veel universeler is) te verhogen en zo een gelijke afgifte te hebben van AS in de eerste weken en toch een goed libido.
Hoge dosissen deca hebben verder in onderzoek aangetoont een omgekeerde werking te hebben (catabool). Hoge dosissen test aromatiseren naar dht of oestrogeen, bij deca naar estradiol en progesterone.

Verder zijn bijna bij alle kuurtjes de nakuren wat aan de korte kant,
zeker met testosteron zou ik toch wel 4 wkn uitrekken voor een nakuur.
Het is natuurlijk mijn mening,
Ik hoor wel wat jullie ervan vinden.

greetz
Het is bijna altijd 3 of 4 weken hoor, zeker fout geïnterpreteerd.
Het is idd jouw mening, ik kan me er alleen totaal niet in vinden, en ik denk niet dat ik de einige ben. We hebben hier veel tijd in gestoken en het is dus niet over 1 nacht ijs gegaan.
 
MightyDuck zei:
Ah mooie site, heel informatief.

Ik heb maar een stukje bekeken maar niet al te ingewikkelde kuurtjes zo te zien. Wat Navy al zegt, hier en daar zou eventueel nog een kleine aanpassing kunnen maar tis stukken beter dan wat de gemiddelde niet-aas-bestudeerde zelf in elkaar flanst.
Bedankt. Blijft een persoonlijke mening, ik sta totaal niet achter de kritiek van navy. En elmo en big cat en heleboel andere ervaren mensen die ik ken ook niet. Gewoon zeer persoonlijk en moet iederen voor zichzelf uitmaken.

Ben je niet bang dat luie n00bs dit zonder nadenken gaan overnemen? Er is namelijk altijd geroepen dat iedereen eerst maar es goed moest nadenken lezen en puzzelen alvorens aan AAS te beginnen.
Ok maar doen ze toch sowieso?
Ze vinden 1 of andere oude site met achterhaalde schema's en passen die toe of ze maken zelf iets dat niet klopt. Daarom is dit board er ook zodat ze vragen stellen over een kuur die ze bij ons zien.

Dit lijkt een beetje van "degenen die echt aan heftige kuren toe zijn kunnen die zelf wel bedenken, en voor de niet denkende starters hier een paar kant en klare cycles"?

Kritiek is trouwens niet vervelend bedoeld ik vind het enerzijds wel een goede zaak deze informatie te geven, worden er tenminste kloppende kuren genomen. Maar die vragen kwamen even in me op. :)
Sorry ik volg die redenering niet, als iemand zon kuur ziet dan gaat er een lichtje bij deze persoon branden en gaan ze controleren wat de theorie erachter is... Ze willen toch weten waarom hun eigen kuur fout was? Dit zet juist mensen aan om meer correct te gaan kuren, en er staat duidelijke info bij die men anders ver moet gaan zoeken. Correcte info is altijd beter dan geen of slechte info.
 
Big_T zei:
Sorry ik volg die redenering niet, als iemand zon kuur ziet dan gaat er een lichtje bij deze persoon branden en gaan ze controleren wat de theorie erachter is... Ze willen toch weten waarom hun eigen kuur fout was? Dit zet juist mensen aan om meer correct te gaan kuren, en er staat duidelijke info bij die men anders ver moet gaan zoeken. Correcte info is altijd beter dan geen of slechte info.

Oke, voor een groot deel, incluis jij en ik waarschijnlijk, gaat dat wel op.

Maar niet iedereen wil de redenering weten sommige mensen zijn gewoon enorm koppig. Hoe weet ik dat? Ik sprak verleden jaar een gastje, amper 80kg, geen verstand van trainen en eten, PM-de me (op een andere site) over zn TRAININGS schema, en aangezien ik het via via wist vroeg ik hem naar zn kuurschema.

Et voila, Deca, omnadren, oxy, test, sth, slin, het zooitje bij elkaar koste hem zo'n 1800 euro voor 6 weken. Alles bij elkaar dr in, geen nakuur etc. Het was zelfs zo erg dat de beste man in milliliters praatte ipv mg en geen flauw idee had wat ie nam. 14kg gainen, 15 verliezen.

