AndroidHealthClinic

Voedingsschema bijhouden? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

AndreNL

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
5 mrt 2003
Berichten
140
Waardering
0
Ik had deze vraag ook al op een ander forum geplaatst maar ben ook benieuwd wat jullie er van vinden.

Ik ben bezig met het bijhouden wat ik eet, maar doe ik het wel op de goede manier en noteer ik wel de juiste dingen. Want straks is het voor niets geweest? Dit heb ik tot dusver gehad.

[Abeelding niet meer beschikbaar]

groetjes,

Andre
 
ok thnx ga ik mooi zo door
 
Is inderdaad :thumb: Goed overzichtelijk...
 
idd erg goed! Ik heb ook een schema in Excel gemaakt en het is erg makkelijk. Als je weer een nieuw schema hebt, gewoon verwijderen en weer invullen ;) Suc6
 
OP het moment heb ik dit tot nu toe gehad maar volgens mij klopt er iets niet. Zien jullie misschien iets bij de waarden wat niet kan?

[Abeelding niet meer beschikbaar]

thnx,

groetjes,

Andre (ps eerste keer dat ik zo diep op me voeding in ga) :D
 
Netjes toch man.!

Ik hou 't trouwens bijna altijd in excel bij. Hoewel in de bulk ik natuurlijk minder strikt ben.


ff offtopic:
Wolvega?

Daar rijden leuke 205jes rond :)

Met mi16 enzo :D
 
210 gram rijst 48 gram koolhydraten??? Normaal zit er in 100 gram rijst ca.75 gram kh...

en in 1 ei zit ca. 6 fram eiwitten. Je zegt 2 eieren zonder dooier 16 gram...
 
Originally posted by matthieu


ff offtopic:
Wolvega?

Daar rijden leuke 205jes rond :)

Met mi16 enzo :D

ahhaa ja kan best joh Rijden wel wat gave 205jes rond inderdaad :D
 
Originally posted by f*cking ecto
210 gram rijst 48 gram koolhydraten??? Normaal zit er in 100 gram rijst ca.75 gram kh...

en in 1 ei zit ca. 6 fram eiwitten. Je zegt 2 eieren zonder dooier 16 gram...

Ik heb inderdaad een paar dingen verkeerd opgeteld en gedeeld en alles :D zal het zo nog even opnieuw berekenen :D

grtz,

Andre
 
Originally posted by matthieu
Netjes toch man.!

Ik hou 't trouwens bijna altijd in excel bij. Hoewel in de bulk ik natuurlijk minder strikt ben.


ff offtopic:
Wolvega?

Daar rijden leuke 205jes rond :)

Met mi16 enzo :D

offtopic:

een 205 met een Mi16? volgensm ij had alleen de 405 een Mi16 variant ;)

@Andre
de manier van noteren is goed. Post hem ook even als ie klaar is, kunnen we kijken en eventueel nog adviezen geven over het schema :D
 
Hier is dan mijn eetschema hoe het nu is het kan zijn dat ik wat rekenfoutjes heb gemaakt. Zouden jullie misschien jullie mening er over willen geven en misschien tips kunnen geven wat ik beter kan doen..
Het is trouwens in excel het was te groot om er een plaatje van te maken.

[Link niet meer beschikbaar]

bedankt,

Andre
 
1800 uur eten wat de pot schaft, als je echt 200 gr koolhydraten en 50 gr eiwit eet dan zit het totaal eerder op 1000 Kcals... 4 Kcal per gram koolh. of eiwit.
 
Zelfde bij 1300 uur je rijst

Als het totaal aan koolh, eiwit en vet klopt zit je in totaal bijna aan de 4000 Kcals...
 
Dat van eten wat de pot schaft was ongeveer een gokje dus. Na mijn training heb ik een eiwit shake en een banaan. en als ik thuis kom neem ik vaak nog 4 broodjes 2 met appelstroop en 2 met kipfilet
 
Het is me toch gelukt om er een plaatje van te maken. Dit is dus wat ik gemiddeld per dag eet. Er kunnen reken fouten inzitten. Is de eerste keer dat ik een schema volledig bij hou ::D

[Abeelding niet meer beschikbaar]

grtz,

Andre
 
zijn die al die broodjes wit of bruin?

Je kan het beste je dag beginnen met een Whey Shake, en daarna ontbijten.
 
Het zijn bruin brooden :D een whey shake en dan whey protein?
En die dan gewoon toevoegen aan wat ik nu eet zeg maar. Dus die shake erbij

Deze whey bedoel je? [Abeelding niet meer beschikbaar]

groetjes,

Andre
 
Back
Naar boven