Fitness Seller

another new guy foto + specs (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

axestream

Freaky Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
10 mrt 2003
Berichten
5.504
Waardering
5
Hoi allemaal. Ik denk ik introduceer me even. Ik ben 26 jaar, 7 maanden getrained, maar inmiddels heb ik door verhuizing van de VS naar NL ruim twee maanden niks gedaan.

Momenteel zie ik er belabberd uit, maar volgende week begin ik weer met trainen. De foto's van de rest van m'n lichaam zullen maar even moeten wachten want da's momenteel niet best. M'n benen zien er nog redelijk uit (hoewel sterk in omvang afgenomen), vandaar dit fotootje.

In december waren m'n specs als volgt:

175cm, 92kg, arms: 43.8cm, thighs: 69.8cm, fore arms: 35.5cm, chest: 112cm, bf: 10%.

Ik zal er alles aan doen om zsm weer in shape te zijn en dan volgen de foto's van de rest van m'n body.

[afbeelding niet meer beschikbaar]

PS: als er nog mensen in de omgeving van R'dam centrum/noord zijn die een trainings maatje zoeken dan hoor ik 't graag.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
jezus.. zulke stats in 7 maanden??? natural?
 
Ja, (uiteraard). Enige supplementen die ik gebruik zijn whey protein, glutamine capsules en creatine. Helaas zijn de supplementen hier in NL wel twee keer zo duur als in de VS, dus zal ik zeker die extra glutamine moeten laten schieten op dit moment.

Ik heb erg veel geluk, hoewel ik als endomorph mij echt strikt aan m'n dieet moet houden. Verder gewoon 5 dagen per week trainen a 60min en 6-7 (uiteraard kleinere) maaltijden per dag met in totaal 200gr protein, 375gr koolhydraten en 55-60gr vetten per dag.

Je zal me nooit horen zeggen hoeveel ik druk, curl of squat en dergelijke. Voor mij is dat echt van ondergeschikt belang als er maar een stijgende lijn in zit met als resultaat meer groei.

Ik ben altijd vrij atletisch gebouwd geweest en het enige wat ik dus deed tot m'n 23ste was voetballen en opdrukken. Daarna dus een goeie twee jaar helemaal niks gedaan en vorig jaar mei begonnen met bodybuilding. Mensen hebben mij altijd verteld dat ik moet gaan bodybuilden, maar doordat veel mensen er een afkeer van schijnen te hebben durfde ik het nooit aan. Bovendien had ik zelf ook een totaal verkeerd beeld van de sport. Vorig jaar ben ik me er dus in gaan verdiepen en ik lees nu nog steeds erg veel. Er valt zoveel te leren.

Nu ben ik in dat opzicht volwassen en heb ik gewoon sch*** aan wat anderen denken. Ik doe het niet voor die mensen ook al denken velen dat wel, maar da's hun probleem. Het weerhoudt me er niet van om te leven zoals ik dat wil.

Misschien doe ik nog wel mee aan die competitie, gewoon voor de gein hoewel die in principe te vroeg komt voor mij.
 
Nu ben ik in dat opzicht volwassen en heb ik gewoon sch*** aan wat anderen denken. Ik doe het niet voor die mensen ook al denken velen dat wel, maar da's hun probleem. Het weerhoudt me er niet van om te leven zoals ik dat wil.

en zo is het maar net, zonde van je mooie stats, maar dat komt vast wel weer allemaal terug suc6 iedergeval.
 
Ik zoek wel een trainingsmaatje.. maar ja beetje ver om f te fitnessen..
 
Originally posted by axestream
Ja, (uiteraard). Enige supplementen die ik gebruik zijn whey protein, glutamine capsules en creatine. Helaas zijn de supplementen hier in NL wel twee keer zo duur als in de VS, dus zal ik zeker die extra glutamine moeten laten schieten op dit moment.

Ik heb erg veel geluk, hoewel ik als endomorph mij echt strikt aan m'n dieet moet houden. Verder gewoon 5 dagen per week trainen a 60min en 6-7 (uiteraard kleinere) maaltijden per dag met in totaal 200gr protein, 375gr koolhydraten en 55-60gr vetten per dag.

Je zal me nooit horen zeggen hoeveel ik druk, curl of squat en dergelijke. Voor mij is dat echt van ondergeschikt belang als er maar een stijgende lijn in zit met als resultaat meer groei.

Ik ben altijd vrij atletisch gebouwd geweest en het enige wat ik dus deed tot m'n 23ste was voetballen en opdrukken. Daarna dus een goeie twee jaar helemaal niks gedaan en vorig jaar mei begonnen met bodybuilding. Mensen hebben mij altijd verteld dat ik moet gaan bodybuilden, maar doordat veel mensen er een afkeer van schijnen te hebben durfde ik het nooit aan. Bovendien had ik zelf ook een totaal verkeerd beeld van de sport. Vorig jaar ben ik me er dus in gaan verdiepen en ik lees nu nog steeds erg veel. Er valt zoveel te leren.

Nu ben ik in dat opzicht volwassen en heb ik gewoon sch*** aan wat anderen denken. Ik doe het niet voor die mensen ook al denken velen dat wel, maar da's hun probleem. Het weerhoudt me er niet van om te leven zoals ik dat wil.

Misschien doe ik nog wel mee aan die competitie, gewoon voor de gein hoewel die in principe te vroeg komt voor mij.

respect!
 
Geweldig resultaat voor 7 maanden
 
Hey axestream,

welkom op dit board. Erg goeie stats!!! Waar kom je precies vandaan? Heb vorig jaar een half jaar in de States gestudeerd en rondgetrokken (Missouri). Super huh, die GNC's met hun verhoudingsgewijs goedkopere supplemementen. Hier is alles idd een heel stuk duurder, sigh...
Heel veel succes met je training en hou ons op de hoogte!!!

greetz, Luca
 
Mooie benen axestream :clap:
 
Originally posted by NaiaD
Ik zoek wel een trainingsmaatje.. maar ja beetje ver om f te fitnessen..

heb je wel een goede warmingup:)

Maar ziet er inderdaad goed uit die foto. en dat voor een naturel.
keep up the good work:thumb:
 
Jammer dat je armen NU geen 43.8 cm zijn! :p
 
Back
Naar boven