Nadat ik hem zei dat ie een waardeloze compleet over the top kuur had en een nieuw, 10x bescheidener schema maakte en uitleg wilde geven kreeg ik de mededeling "hou je wijsheden maar voor je, als je niet kunt zeggen wat ik je vraag dan zeg je maar helemaal niks meer, ik doe toch wel wat ik zelf wil"

Vandaar mijn conclusie over koppige n00bs :D

Maar ik ben het met je eens, beter deze info dan dat men het van onzinnige sites plukt.
 
Ik denk dat je spijkers op laag water zoekt Navy. Over een dosis hier of daar valt zeker te discussieren. Maar dat is vaak een kwestie van smaak of eigen voorkeur. Het gaat erom dat dit een leidraad is.

Zelf ben ik ook heel kritisch maar dan vooral als ik zie dat er grove fouten worden gemaakt. En echte fouten heb je niet aan kunen geven. Jouw opmerkingen vindt ik nog net geen mierenneukerij. Kritiek is OK maar te zeggen dat je de kuren (vaak beproefde kuren!) beneden peil zijn vindt ik een
ongefundeerd. Als je een totaal verkeerde stack of een totaal verkeerde kuur aan kunt geven vindt ik dat goede opbouwende kritiek ipv muggeziften. Zulke fouten heb je niet aan kunnen geven.

Ik denk dat met de kuren 95% van de mogelijke winst met die steroiden te behalen is. Dan snijdt het geen hout om allen over de resterende 5% te beginnen.


Navy zei:
Met alle respect, de teksten zijn goed, maar merendeels van de kuren beneden peil.
 
Laatst bewerkt:
Lijkt wel wat op het underground steroideboek de schrijver daar van ligt ook al 10meter onder de zoden.....
Wil ik wel geloven dat de meesten hun beursen smelten als de sneeuw voor de zon....
Niet normaal zoveel shit erin te rammen,ik zeg altijd beter 4korte kuren dan zulke hoeveelheden waar je lichaam een halve doodklap van krijgt....
En nakuren hebben wij nog nooit gedaan hoor en geen problemen na de tijd,uitstel van executie meer is het niet....
Jullie vergeten één aspect en dat is de geest of hebben jullie daar ook pillies voor....
 
Navy zei:
oke, beneden peil is misschien wat teveel gezegd, maar ik vind er toch wel aanspreekbare foutjes in zitten. Maar zoals eerder gezegd, verder is er niets op aan te merken.

greetz

Goed, dat is wel zo, maar komt je dan niet op het punt van het gemiezer "hier en daar kan een extra injectie om zo de weekdosering wat stabieler te verdelen, een iets andere timing, een kickstart ipv een frontload", dat soort gemekker? Dat lijkt me nou niet iets waar een beginner behoefte aan heeft.

Persoonlijk zou ik het wel doen omdat ik zoiets graag perfect zou willen doen maar het gros van de mensen wil een degelijk kuurtje zonder noemenswaardige risico's, een goed resultaat, en zich verder niet 24/7 druk maken over minime details.

Zoals bijv een test/eq kuur eventueel te verdelen zou zijn over 4 a 5 injecties per week, dat zou dan minder sterke fluctuaties in de bloedwaarden geven, maar als zo'n onervaren iemand dat ziet lijkt me dat wel iets om van af te schrikken?

Zodoende, nogmaals, goed werk T en Elmo. :)
 
Ok dan nuttige info
 
Moet de Frontload in de 1ste week alles op dag 1 gebeuren of verspreid over de week?
 
NPC zei:
Moet de Frontload in de 1ste week alles op dag 1 gebeuren of verspreid over de week?

je frontload is op dag 1!!! vb:

wk 1 1000mg test enant. 800mg boldenone
wk 2-10 500 mg test / 400 mg boldenone

de frontload zet je op dag 1 en verdeel je dus niet in de week!
vanaf week 2 ga je 2 x per week injecteren!
 
Back
Naar boven