XXL Nutrition

Creatine met XTC gaat niet??? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gino

Novice
15 jaar lid
Lid geworden
6 feb 2003
Berichten
7
Waardering
0
hallo ik heb nog nooit xtc gebruikt maar was dus van plan om met Qlimax een keer te proberen. ik heb me helemaal op voorbereid maar las dus vandaag dat het in combinatie met creatine gevaarlijk kon zijn. Terwijl ik nu net met een creatine kuurtje ben begonnen..... help? wie heeft hier ervaringen mee en wie kan me helpen....
 
Nee hoor. Ik doe vaak creatine in mijn vloeibare XTC. Je valt van die vloeibare zo af... Door er creatine bij te doen probeer ik dat zo altijd een beetje te beperken...
 
houd wel rekening met het feit dat xtc je eetlust danig in de war gooit. je hebt echt een geweldige avond maar je krijgt de volgende dag echt niks door je strot. daaarnaast kan je behoorlijk depressief worden de dagen erna. Man, ik klink wel als een ouder.
maar waaarschijnlijk wist je dit al. en in combinatie met creatine? geen idee, zal wel niet bevordelijk zijn aangezien het een drug betreft. en dit is niet zomaar een understatement.
maar wederom, je hebt echt een geweldige avond, maar hou ut in den beginne op 1 pil.
 
die vloeibare, is toch dat enfedra?
zorgt voor buikkrampen.
 
Originally posted by dandyman
die vloeibare, is toch dat enfedra?

Geen idee, bij ons heet dat gewoon vloeibare XTC...
 
ja maar in ergogenics las ik dus dat creatine iets bevorderde wat xtc ook doet, dus dat het dan dubbel slecht is ofzo.

maar wat raden jullie mij meer aan om mijn spierverlies heel beperkt te houden?
 
:rolleyes: Doe het nou gewoon lekker niet. Mocht je het fijn vinden en uiteindelijk vaker gaan doen, dan kan je je bb'ing leven wel vaarwel kussen. Is mega slecht voor groei ed...
De combi met creatine maakt niet uit.
 
100 procent vast en zeker dat ik het niet vaker zou doen dan 2x per jaar. ik weet van mezelf dat ik supersterk in mijn schoenen sta
 
dan praten we over een tijdje wel verder
 
haha, hee ik heb wiet paddos coke ghb bijna alles al gehad
iedereen zei dat ik ook verslaafd zou raken aan de coke.
ik vond het echt superrrrrrr maar toch vind ik fitness en sociaal leven belangrijker (ik word al gek als ik 5 uur lang niks eet)
en pillen, ik ga 1 x in het jaar naar een feest, moet meestal werken krijg nooit vrij omdat ik zelf in een discotheek werk.
en ik weet ook zelf dat xtc een van de ergste drugs is die er bestaan dussssssss (hersenbeschadigingen, depressiviteit)...
 
ik vind eigenlijk dat xtc en serieus met je sport bezig zijn niet gaat maarja.....
 
ja maar ligt eraan hoe serieus je bezig bent
ik ga niet jaren lang zonder alcohol zonder gek te doen zonder te blowen zonder te snuiven zonder pilletje te slikken etc trainen tot ik nog steeds ontevreden ben met mn lichaam, af en toe ff pret (ieder op zn eigen manier) moet kunnen, anders vind ik mezelf een freak
 
Originally posted by Gino
ik ga niet jaren lang zonder alcohol zonder gek te doen zonder te blowen zonder te snuiven zonder pilletje te slikken etc trainen tot ik nog steeds ontevreden ben met mn lichaam, af en toe ff pret (ieder op zn eigen manier) moet kunnen, anders vind ik mezelf een freak


Helemaal gelijk. 80% van die freaks vind trouwens na een tijd een vrouw of vriendinnetje of een andere hobby, en leeft er vanaf dan maar op los zonder nog rekening te houden met zijn lichaam.
Alle investeringen en dingen die je gelaten hebt zijn dan voor niks geweest.
Het is beter nog een beetje van het leven te genieten, maar wel je hele leven blijven sporten!! Extremen zijn nooit goed, tenzij je een prof bent! Dan moet je er immers je boterham mee verdienen, en je tijd is beperkt omdat je als sportman vroeg met 'pensioen' moet.(enkel mijn mening maar,natuurlijk)
Ik hoop dat jullie allemaal tot die andere 20% behoren, hoor!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
ik vind dat het nix met freak zijn te maken heeft, maar ik wil gewoon zomin mogelijk dingen doen die mijn vooruitgang in de weg staan.... plus ik kan me prima vermaken zonder alcohol, pilletje, poedertje...en ik ben het er niet mee eens dat het dan allemaal voor nix is geweest want in mijn ogen heb je dan in je bb tijd een leuke tijd gehad (huh?)...
 
of het slecht is... mmm... crea houd vocht vast en met xtc verlies je vocht. Ik denk toch dat je mischien de boel in de war gaat schoppen. En Ergo.. staat vaak onzin. Gevaarlijk denk ik niet. Gewoon flink water erbij zuipen en absoluut geen alcohol want dan verlies je nog meer vocht. En dat kan wel gevaarlijk zijn (uitdroging).
 
Ik zou het toch echt niet doen. Maar XTC en serieus BB???
volgens mij gaat dat niet. Alleen als je in cut-fase zit ofzo! :D
 
ik heb ook een periode xtc gebruikt voor ik trainde...je moet heel sterk in je schoen staan om het bij twe keer per jaar te jouden......mij is het gelukt ..en doe ut helemaal niet meer...is heel lekker spul..maar je der zitten wel risicos aan maar ja die zitten ook aan anabolen en ik vind dat die risicos groter zijn omdat je dan beig bent je gehele endocriene stelsel in de war te schoppen

mvg martijn
 
Creatine = uitdroging als je te weinig drinkt
XTC = nog hardere uitdroging

Combinatie: gigantisch veel water drinken of deshydratatie, oververhitting etc.
 
Originally posted by Big Byron
Creatine = uitdroging als je te weinig drinkt
XTC = nog hardere uitdroging

Combinatie: gigantisch veel water drinken of deshydratatie, oververhitting etc.

en als je dan zon pil in de mik hebt geooid drink je vast ok npg wel een paar biertjes......das nummer 3 op de lijst
 
Bier en XTC...? Das vies man, dat spul is dan niet te pruimen joh!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven