XXL Nutrition

wat is haalbaar voor een naturel?

Bezoekers in dit topic

SideShow zei:
jullie zeggen dat het mogelijk is, maar hoeveel procent van de natural én amateur bodybuilders geraakt daaraan ?

4%

Want de meeste denken: Waarom zal ik natural blijven als het met AAS wat sneller gaat allemaal. En daar zit natuurlijk wel wat in.
 
@ Sideshow : jij bent 16 kg zwaarder dan vorig jaar en hebt nu nog steeds 13% bf ??
 
Brutez zei:
Als je serieus denkt dat dit niet natural mogelijk is kan je beter NU nog stoppen met bodybuilding.


oh brother denk dat harry wel een copyright heeft op deze zin hoor :cool:
 
Ryu zei:
oh brother denk dat harry wel een copyright heeft op deze zin hoor :cool:

Desondanks blijft het een mooie zin, en zooo maar dan ook echt zoooo waar.
 
jullie brabbelen allemaal maar wat, het verschilt immers veel of je een btje aanleg hebt of niet. De één kan best een monster worden natural de ander maximaal een gaymodel.

En Mars: kappen :D
 
Minder gewicht betekent niet gelijk een mindere fysiek. Dat de pro's er uitzien als Godzilla betekent niet dat dat het ideale lichaam is, een aantrekkelijk fysiek kan ook iemand met mindere genen opbouwen. Het vereist alleen veel toewijding, het alleen gooien op slechte genen is te makkelijk als je amper progressie boekt. Natural is er genoeg haalbaar, je moet er alleen veel voor over hebben. Niet stappen, amper een training missen, alle maaltijden goed, veel rusten etc etc. Als je 1 van de factoren verwaarloost moet je later niet klagen dat je natural niet zoveel kon bereiken en daarom maar over bent gaan op AAS.

Ben overigens niet tegen AAS, maar laat je niet afschrikken door wat AAS-gebruikers bereiken. Het is zeker mogelijk om in de buurt te komen van zulke fysieken. Massa niet, maar zoals gezegd dat moet niet de maatstaf zijn.
 
Er is toch ook zo'n super BB-er die is ook naturel,en nog VEEL gespierder , zo'n donkere gast.

Weet zn naam niet :D
 
Skip Lacour neem ik aan. Maar of die gast natural is betwijfel ik. PH's gebruiken of aanverwante middelen noem ik niet meer natural.
 
Frank Zane mocht dan ook wel gebruiken, maar in die tijd trainde ze nog 10 uur per dag en vraten ze volgens mij ook niet super, dus volgens mij moet hij naturel wel te evenaren zijn (qua massa dan, want zo'n smalle taille hebben er maar weinig).

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Zane's massa is vrij makkelijk natural haalbaar, zijn fysiek is met AAS zelfs amper te bereiken. Niet voor niets is hij 1 van de weinigen die Arnold ooit heeft verslagen. Persoonlijk vind ik dit 1 van de mooiste fysieken ooit, Zane was de laatste Mr. Olympia waarbij massa niet op de eerste plaats kwam.
 
robpol zei:
@ Sideshow : jij bent 16 kg zwaarder dan vorig jaar en hebt nu nog steeds 13% bf ??
hoe bedoel je ? Ik heb niet anderhalf jaar zakken chips zitten eten he ??? Ik ben een beetje vet aangekomen, en een stuk spieren, waarom zou mn bf% dan zo drastisch moeten veranderen ?

Btw, ik ben ondertussen al 90Kg in feite :D
 
Alle foto's die jullie gepost hebben zijn van gasten die onder de AS zitten!!

Ook die eerste, dat gay-figuur, Sagi Kalev heet ie. Heeft ook goed gekuurd!!

Maar ligt idd aan je genetische aanleg en vooral discipline, geduld en doorzettingsvermogen. Naturel is zeker veel in te bereiken, het ligt er vooral aan hoeveel je ervoor over hebt.

Lees de verhalen van Hans Kroon maar eens. Een toegewijde natural met een gewicht van 105 kg, bf 12%, en armen van 50 cm. Als je kijkt naar z'n krachtprestaties dan valt het wel mee, maar daar gaat het niet om in bodybuilding. Het gaat om je totaal package!! Of ie ook echt 100% natural is, dat weet je natuurlijk niet zeker, maar geloof wel dat die getallen te halen zijn als natural.

Je doet er alleen wat langer over!! :D
 
ik weet dat je zo van deze foto weinig kunt afleiden, maar is dit 1,78m, 105 kg 12% met bovenarmen van 50cm?

hans-kroon-web.jpg
 
Kun je zo niet zeggen! Heeft teveel kleren aan en staat in een shithouding om dat te beoordelen.

Waarom zou die erover liegen??
 
heb je gelijk in RS.
heeft iemand foto's van hem waar zn fysiek wel duidelijk opstaat?
Ben wel benieuwd nu :)
 
Die maten van Hans zijn van een aantal jaren geleden toen hij zelf nog echt aktief was, Tegenwoordig houd hij zich meer bezig et het runnen van z'n school en ook voor naturals geld use it or lose it



Zo zag hij er uit toen hij nog volop in training was

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Back
Naar boven