XXL Nutrition

Winstrol & efedrine (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Soulreaver

Ripped Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
9 okt 2002
Berichten
3.884
Waardering
0
Maat van mij is groot, maar niet droog, hij heeft nooit gekuurd, maar wil nu een winstrol kuur (tabs) doen en daarbij efedrine nemen om zo goed droog te worden, het verlies van een aantal kilo's spiermassa vindt die geen probleem..

Wat kan je eigenlijk verwachten van zoiets?? En zal je echt harder en droger worden??

Er hadden nogal wat verschillende mensen verschillende doseringen aangeraden, wat zou voor zoiets een goede dosering zijn??
 
sowieso moet zijn dieet de sleutel zijn tot zijn succes..
de efedrine gooit je hartslag omhoog zo lekker is dat niet..

dus als hij gewoon een goed dieet neemt met een goede kuur dan kan hij erg droog en hard worden.. Vraag maar eens aan Patrick!
 
Inderdaad. Als hij dan toch besluit om aan 'the stuff' te gaan, dan zijn er betere keuzes.
 
Betere 'stuff'...hmm, dat moet ik weten voor een maatje van me, en ik neem aan dat je niet die ionamin bedoelt want das zooi. T3/T4/clen, dat soort dingen....of.....
 
Originally posted by nico
hgh!

dat kan je binnenkort gewoon in de winkel kopen, een arts vertelde mij dat het vrijgegeven wordt omdat het niet werkt..

en als jij aids wilt, ga je gang..
 
Niet werkt? aids? kan ff niet volgen?
 
Ik sprak een arts en die vertelde mij dat diverse recente studies aantoonden dat hgh niks doet, men wil het ook van de dopinglijst halen en het vrijgeven, daar de mensen er anders juist naar grijpen. hgh kan je op 2 manieren krijgen, methode 1 is uit de hersenen van de mens, wat betekend dat als die persoon aids heeft en jij injecteerd het, jij ook aids hebt, en methode 2 is met cellen/genen clonen, klooien, weet niet precies hoe dat gaat. maar veelal zie je op de zwarte markt de versie uit de hersenen van de mens..

ik kan dat vrijgeven niet onderbouwen of wat dan ook, het is enkel wat een sportarts en voedingsdeskundige van numico mij mededeelde..
 
Originally posted by soulreaver
Ik sprak een arts en die vertelde mij dat diverse recente studies aantoonden dat hgh niks doet, men wil het ook van de dopinglijst halen en het vrijgeven, daar de mensen er anders juist naar grijpen. hgh kan je op 2 manieren krijgen, methode 1 is uit de hersenen van de mens, wat betekend dat als die persoon aids heeft en jij injecteerd het, jij ook aids hebt, en methode 2 is met cellen/genen clonen, klooien, weet niet precies hoe dat gaat. maar veelal zie je op de zwarte markt de versie uit de hersenen van de mens..

ik kan dat vrijgeven niet onderbouwen of wat dan ook, het is enkel wat een sportarts en voedingsdeskundige van numico mij mededeelde..

eng verhaal iets uit de hersens van een mens halen krijg er maar een raar gevoel bij
 
Originally posted by soulreaver
Ik sprak een arts en die vertelde mij dat diverse recente studies aantoonden dat hgh niks doet, men wil het ook van de dopinglijst halen en het vrijgeven, daar de mensen er anders juist naar grijpen. hgh kan je op 2 manieren krijgen, methode 1 is uit de hersenen van de mens, wat betekend dat als die persoon aids heeft en jij injecteerd het, jij ook aids hebt, en methode 2 is met cellen/genen clonen, klooien, weet niet precies hoe dat gaat. maar veelal zie je op de zwarte markt de versie uit de hersenen van de mens..

ik kan dat vrijgeven niet onderbouwen of wat dan ook, het is enkel wat een sportarts en voedingsdeskundige van numico mij mededeelde..
Word alang niet meer gedaan uit hersenen, zou ook veel te duur en gevaarlijk zijn.
Synthetisch groeihormoon word met succes toegepast voor kinderen met dwerggroei.
GH moet in combinatie met SLIN en/of AS om er als BB effectief iets van te merken. Minimum 3 maanden gebruiken om resultaat te zien, dus ik weet niet wat die arts allemaal zei maar er klopt niets van.
Gh is altijd op voorschrift en werkt uiteraard wel alleen de prijs is asociaal hoog.
 
Mmmmm... zoals ik er al bij zei, het is puur wat die arts zei. Ik heb toch echt het idee dat die weet waar die over praat, zijn kennis qua voeding, gezondheid en sport is echt gigantisch, 12 jaar gestudeerd, o.a. fysiologie, voeding en gezondheid en medicijnen gestudeerd.. maar goed, we zullen het wel zien dan, ik ben geen doping expert en plaatste enkel wat mij verteld werd..
 
Beetje jammer dat er niet vaak een duidelijk antwoord komt op de vragen die gesteld worden. Maatje van mij wil ook cutten/burnen, en wilde dus wel weten wat er allemaal mogelijk is. Maar men begint dan over HGH, en opeens is dat het discussiepunt.....
 
