XXL Nutrition

water + olie samen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

3XL

Senior Moderator
Super Mod
20 jaar lid
Lid geworden
7 okt 2002
Berichten
22.006
Waardering
3.620
Kreeg gister de vraag of je AAS op waterbasis en op oliebasis in keer samen kan zetten (dus in 1 spuit).


Meningen ? ? ?
 
ik heb dit wel vaak gedaan, nooit prob mee gehad...maar ze raden het hiero over algemeen af...rede was geloof ik dat ene sneller opneemt dan ander...
Geeft altijd wel leuk verschijnsel in spuit als je bv winny met test mengt:)..
greetz
 
water en olie gaan nooit goed samen vind ik.Kijk ff bij zoeken en je vind genoeg info.Is hier al vaker besproken.
 
ik raad het ook af.
 
net ff op ar.com gezocht en zeg maar 90% vind dat het kan en de overige 10% vind dat je het beter niet kan doen...ze geven als rede dat je zeg maar tijdens injecteren inene alles erin schiet als je bij de waterbasis gedeelte komt..
kzou het gewoon doen!..
 
Het kan wel ja, maar 't wordt mijn inziens een beetje een zooitje.

Ik zou persoonlijk AAS op oliebasis en AAS op waterbasis niet mengen. :)
 
tsja je hebt dan natuurlijk wel het plecier om nog een extra injectie te zetten:D...
 
Als je steroiden op olie- en waterbasis gaat mengen kan het zijn dat je de depotwerking ontkracht. Normaal geldt dat omdat het steroid niet goed in water oplost je een suspensie krijgt (kleine kristalletjes in het water). De kristalletjes uit de suspensie zullen normaal langzaam oplossen waardoor je een depotwerking krijgt. (En trouwens ook irritaties veroorzaken ).
Als je nu een olie toevoegt zou het kunnen dat de kristalletjes vanuit de waterige oplossing naar de oliebasis oplossen. Het steroid kan dan veel sneller het lichaam inkomen en de werking zal dus anders zijn. Je zal een sterkere piek krijgen en je raakt de depotwerking kwijt. Nou zal dit voor tren ace en winstrol depot niet al te erg zijn aangezien de depotwerking niet al te sterk is, maar je verandert wel wat aan het geheel.

Voor waterige eiwitoplossingen (HCG etc.) geldt hier dat je dit zeker niet moet doen. De olie zal ervoor zorgen dat het eiwit denatureert en zijn werking verliest !

Conclusie: ik zou zelf gewoon in 2 keer zetten en op andere plekken, dus niet al te dicht bij elkaar.

P.S. weet iemand waarom Winstrol in waterbasis zit (lijkt mij voor de depotwerking) ? Want dat spul is zo apolair als wat !!
 
er is ook een winstrol op oliebasis voor zover ik weet is het van apex phamaceuticals ofziets met 100mg per ml
 
ik heb me er niet zo heel goed in verdiept, maar naar mijn weten werkt wateropl toch veel sneller dan olieopl. Als je bv test suspensie gaat injecteren wordt dit minimaal 2x per dag gedaan (optimaal 3x), omdat het mega snel opgenomen wordt....

correct me if im wrong...
 
@Klaas: die testosteron suspensie bevat pure testosteron (dus geen ester). Dit spul wordt dus inderdaad heel snel opgenomen. Pure test lost goed op in een olie en mogelijk is er voor de suspensie gekozen om de afgifte iets te vertragen...
 
AS op olie vormen een depot in de spier. Het is niet de bedoeling dat steroiden op waterbasis hierbij gemengd worden omdat dit de opname van beiden bïnvloed. Om het nog niet te hebben over het feit dat water door een fijnere naald kan, olie door een dikkere, en het injecteren van een te grote 'massa' op dezelfde plaats zeer nadelig is voor opname en comfort.

ps: winstrol is gewoon poeder gemengd met water. Dit heeft dus geen depotwerking (geen olie/esters) maar de winny heeft wel een tragere afgifte door de eigenschappen van de kristallen zelf.
 
ok thnx...weer wat geleerd:)...
 
Aangezien winstrol niet veresterd is zou het normaal een heel snelle werking moeten hebben (vergelijkbaar met zuivere test). Door een suspensie te maken worden de kristallen (van die zuivere stof) langzaam opgelost en krijg je toch een depot werking... Het heet niet voor niets Winstrol Depot ;)
Als je gaat veresteren dan kun je met de lengte en de vorm van het estergedeelte de afgifte regelen. Hierdoor kun je een langere depotwerking halen (bv. enanthaat).

De stanozolol wordt eerst opgelost in een ander oplosmiddel bij verhoogde temperatuur. Daarna wordt dit mengsel voorzichtig met water gemengd om de suspensie te maken. Poeders (ook gemicroniseerd) zouden te snel samen-klonteren.
Ik heb net een beetje zitten zoeken en vond hier info: http://www.xtrememass.com/forum/archive/index.php/t-9757.html (Wel grappig om te lezen maar dit zit wel erg in een underground lab sfeer ;) )

Anyway dit was genoeg off-topic en ik laat het hierbij. Het antwoord is duidelijk: in 2 keer zetten en niet teveel en te dicht op elkaar

Succes
 
Back
Naar boven