XXL Nutrition

Wat doe je NU? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

schrijven voor mn scriptie en shit van aristoteles aan t lezen
 
beetje dbb surfen en zometeen in douche want ben daarjuist gaan trainen. geen lachertje met dit warme weer
 
Kom net thuis heb een half uur stil gestaan met de trein.. pff veel te heet als je geen kant op kunt. :(
 
Me aan het afvragen hoeveel posts Purple al heeft in dit topic... ???
Ga nog wat studeren denk ik, bij deze fijne temperaturen. :(
 
zit uitgeteld op een stoeltje in de tuin! ;)
 
Gered uit de hitte in een stilstaande trein.

Uiteraard weer stroomuitval en kilometers voor het station komen we tot stilstand.
Imagine this: Opa zwaar aan de Tren in een trein zonder raampjes die open kunnen, kokend van de hitte. En je mag er niet uit. Ik dacht dat ik door het dak zou gaan.

Na 30 min begon ie weer te rijden, vanavond nog maar zien hoe ik thuis kom.
 
Waar zouden we zijn zonder de tre(i)n :D

Ik zit met een ventilator op mijn kamer
 
Hah DBc pff.. de trein dat was niets vandaag inderdaad.. de deuren gingen ook niet eens open... :(

Pff NS weer...
 
Purple zei:
Hah DBc pff.. de trein dat was niets vandaag inderdaad.. de deuren gingen ook niet eens open... :(

Pff NS weer...
Wat een geluk dat de situatie hier in België veel beter is wat betreft treinreizen :rolleyes: NOT ik begrijp de frustratie, geloof me, van treinverhalen kan ik ondertussen een boek schrijven.
 
Helaas Paarsmans NS is het NIET. NS rijdt treinen met personeel en maakt gebruik van spullen zoals rails en wissels van ProRail. ProRail is een communistische organisatie die vies is van alles dat met onderhoud te maken heeft. Gevolg: een railnet uit de jaren '20 met overal storingen.
 
Ik ga dadelijk nog maar eventjes leren voor mij biologie proefwerk morgen....*zucht*
 
Ach de NS en de goede ouwe ProRail, het is toch wat. Zo stond ik vanmiddag nog op Eindhoven Beukenlaan, zo'n k*t 2e-rangs peronnetjee zonder hokkies bovenop een viaduct en álle bankjes staan uiteraard vól in de zon.

Op de trap zat al iemand, gezellig in de zwervers pis geur die opsteeg uit het tunneltje onder het perron, dus ging eend maar op de enige meter schaduw op het perron op de grond zitte. :(
 
Eitjes aan het koken, ben vanaaf laat gaan trainen. eerst wat gegeten en toen even in de tuin liggen snurken.

Maandag voor borst en biceps.. Was erg rustig op de gym. en verschrikkelijk warm.
Volgende keer slaap ik niet meer ervoor .. Was gaar :(
 
Ach NS of prorail.. maakt mij niets uit wie de schuldige is...

Ik baalde er gewoon van.
 
Absolutely zei:
Eitjes aan het koken, ben vanaaf laat gaan trainen. eerst wat gegeten en toen even in de tuin liggen snurken.

Maandag voor borst en biceps.. Was erg rustig op de gym. en verschrikkelijk warm.
Volgende keer slaap ik niet meer ervoor .. Was gaar :(

Dan moet je van te vóren wat eten ná je slaapje en vóór het trainen. Slapen, vooral langer dan 20 a 30 minuten doet je stofwisseling inzakken waardoor je slap, koud en naar bent. :)
 
Zit hier te soppen op m'n werk. Zo meteen maar even bidden dat er een trein rijdt want ik zak iiiii-hin.
 
DBC01 zei:
Zit hier te soppen op m'n werk. Zo meteen maar even bidden dat er een trein rijdt want ik zak iiiii-hin.

Ah wat ik trouwens nog wou zeggen op je geklaag aan het begin van de avond. Met je trein ellende, om het ach en wee compleet te maken had zeker ook nog ie-de-reen een flesje drinken bij zich behálve jij?

Stond nochtans een collumn over in Spits! een jaartje geleden, dat mensen zo individueel en onbetrokken zijn. Bijv. tijdens een vertraging wanneer het erg warm is en je dorst hebt maar je flesje is leeg, en tegenover je zit iemand die pas ingestapt is met een heerlijk vol flesje water.

Dat je dan niks krijgt al hangt je tong op de grond, en je zou willen vragen of je een slokje mocht maar dat hóórt niet, das onbehoorlijk. "Ik wil er voor betalen mevrouw, u mag het zelfs in mijn handen gieten als u vies van me bent! omdat ik naar tren stink"

't zou jou verhaal kunnen zijn.
 
ik moet verdomme nog heel de avond (en nacht) gaan schrijven voor een deadline morgen
 
pff ja NS was niet veel.. stond vanmorgen op Utrecht CS en om de haverklap hoorde je weer wat omroepen: trein van blalal vertrekt vandaag van spoor 9 ipv 12. intercity naar heeft een vertraging van ong. 10 min de stoptrein naar heeft een vertraging van ongeveer 10 min

:rolleyes:

gelukkig had ik er niet zo erg last van naar eindhoven toe :) ondanks dat die ook 5-10 min vertraging had...
 
Back
Naar boven