Fitness Seller

Log Wedstrijdvoorbereiding YBF 05

Bezoekers in dit topic

Tania

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
21 aug 2003
Berichten
1.093
Waardering
2
Lengte
1m63
Massa
60kg
Vetpercentage
24%
Ik heb mijn doel gesteld, op het podium 2 oktober bij het YBF.
mijn begeleidster is Mascha Tieken,
11 juni Gewicht 66,5 / 27,6% vet / 1,64 mtr


Ik heb een tijd getwijfeld of het wel haalbaar was ect ect ect omdat ik nog een aardig hoog vetpercentage heb. Maar na een goed gesprek met Mascha ga ik er kei hard voor.
ik denk ik maak een logje aan zodat jullie mij een beetje kunnen volgen in de voorbereidingen naar oktober.
Mijn motivatie is 1000 %

Voedingschema

7:30 Multivitamine / stacker / L-carnitine / Alpha Lipolic Acid
30 gram brinta + water + Isopure

10:30 150 gram kipfilet + sla

13:00 2 x rijstewafel + 100 gram kipfilet

16:00 150 gram kalkoen + groente (alleen groene)

18:30 50 gram aardappels of 30 gram rijst (gekookt)
125 gram kabeljauw + groene groente

(na het trainen 30 gram brinta + water + Isopure)

21:00 100 gram kipfilet

Trainingschema
4x per week trainen / 2 spilt schema

DAG 1
Schouders:
Arnold press
Achter Lift
Side Raises

Triceps
Kick back met lift
Touwtje boven hoofd

Borst
Cabele cross over (als dumbbellpress)
Cabele cross over (als flyes)

30 minuten steppen interval

DAG 2
Rug:
Lat Pullet breed
Pull down (1 handvat)
Deadlift

Bicep
Barbell curl
Dumell curll

Benen
45 minuten loopband interval

verder iedere ochtend cardio op nuchtere maag een halfuur
 
Succes!

Je eet wel erg weinig koolhydraten of niet?
 
eq_909 zei:
Succes!

Je eet wel erg weinig koolhydraten of niet?

ja dat klopt, we gaan nu kijken hoe mijn lichaam hier op reageert.
 
Heel veel succes
t gaat je wel lukken :yes:
 
Veel succes en hou ons op de hoogte
 
Komt helemaal goed! :thumb:
 
Je hebt in ieder geval top begeleidingen gaat er helemaal voor! Komt helemaal goed!
 
Joyce, heel veel succes! Laat je niet gek maken he! Dipjes zul je ook nog wel krijgen aangezien je ook erg laag in je koolhydraten zit. Gewoon volhouden, je weet waar je het voor doet.

De YBF is hartstikke leuk om te doen en ook een perfecte wedstrijd om mee te beginnen. Helaas doe ik dit jaar niet mee, maar ben er zeker om jullie te supporten! ;)
 
Hey Joyce,

Heel veel succes, je hebt een doel en dat helpt je om je dieet en zo vol te kunnen houden. Mascha is een goede stok achter de deur dus het gaat je gewoon lukken.

Succes meid.

Gwennie
 
Succes.

en doe je ook refeeds ?
 
Nog 15 weekjes te gaan,

Ik heb een goede week gehad, het is weer even wennen aan de nieuwe voeding en de weinige kh´s maar ik werd er totaal niet slapper of chagrijniger van gelukkig.
Het trainen gaat ook heel lekker, ben nog totaal niet in kracht afgenomen, dat is wel heel erg prettig, maar ik denk niet dat het te verkomen is. Het cardioeen gaat steeds beter, ik merk dat ik meer conditie krijg. Kan het hardlopen steeds langer volhouden. Ik krijg er ook steeds meer lol in hahaha.
Het lichaam begint echt te veranderen, dat is hartstikke leuk om te zien. Deze week 1 Kg afgevallen maar ja gewicht zegt weinig he. Taille was met 2 cm afgenomen, armen met 0,5 cm, benen met 1 cm en borst 1,5 cm afgenomen. Het vetpercentage meten we pas weer over 2 wkn maar ik begin een stuk droger te tonen.
Mijn benen dat blijft het grote minpunt, die blijven lelijk. Gelukkig begint er wel iets verandering in te komen maar dat is en blijft een moeilijk project.
 
een klein updatje.

de wedstrijd is verzet naar 30 oktober, maar dat wisten de meeste al.

Het gaat allemaal zijn gangetje, dieten en trainen gaat lekker. met die warme dagen ging de ene dag de training beter als de andere, maar daar zal ik niet de enigste in zijn vermoed ik.
mijn lichaam begint echt te veranderen, dat is heel leuk om te zien, en het werkt ontzettend motiverend.
Hte gewicht is gezakt naar 64 Kg. we gaan dus de goede kant op. Zaterdag vetpercentage meten ik ben reuze benieuwd.
 
Is dat niet de nk naturels waar je aan meedoet die wil ook gaan doen volgend jaar zeker dit jaar haal ik dat niet.
 
big kelvin zei:
Is dat niet de nk naturels waar je aan meedoet die wil ook gaan doen volgend jaar zeker dit jaar haal ik dat niet.

klopt,
 
ik zou nu nog niet zo laag in je kh's gaan, oke tis goed voor vetverlies, maar tis een aanslag op je mentaliteit. Low carb dieeten zijn niet bedoeld om een lange tijd te doen. Ik zou low carb dieeten later plannen, maand ofzo voor je wedstrijd

Veel succes met je voorbereiding
 
Back
Naar boven