AndroidHealthClinic

Polsbandjes voor Brabant? (1 bezoeker)

Moeten er polsbandjes komen voor Brabant?

  • Jazeker, ook een derde wereldland in nood telt mee

    Stemmen: 8 11,1%
  • Nee, laat ze verrekken, communicatie werkt niet, andere taal

    Stemmen: 15 20,8%
  • Waar ligt Brabant, wat is er gebeurd?

    Stemmen: 13 18,1%
  • Ik ben benchMarc

    Stemmen: 36 50,0%

  • Totaal stemmers
    72
  • Peiling gesloten .

Bezoekers in dit topic

Niet weer...................................BRABANT :thumbs:
 
Brabant ownt man, don't **** with us :P
 
misschien maar ff een polletje maken voor BBB.br? BrabantBodyBuilding.br(abant)

:D
 
Goed icon amilo :D

Front brabant opstarten.
 
huckfinn hou je kop, misselijk langharige GRONINGER!

brabant is in alle opzichten superieur aan al die andere provincies, zeker aan groningen.

Brabant huisvest ook de meeste slimme mensen dat kunnen die andere 51 provincies niet zeggen :rolleyes:




:beerbang: :beerbang: :beerbang: :beerbang: :beerbang:
 
benchMarc zei:
Goed icon amilo :D

Front brabant opstarten.

Nederland is ongesteld en lekt uit z'n onderste gat, zo blijkt uit de avatars van 'Amilo' en benchje! :D
 
Brabo's denken dat ze zelf geweldig zijn en de rest omdat ze het zogenaamde kneuterige ontberen anders zijn, waardoor zij zich de beste voelen en boven een ander gesteld. Dit is volslagen onzin, en moet m.i. niet in de hand worden gewerkt, dus daarom... geen polsbandjes.

Ik heb sowieso geen plek meer voor meer dan 1 bandje, ik ben Ali B niet.
 
Ohja, de wijzen komen uit het OOSTEN!
 
Een apart polsbandje voor DBC zou ook handig zijn, kunnen ze hem makkelijker herkennen in de inrichting waar hij verblijft :D Geef nou maar toe, je werkt er niet maar het is gewoon een onderdeel van een gedwongen opname ;)
 
Had het overigens met de Brabanders op de BBQ prima naar de zin, maar misschien komt dat gewoon omdat ik een meegaand persoon ben. Brabander, Limburger, Fries, Groninger, Zuid-Hollander etc, het is mij om het even.
 
EricR zei:
Had het overigens met de Brabanders op de BBQ prima naar de zin, maar misschien komt dat gewoon omdat ik een meegaand persoon ben. Brabander, Limburger, Fries, Groninger, Zuid-Hollander etc, het is mij om het even.

:thumbup:
 
ik hou wel van buitenlandse sletjes, dus ik steun die carnavalartiesten met heel mn hart!
 
EricR zei:
Had het overigens met de Brabanders op de BBQ prima naar de zin, maar misschien komt dat gewoon omdat ik een meegaand persoon ben. Brabander, Limburger, Fries, Groninger, Zuid-Hollander etc, het is mij om het even.
Zo denk ik er ook over. Helaas lopen er nogaal veel 'hollanders' (zal ik ze maar noemen) rond die denken dat ze de man zijn omdat ze zogenaamd beter NL spreken dan wij. Zo vinden zij dat dan.
 
wa moette gij nouw met uw bendjes? goat toch gauw weg matje ! zon gezever is nou krek wak ni wo !!
 
nederland moet dankbaar zijn dat er een provincie zoals brabant is, het is die provincie die de belgen al jaren aan hun kant van de grens houden met geavanceerde konijnen.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Frenkpie zei:
wa moette gij nouw met uw bendjes? goat toch gauw weg matje ! zon gezever is nou krek wak ni wo !!

Kijk dit bedoel ik. De handicap van Brabo's is niet beter illustreerbaar dan dat ze elke dag zich aanpassen aan ons op dit forum omdat ze anders genegeerd worden. Zij spellen Het Enige Nederlands anders zijn ze geisoleerd.

Brabo's denken dat ze zelf geweldig zijn en de rest omdat ze het zogenaamde kneuterige ontberen anders zijn, waardoor zij zich de beste voelen en boven een ander gesteld.

Helemaal mee eens. Valse ingenomenheid.
 
benchMarc zei:
Zo denk ik er ook over. Helaas lopen er nogaal veel 'hollanders' (zal ik ze maar noemen) rond die denken dat ze de man zijn omdat ze zogenaamd beter NL spreken dan wij. Zo vinden zij dat dan.

Nah joh als ze jou kunnen verstaan daar is het mij prima.
Ik zal je een geheimpje vertellen: Het ENIGE, maar dan ook echt het énige dat mij irriteert aan Brabanders is hetzelfde waarom ik Amsterdammers vaak bejegen: Die valse trots, die opgeheven kop, dat trieste toneelspel van ze dat ze zo trots zijn omdát ze Brabo of Amsterdammer zijn.

Brabanders spreken een taal die elders niet verstaan wordt en ze lopen een beetje achter met de rest van Nederland, net als andere provincies zie ver van de Randstad liggen. Da's helemaal niet erg maar om dan TROTS te zijn en te zeggen: Wij zijn onverstaanbaar DUS beter....nee. Die Amsterdammers net zo: Alles wat erbuiten woont is boer maar vergeet niet dat de grootste boeren alles wat buiten het dorp leeft stom vinden dus wie zijn dan de grootste boeren? Juist ja Amsterdammers want ze vreten niks wat van buuten de hoofdstad komt...
 
Back
Naar boven