AndroidHealthClinic

Arnolds Massa Bommen!!! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ryu

MMA Fighter
Elite Member
Foto Contest
20 jaar lid
Lid geworden
6 apr 2003
Berichten
13.575
Waardering
103
Lengte
1m77
Massa
82kg
Vetpercentage
7%
Heyz,

Deze had ik nog op me computer staan. Weet in godsnaam niet meer waar ik ze vandaan heb. hahah Enjoy! Ze zijn zeeeeer goed! :D

Massa Bom 1

3 koppen magere melk
½ kop room
2 rauwe eieren
4 eetlepels weight gainer poeder
1 banaan
2 theelepels lecithinegranulaat

Melk, banaan, eieren, room en lecithinegranulaat in de mixer doen, goed mixen. Enkele minuten laten staan, tot de lecithine opgelost is. De drank op grotere snelheid mixen en lepelsgewijs de Weight Gainer bijvoegen. In plaats van een banaan kan je ook andere fruitsoorten gebruiken. De room kan door twee eetlepels distelolie en zes eetlepels water vervangen worden.

Voedingswaarden

Calorieen 1350kcal
Proteine 58g
Koolhydraten 147g
Vet 58g

Volgepakt met waardevolle voedingsstoffen levert deze klassieke opbouw-shake alles wat je nodig hebt voor een snelle toename aan spiermassa. Als vervanging voor een overgeslagen maaltijd of als vervanging van je hoofdmaaltijd is deze shake onverslaanbaar.


Massa Bom 2

3 koppen magere melk
1 kop water
4 eetlepels distelolie
4 rauwe eieren
8 eetlepels weight gainer
1 banaan
4 theelepels lecithinegranulaat
2 eetlepels vruchtesuiker

Banaan met melk, water, eieren, lecithinegranulaat en distelolie in de mixer doen. Goed doorroeren en enkele minuten laten staan, tot de lecithinegranulaat opgelost is. Op hoge snelheid mixen, lepelsgewijs de Weight Gainer toevoegen en met vruchtesuiker zoeten. De banaan kan door aardbeien, perzik, ananas etc. worden vervangen. In plaats van distelolie kan je ook een kop room gebruiken. Deze shake kan je het beste in drie porties verdelen. Goed gekoeld bewaren!

Voedingswaarden

Calorieen 2246kcal
Proteine 92g
Koolhydraten 230g
Vet 105g

Arnold's Super-Shake bevat meer calorieen als veel niet atleten per dag eten. Geen wonder dat de ongekroonde koning van bodybuilding al als teenager beindrukkende spiermassa opgebouwd had.


Massa Bom 3

Arnold's Massabom III

2 ½ kop magere melk
1 kop room
6 rauwe eieren
12 eetlepels weight gainer
1 banaan
6 theelepels lecithinegranulaat
2 eetlepels vruchtesuiker

Banaan met melk, eieren en lecithinegranulaat met gemiddelde snelheid pureren. De drank kort laten staan, tot het lecithinegranulaat geheel opgelost is. Op hoge snelheid goed mixen en lepelsgewijs Weight Gainer toevoegen. Met vruchtesuiker op smaak brengen. Goed gekoeld bewaren en in vier porties innemen.

Voedingswaarden

Calorieen 2798kcal
Proteine 125g
Koolhydraten 295g
Vet 122g

Bijna 2800 calorieen leveren proteine, koolhydraten en waardevolle vetzuren in megadosering. Nu kan je je niet meer achter het begrip Hardgainer verstoppen.


Massa Bom 4

3 koppen magere melk
1 ½ kop room
6 rauwe eieren
12 eetlepels Weight Gainer
1 banaan
6 theelepels lecithinegranulaat
2 eetlepels vruchtesuiker

Banaan met melk, room, eieren en lecithinegranulaat in de mixer doen en met gemiddelde snelheid pureren. Enkele minuten wachten tot het lecithinegranulaat opgelost is. Op hoge snelheid verder mixen en lepelsgewijs de weight gainer toevoegen en met vruchtesuiker op smaak brengen. De room kan door twaalf eetlepels distelolie en een kop water worden vervangen. Goed gekoeld bewaren en in vier porties innemen.

