AndroidHealthClinic

Filmpje NK Bankdrukken 2005

Bezoekers in dit topic

Joopie

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid sinds
30 sep 2003
Berichten
429
Waardering
271
Er waren een hoop deelnemers, gehandicapten, dames, junioren, senioren en masters en er zijn een flink aantal records gedrukt.

Als die Wamsteeker was langsgekomen en niet uit zijn wim-wam neus zat te vreten had ik alle resultaten ook kunnen posten.
Ielja 'kuiten' Strik heeft 162,5 kg gedrukt, ze opende met 155 kg en haar laatste beurt van 170 kg mislukte. Ze wordt ook nog geïnterviewd en drukt jullie neusjes nog even op het feit dat ze veel meer bankt dan alle gefrustreerde ecto's alhier.


In het begin van het filmpje zie je trouwens het gezicht van Judith Meerding, het is jammer dat ze haar niet vol in beeld brachten want ze heeft een hele mooie techniek.
Ze begint, net als Driesje, met haar paarse squat-schoentjes op de bank - die heeft Driesje dan weer niet, ondanks alle gay-neigingen.
En spant haar lijf op door, met haar hoofd en nek plat op de bank, haar bovenlichaam vrijwel verticaal op de bank te plaatsen, onder spanning haar paarse voetjes terug op de grond te plaatsen - een brug waar je met een 2006 Hummer H3 onderdoor kunt rijden.
Voorts gebruikt ze dienen brug om een baarske van 82,5 kg te duwen @ ca. 63 kg.



Ik peis dat ze bij Atlas weinig aan spierconditie doen want ze miste net als Ielja haar laatste beurt (90 kg). :nana::nana::nana:


Het filmpje duurt 9:59 en het NK Bankdrukken is vanaf 3:25.
http://www.omroepflevoland.nl/niswww.nsf/81295a7679eb1f46c1256b79003fe04f/544b1e1ce3f4bb1cc1256b790049cb95/$FILE/Flevoland%20Sport%20ma%202%20mei.wmv
 
Mooi filmpje Joopie, ik ben er ook geweest het was een prachtige wedstrijd om te zien.
Een maatje van mijn sportschool deed mee in de klasse tot 82,5 en is Ned kampioen geworden.
We hebben er tien weken voor getraind, waarbij een keer per week op vrijdagavond bij sportschool Spartacus.
Groet:
Willem 2
 
Leuk filmpje, je zag bumper van atlas ook nog voorbij komen. Hij drukte 225kg. 230 werd afgekeurd met 2x rood..
 
gerrit vos in de master 1 tot 125 kg drukte trouwens een NR van 225.5 KG foutje van de interviewer
 
Laatst bewerkt:
url werkt niet...
 
Back
Naar boven