Ben van plan om samen met die maat van mij een winstrol kuur te pakken in combi met clen.... en hij met efedrine..

ik hoor van verschillende mensen dat clen je minder nerveus en zenuwachtig maakt dan efedrine..
 
Een combi van een vetverbrander en een as. en dan een goed zuiver dieet...
efedrine is een ingredient van de eca stack dus neem dan de andere ingredienten ook...
 
Kijk dis boeiende info, maar hoe zit het met clen. Ken een gozer die dat ook gebruikt heeft, maar die had nogal last van stuiptrekkingen e.d. trillingen etc etc.

Welke dosering en hoelang zou je voor beide middelen gebruiken Soul?

maatje van mij stats:

120kg
25% bf
190cm

Dus wel die winny, dat zei ik ook al tegen hem, maar hij wil louter alleen burnen.

Dat T3/T4 zooi, wat is dat......

Aantal anderen hebben weleens ionamin gebruikt, maar dat hefte hetzelfde effect voor je lichaam als naar een paar goeie party's gaan....
 
ionamin onderdrukt volgebs mij voornamelijk de eetlust?En daar is veel nep van.Ik wil wel honger houden,want wil gewoon x aantal cal. onder verbruik gaan zitten en heel schoon eten..

winny wil ik nemen om de massa vast te houden, hoef geen massa op te bouwen, wil het vasthouden en een niet te zware kuur hebben, winstrol leek me een goede keus, je wordt er hard van en in combi met goed eten en clen ook droog. clen alleen werkt katabool, dus ik hoop zo zoveel mogelijk massa vast te houden..
 
welke doseringen zou je voor winny nemen dan, 30mg ofsow?... en de clenbuterol, hoeveel mg, en hoelang.....
 
Bijv.

Week1 Winny 25-50mg/E(O)D + CLEN 40/40/40/60/60/60/80 mcg/ED
Week2 Winny 25-50mg/E(O)D + CLEN 80/80/100/100/100/80/80 mcg/ED
Week3 Winny 25-50mg/E(O)D + CLEN 80/60/60/60/40/40/40 mcg/ED
Week4 Winny 25-50mg/E(O)D + ECA 90mg/250mg/15mg 3x/D
Week5 Winny 25-50mg/E(O)D + ECA 90mg/250mg/15mg 3x/D
Week6 Winny 25-50mg/E(O)D + ECA 90mg/250mg/15mg 3x/D
Week7 Winny 25-50mg/E(O)D + CLEN 40/40/40/60/60/60/80 mcg/ED
Week8 Winny 25-50mg/E(O)D + CLEN 80/80/100/100/100/80/80 mcg/ED
Week9 Winny 25-50mg/E(O)D + CLEN 80/60/60/60/40/40/40 mcg/ED

ECA 30-45 minuten vóór de maaltijd of workout.
 
Owkee, thnx. huh, ik zou toch zweren dat er net andere symbolen voor die clenbuterol stonden, nu staat er mcg, gezichtsbedrog....whehe.

over die clen, ik zie dat je 7 waarden p/week heb gegeven. voor elke dag, want je bouwt het ook op zie ik.

een hele domme vraag maar een mcg- 10mg ofsow. En heb net eff gekeken, wordt geleverd in pilvorm, wanneer kun je dit het beste innemen, 's ochtends.....

En dat ECA wat is dat eigenlijk.


Vedder sprak ik hem gister op het internet, hij heeft dus iets tegen AAS. Stel hij wil de winstrol er niet bijnemen, welk product werkt het best zonder te stacken?!

Ik weet het, domme vraag, maar ik kan natuurlijk niet voor hem beslissen, hij is wel vastberaden, alleen ik probeer hem te overtuigen wat hij het best kan gebruiken.....
 
Originally posted by Floyd
Owkee, thnx. huh, ik zou toch zweren dat er net andere symbolen voor die clenbuterol stonden, nu staat er mcg, gezichtsbedrog....whehe.

over die clen, ik zie dat je 7 waarden p/week heb gegeven. voor elke dag, want je bouwt het ook op zie ik.

een hele domme vraag maar een mcg- 10mg ofsow. En heb net eff gekeken, wordt geleverd in pilvorm, wanneer kun je dit het beste innemen, 's ochtends.....

En dat ECA wat is dat eigenlijk.


Vedder sprak ik hem gister op het internet, hij heeft dus iets tegen AAS. Stel hij wil de winstrol er niet bijnemen, welk product werkt het best zonder te stacken?!

Ik weet het, domme vraag, maar ik kan natuurlijk niet voor hem beslissen, hij is wel vastberaden, alleen ik probeer hem te overtuigen wat hij het best kan gebruiken.....
clen is in mcg of µg wat er eerst stond dacht dat je mcg beter zou begrijpen...

1 gram (g) = 1.000 milligram (mg) = 1.000.000 microgram (mcg, maar correcter ug).

1mg is dus 1000 mcg/µg

' sochtends nemen

ECA is efedrine caffeïne aspirine

Zonder as zal het voor hem catabool werken en zou ik bijv niet langer dan 3-6 weken ECA doen.
 
Back
Naar boven