Voedingswaarden

Calorieen 3154kcal
Proteine 131g
Koolhydraten 303g
Vet 155g

Deze shake is tot nu toe onovertroffen : de klassieke Bulk-Up drank uit Arnold's dagen heeft meer dan 3000kcal! Met deze shake bouwt werkelijk iedereen spieren op. Drink de Massabom over de dag verdeeld tussen de maaltijden, zowel voor en na de training. Als er nog wat over blijft dan drink je dat voor het slapen gaan op.


POWER!!!!! hehehe

:rolleyes: ;)
 
Ja zeer goed maar word je daar niet alleen maar dikker van????
 
2 ½ kop magere melk
1 kop room
6 rauwe eieren
12 eetlepels weight gainer
1 banaan

2 eetlepels vruchtesuiker

zo heb ik hem ook altijd gemaakt behalve dat lecithinegranulaat, maar ik heb hem aangespastnaar een tijdje omdat ik er iets te vet van werd
 
Wat is die lecithinegranulaat? Een dikkingsmiddel?
 
Ja is zowat pure vet. Dus je kan het eruit laten als je handig vind. Ja ik weet alweer welke site dat was :D die dus hahah. Maar ze zijn zeer relaxed :D en heavy! verder kan je de Granulaat voor wie het wel wil hebben bij je drogist halen in de buurt
 
Damn! die shakes moet ik eens een keertje proberen...maarre smaken ze wel?
 
en je hebt wel flink wat wg nodig zo te zien ^_^
 
Drinken? Zo te zien heb je er eerder een lepel bij nodig :D

Ik denk dat ik binnenkort met die super massabom ga beginnen.
Alleen heb je hier niet een leverbeschermer bij nodig? :D
 
Laatst bewerkt:
Deze M.O.A.B. was ik vergeten, moest ik maar weer een fabriceren, is die lecithine granulaat, wat zijn de eigenschappen ervan. Trouwens, de bananen kun je beter gewoon eten, als je ze mee mixed, heb je gore nasmaak.
 
Nee ik had massa bom 1 gemaakt en ik vond het heerlijk! maar ja smaken verschillen he. Niet zeuren gewoon drinken :D
 
lecithine is goed voor je zenuwen. veel natuur freaks eten dat spul en is op zich wel gezond.

omdat iets puur vet is hoef je het niet perse uit je dieet te gooien. goed vet kan nooit kwaad
 
rauwe eieren hmmmm :rolleyes: Rocky Rocky Rocky!!
ze hadden toen nog niets onderzocht op salmonella?
 
hoe groot is de kans op salmonella besmetting?
Ik wil namelijk met die massabom nr.4 beginnen.
 
Jah dat vraag ik me ook af, is het nou niet slim om rauwe eieren te eten? Dat bakken gaat zo veel tijd en afwas in zitten :)
 
Originally posted by bestoldschool
rauwe eieren hmmmm :rolleyes: Rocky Rocky Rocky!!
ze hadden toen nog niets onderzocht op salmonella?

idd ik zie die rauwe eieren ook niet zo zitten...
 
Originally posted by Frenkpie


idd ik zie die rauwe eieren ook niet zo zitten...

kan toch geen kwaad zolang de schil maar heel is

edit: schil = schaal (bijna weekend, dan krijg je die spelfouten...:rolleyes: )
 
Laatst bewerkt:
daar zit toch de meeste proteine in?:D
 
IN de schaal van een ei? Ik denk dat je in de war bent met het Ei-wit in een Ei. Daar zitten de meeste Proteine in. De schaal er omheen bestaat uit veel kalk. Maar ja zoals bos zegt. Eet smakelijk dan maar ! :D
 
Back
Naar boven