AndroidHealthClinic

wat is haalbaar voor een naturel?

Bezoekers in dit topic

ok dan. tnx 3xl.

Ziet er idd erg goed uit!
 
SideShow zei:
hoe bedoel je ? Ik heb niet anderhalf jaar zakken chips zitten eten he ??? Ik ben een beetje vet aangekomen, en een stuk spieren, waarom zou mn bf% dan zo drastisch moeten veranderen ?

Btw, ik ben ondertussen al 90Kg in feite :D

Ho ho, het was niet slecht bedoeld, ik ben juist onder de indruk van wat je gegroeid bent !
 
naturel is idd veel te bereiken, maar waarom moet dat in korte tijd? Een beetje realisme kan geen kwaad hoor. Als je zonder snoepjes keihard werkt en heel veel doorzettingsvermogen hebt, kom je zelfs verder dan met ASS wat aan modderen.
stel jezelf es de vraag hoelang je ervoor moet trainen om een marathon bij de eerste 10 te eindigen, of in de top 20 van de beste tennissers te staan, enz. staar je niet blind op wat in de blaadjes staat, zou er een pilletje bestaan waarvan je na één aan de top stond, dan waren de podia te klein!
Heb geduld jongens...
 
Zeker zijn fysieken zoals op de foto's naturel haalbaar.
Je moet er veel toewijding, inzet en geduld voor hebben.
En niet iedereen zijn deze zaken tegenwoordig gegeven, er zijn er genoeg die al gekuurd hebben om 40cm armen te krijgen, omdat ze die graag in minder als een jaar willen en dit naturel niet lukt.
Maar ik neem aan dat BB iets is dat je voor de rest van je leven doet, zolang als je kunt.
En om al binnen enkele jaren dan je streeffysiek bereikt te hebben lijkt me zonde, wat moet je daarna nog, doorgaan tot je idd op godzilla lijkt??
Mijn streven is gewoon naturel te blijven, en geleidelijk aan me steeds te verbeteren, en totale perfectie, die zal nooit iemand daadwerkelijk bereiken, met en zonder AS, net zo min als er een grootste getal bestaat.
 
Laatst bewerkt:
jerommeke zei:
naturel is idd veel te bereiken, maar waarom moet dat in korte tijd? Een beetje realisme kan geen kwaad hoor. Als je zonder snoepjes keihard werkt en heel veel doorzettingsvermogen hebt, kom je zelfs verder dan met ASS wat aan modderen.
stel jezelf es de vraag hoelang je ervoor moet trainen om een marathon bij de eerste 10 te eindigen, of in de top 20 van de beste tennissers te staan, enz. staar je niet blind op wat in de blaadjes staat, zou er een pilletje bestaan waarvan je na één aan de top stond, dan waren de podia te klein!
Heb geduld jongens...

Je hebt wel een punt Jerommeke, maar je kunt trainen wat je wilt, zonder de juiste genen kom je nog niet eens bij de eerste 100 op de marathon.
En dat geldt ook voor de fysiek van die gasten op pagina 1
 
Alleen planten groeien naturel ...


:p
 
:haha: Zelfs dat wordt tegenwoordig genetisch gemanipuleerd om groter, dikker en lekkerder te worden :P
 
ik denk dat mensen als 3xl toch wel HET voorbeeld zijn van wat je natural kan behalen.
 
Probleem is dat 90% er het geduld niet voor kunnen opbrengen :(
 
Sluit me volledig bij jou aan 3XL, het moet al heel vlug gaan liever vandaag dan morgen.
 
Ik kan me ooit nog een foto van jou herinneren 3xl..
Zag er goed uit inderdaad!!
Kun je die (of een andere) foto nog eens posten?
 
Die foto van 3xl heb ik ook gemist..
 
de kern werd reeds aangehaald: je genen bepalen hoe ver je kunt raken. en dat is het. iig zullen de meesten een resultaat kunnen bereiken waarmee ze tevreden zijn, en dat is wat telt.
 
KaLe zei:
ik denk dat mensen als 3xl toch wel HET voorbeeld zijn van wat je natural kan behalen.

naturel of clean ?
 
KaLe zei:
ik denk dat mensen als 3xl toch wel HET voorbeeld zijn van wat je natural kan behalen.

Agree, maar ik heb nog nooit een pic van 3xl gezien waar hij op 4-5% staat en ik weet dat je dat als natural veel massa gaat kosten.

Dat is uiteindlijk waar de meeste mensen naar toe willen (al is dat natuurlijk niet erg realistisch) maar iig een redelijke droge fysiek met wat definitie. En dat kost massa!
 
Laat die foto van 3XL dan nog eens zien!!

Hem m nog nooit gezien!
 
3XL zei:
Die maten van Hans zijn van een aantal jaren geleden toen hij zelf nog echt aktief was, Tegenwoordig houd hij zich meer bezig et het runnen van z'n school en ook voor naturals geld use it or lose it



Zo zag hij er uit toen hij nog volop in training was

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

(oude foto uit 1999,2000 vriend Hans kroon)

Dit is niet Hans Kroon, dit is z'n vriend lengte ongeveer 1.90,gewicht 125-130 kilo, vetpercentage 12-15%,arm omvang 53,54 cm.
Bench Press ongeveer 120 kilo onder zich gecontroleerde beweging 4 seconde zakken,2 seconden concentrisch.
Trouwens hoe kom je er bij dat Kroon zich meer bezig houdt met het runnen van z'n school.
Hij traint nog steeds 3x per week volgens HST,doet ie ook al 3 jaar,en eet nog steeds als een bodybuilder.


WK
 
3XL ziet er idd huge uit voor een natural. Kent iemand z'n stats? Of wilt 3XL zelf reageren?? :D


Duck, kun je me wat meer vertellen over Kroon?
Ziet ie er huge uit zo en wat zijn zijn stats op dit moment??

thanks alvast
 
Back
Naar boven