AndroidHealthClinic

Nieuwe titels + mogelijkheid tot bijdrage en persoonlijke begeleiding!

  • Topic starter Big-T
  • Startdatum
  • Reacties 152
  • Weergaven 9K
  • Volgers 0

Bezoekers in dit topic

De lijst van deelnemers tot nu toe:

-pinodambini
-TongPo
-enrico
-Levrone@
-Red Devil
-Pump
-CQ_Demolisher
-Biceps_Blitz
-axestream
-Martinus
-kiWIET
-aapie80
-AlexvanM
-Kale
-MrJ
-bart82
-maniac
-seeker
-Big Steve
-wh!te boy
-tonbors
-Chief
-vince benzine


Als je in deze lijst staat maar liever niet meer mee zou doen, laat me dit dan snel weten!


Leden uit de lijst mogen de contributie van 20€ via overschrijving doen:

Voor Belgen: 083-3391635-33 (Dexia bank België)

Voor Nederlanders of Internationaal:

IBAN: BE 79-0833-3916-3533
BIC: GKCCBEBB
Naam: Dhr. T.Willems
Plaats: Sint-Niklaas

Alle overschrijvingen zijn kostenloos sinds de euro.
OPGELET!!! Vergeet niet dat er een vrije (niet-gestructureerde) mededeling bij moet waarin je je nickname van op het board duidelijk vermeld. Zonder die nickname weet ik niet van wie de overschrijving komt en kan je account aanvraag niet verwerkt worden.

Ik bedankt iedereen alvast om het forum te steunen.

Als er iemand ontbreekt uit de lijst, gelieve mij dan zo snel mogelijk te contacteren. Er staat namelijk een limiet aan het aantal leden dat we gaan toelaten op dat board en eens dat cijfer bereikt is zal er voor deze maand niemand meer worden toegelaten. Vergeet ook niet (enkel voor degenen die nog niet in de lijst staan) alvorens je stort eerst een aanvraag te doen via PM of e-mail zodat we rekening kunnen houden met jouw account.
 
Vind het een leuk systeem. Alleen vind ik de 300 reputation punten niet echt goed. Denk dat dat systeem niet meer echt werkt als je punten kan gaan kopen ipv verdienen met nuttige posts. Maar das dan mijn mening. Voor de rest een goede zaak!
 
Rob G zei:
Vind het een leuk systeem. Alleen vind ik de 500 reputation punten niet echt goed. Denk dat dat systeem niet meer echt werkt als je punten kan gaan kopen ipv verdienen met nuttige posts. Maar das dan mijn mening. Voor de rest een goede zaak!
Je hebt nuttige posts maar je hebt ook andere vormen van bijdrage , zoals financiële steun. Beiden hebben ergens recht op het krijgen van een betere reputatie IMO.
Ook is dit slechts 1 x mogelijk per persoon dus het blijft wel beperkt.
 
Kun je ook overmaken naar het buitenland met Rabobankieren?

Wel zo makkelijk.. iemand die dat gebruikt??
 
T,

na die ene maand kan je dus niet meer in 't training forum en de suppliers forum, of enkel training forum?
voor die training, moet je dan maandelijks 15 euro betalen, of is dat dan minder?

tnx
 
Ja kan je na die maand ook nog steeds in het Suppliers forum binnen of niet ?
 
Zoja dan wil ik ook wel de 15€ betalen
 
Privé forums kan je enkel binnen wanneer je geabboneerd bent op de P.T. Voor suppliers kunnen we wel leden toelaten buiten deze actie wanneer wij hen 100% vertrouwen. (We moeten ook iedereen vertrouwen die ervoor betaalt trouwens).
 
Admin, binnen een uurtje gaat de 15 pleuro onderweg ;)
 
admin zei:
Privé forums kan je enkel binnen wanneer je geabboneerd bent op de P.T. Voor suppliers kunnen we wel leden toelaten buiten deze actie wanneer wij hen 100% vertrouwen. (We moeten ook iedereen vertrouwen die ervoor betaalt trouwens).

Oke , is maar normaal ook trouwens
 
Hoeveel moet je betalen als je na een maand nog een maand in de PT sectie wil komen.
 
blijft 15€/mnd...
 
Shadum zei:
Hmmm niet dat ik iets tegen dat elite idee heb , maar sinds het is ingevoerd, moet ik steeds opnieuw mijn wachtwoord invoeren, waarbij het elke 2e keer geweigerd wordt en kan ik mijn user cp niet meer bekijken.
De 2 hebben niets met elkaar te maken .

Delete je cookies/cache eens?
 
okay, wanneer beginnen we??

Zodra het geld van iedereen binnen is??
 
Nee hoeft niet, vanaf ik bijv jouw overschrijving heb zal je toegang krijgen. Het is niet in groepsverband.
 
va waneer gaat die maand in dan? Staan nu nog weining topics in

Dus de 'slimmere' mensen doen va de 2e of 3e maand mee, profiteren ze ook van de vragen/artikelen van de 1e maand niet?
 
aapie80 zei:
va waneer gaat die maand in dan? Staan nu nog weining topics in

Dus de 'slimmere' mensen doen va de 2e of 3e maand mee, profiteren ze ook van de vragen/artikelen van de 1e maand niet?
Er komen idd telkens nieuwe artikelen bij, maar de personal training en e-books krijg je al vanaf de eerste maand.
 
Die E-books, hoelang duurt dat om te downloaden?
Ik heb namelijk maar een tel.verbinding(jaja).
 
Het is triest dat iemand eerst geld wil, en dan pas advies
wil geven.
Blijkbaar leven we in een maatschappij waarin
een vriendendienst niet meer past.

Triest.
 
geofke, als je het er niet mee ens bent, doe lekker niet mee. dat wat bc doet gaat echt wel véél verder dan een vriendendienst.... of ff iem. helpen met een voedingsschemaatje. die gast steekt er zoveel tijd en werk in, dat het zelfs nog een schijntje is...probeer jij elders maar voor 15e zoiets te krijgen...
 
Back
Naar boven