XXL Nutrition

Deca questions...

Bezoekers in dit topic

Van wat ik begrepen heb dient hcg als 'vervanger' van LH zodat je testosteron weer op peil is. Maar dit betekent dus niet dat je dan hersteld bent want je LH-aanmaak ligt evengoed nog plat. Om dit zsm op gang te krijgen gebruik je clomid (of nolva).

Bij een zwaar drukkende kuur is het dus verstandig hcg te zetten om zoveel mogelijk te behouden door je test vrijwel instant weer op peil te brengen. Echter het echte herstellen begint bij het weer op gang krijgen van de productie van LH.
 
Da Stack zei:
Moet je Deca nu frontloaden (zoals in T zn artikel te lezen staat)
of opbouwen en afbouwen in je kuur. Het gaat hier over een deca only kuur.

Ik had gelezen dat Novaldex in combinatie met Proviron de water-retentie en de aromatisering tegengaan ([Link niet meer beschikbaar]), wil dat zeggen dat je die al tijdens de kuur samen mag/moet nemen of niet?

En HCG, mee stoppen 2 weken voor het einde van de nakuur?


- deca is niet mild. Teveel bijwerkingen die moeilijk controleerbaar zijn, zeker zonder ervaring.
- deca only is geen krachtige kuur en de resultaten vallen altijd tegen ten opzichte van de verwachtingen (zijn onderzoeken van).
- het is duurder dan boldenone en op alle vlak slechter terwijl de werking erop gelijkt
- men wil de bijwerkingen gaan beperken door de dosis zo laag te houden dat het echt zinloos wordt, dan kan je net zo goed niet kuren. Je stopt de eigen test productie maar er is een te lage dosis aanwezig om die te vervangen.


HCG dient NIET om je test te starten na de kuur, wel om je zaadproductie op peil te houden tijdens de kuur.
En je hebt het bij een lichte kuur zoals deze helemaal niet nodig.

Bij elke kuur heb je wel een nakuur nodig. Tenzij er geen feedback is van oestrogeen, zoals bij winny, anavar, proviron ed

Neem het nou maar van mij aan en doe het als volgt:

test enth week 1-2 (500mg/wk)
test enth week 3-10 (250mg/wk)
boldenone week 1-10 (300mg/wk)
nolvadex week 12-13-14 (40-20-20mg/dag)

En extra nolvadex aankopen als bescherming tegen gyno tijdens je kuur, gebruiken bij jeuk en zwelling van borstklieren.

en dan beloof ik je dat het goed zal gaan als jij goed gaat eten en zwaar blijft trainen, deal?
 
JFS zei:
Van wat ik begrepen heb dient hcg als 'vervanger' van LH zodat je testosteron weer op peil is. Maar dit betekent dus niet dat je dan hersteld bent want je LH-aanmaak ligt evengoed nog plat. Om dit zsm op gang te krijgen gebruik je clomid (of nolva).

Bij een zwaar drukkende kuur is het dus verstandig hcg te zetten om zoveel mogelijk te behouden door je test vrijwel instant weer op peil te brengen. Echter het echte herstellen begint bij het weer op gang krijgen van de productie van LH.
Deze man heeft het begrepen.
 
hallo mensen, wie kan antwoorden op mijn vraag en duidelijk aub want iedereen vertelt andere verhalen
ben nu al 1,5 jaar aan het trainen en heb al een winstrol kuur gedaan van 5 weken 2ml per week ben dan derachter begonnen met testoseron en trenbolone 4 ml per week 2ml van elk in 1 spuit en ben nu in mijn 2 week bezig van deca en sust ook 4 ml per week , mijn vraag is nu ben ik goe bezig.moet ik nog meer of minder? ben al 4 kilo bijgekomen maar moet eerlijk zijn let niet echt op mijn eten drink wel 2 shakes per dag.grtz
 
Mag wel wat duidelijker. Je zet nu test, sust, tren en deca?

En van wat ik nu lees, nee je bent niet goed bezig.
 
Niet op je eten letten?
Dan gooi je gewoon je geld weg.
Dit is 3e kuur?
 


BUMP!!!



kan hij nog kleiner?
 
hallo mensen, wie kan antwoorden op mijn vraag en duidelijk aub want iedereen vertelt andere verhalen
ben nu al 1,5 jaar aan het trainen en heb al een winstrol kuur gedaan van 5 weken 2ml per week ben dan derachter begonnen met testoseron en trenbolone 4 ml per week 2ml van elk in 1 spuit en ben nu in mijn 2 week bezig van deca en sust ook 4 ml per week , mijn vraag is nu ben ik goe bezig.moet ik nog meer of minder? ben al 4 kilo bijgekomen maar moet eerlijk zijn let niet echt op mijn eten drink wel 2 shakes per dag.grtz

Maak even zelf een topic aan en kick geen posts van 6 jaar geleden. Dat wordt hier niet op prijs gesteld (ergo krijg je geen antwoorden op je vraag).
 
ja, om je testikels weer inorde te krijgen voor test. Productie is hcg zeker nodig ja.

Je kan dus wel je lichaamseigen lh omhoog gooien, maar als je testikels er niet klaar voor zijn heb je er nog niets aan. Dat wordt ermee bedoeld. Niet dat nolva/chlomid overbodig is. :)

nolva/chlomid zorgen nl. Voor een snellere herstart van je eigen hormoonhuishouding: "clomid and nolvadex will reduce the post-cycle estrogen, so that a steroid deficiency is constated and the hypothalamus is stimulated to regenerate natural testosterone production in the body."

hcg brengt je testikels weer inorde:
"during long duration cycles, if natural test stays suppressed for considerable time, a male user will begin to note an atrophy in his testicles, meaning they will visibly shrink purely out of disuse."

dus bij een kuur van 200mg deca, lijkt mij dan dat je testikels minder onder druk zijn gekomen (hcg minder hard nodig). Je gnrh output is echter wel onder redelijk zware druk komen te staan ("using stanazolol and either clomid or nolvadex during a stack with nandrolone is usually the best prescription. Post-cycle use of such substances to help hpta recover faster and retain gains also comes highly recommended, and preferably for longer than you would with most stacks, since nandrolone stays active for a very long time.
"
) waardoor nolva/chlomid een betere optie zou zijn.

+1
 
Back
Naar boven