Fitness Seller

1-tu (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

martok

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
24 feb 2003
Berichten
184
Waardering
0
Ik ben van plan om binnenkort 1-tu te gaan gebruiken.moet ik hierbij nog een extra supplement gebruiken ,naast veel eten en veel proteine?
 
Volgens mij kan je die makkelijk alleen gebruiken.

Maar ik las laatst ook iets over stacken met equimax. Misschien dat iemand anders daar iets zinnigs over kan zeggen.

Ik wil het nl. ook gaan gebruiken. :)
 
Laatst bewerkt:
Jongens, kunnen jullie niet beter echte steroiden kopen, daar is veel meer over bekend en met verstand , naar mijn mening een verstandiger keuze, beter een lichte kuur en dat je weet wat je slikt, dan supplementen waar men de werking niet van kent, bovendien zijn die prohormonen duurder dan de echte aas

Grtz
 
Heb een tijdje geleden al een echte kuur genomen. :)

Maar ik denk dat er toch echt wel redelijk wat info is omtrent 1-tu. Bovendien heb je er geen nadelige gevolgen van (aromatisering) en je hoeft niet na te kuren.
 
Ligt helemaal aan de dosering waar je de ph's in neemt. bij hoge dosering zullen de bijwerkingen ook erger zijn. mijn mening is dat je beter een kuur aas kan nemen, wel een injectable uiteraard voor meer resultaat en dezelfde bijwerkingen.

Ow MrJ aangezien jij net een echte kuur gehad hebt denk ik dat pro hormonen voor jou dan helemaal een stuk minder aantrekkelijk zullen zijn.
 
Maybe.

Het was niet zo'n zwaar kuurtje en ben volgens mij weer helemaal hersteld (over een weekje of wat weer ff bloed testen :( ).

En dan die hoeveelheid he? Er wordt geclaimed dat met de standaard dosering (2x 50mg p/d) goede resultaten geboekt kunnen worden.
 
hmz nou je zou het kunnen proberen ik wacht tot na de zomer en pak ik denk:

week 1-10: test ent 500 mg
week 1-10: eq 200 mg

nakuren met nolva

Zal niet zo heel veel schadelijker zijn als ph's in hoge dosering :D

ow MrJ ken je een bloedtest gewoon laten doen in het ziekenhuis? en wat kost het?
 
Bloedonderzoek is volgens mij gratis.

Gewoon bij de huisarts op 't spreekuur gekomen (kreeg zo'n student stagaire) en zei dat ik m'n test/LH/FSH/niet&leverfunctie wilde testen.

Daarop vroeg ze verbaasd:
Je gaat toch geen anabolen slikken mag ik hopen?

Waarop ik antwoorde:
Nee joh, tuurlijk niet, die injecteer je toch! :p

Ik kon er wel de humor van inzien, alleen zij niet echt.

Kreeg uiteindelijk wel die verwijzing mee. Daarmee ga je naar zo'n artsen lab bij je in de buurt, laat wat bloed afnemen (probeer niet flauw te vallen), wacht een weekje voor de resultaten en klaar is Juriaan! :)


/edit:
Als je die 1TU uit de VS laat komen is het (inclusief shipping costs) 2x zo goedkoop als bij de NL site! :eek:

Ben dan voor 120 caps (4x 30 of 3x 40 dagen) $122.89 kwijt.

Dat is dus 115,- eurootjes. :cool:

En dan krijg je er ook nog een gratis tshirt, shaker of waterfles bij!!!!!!!!!!! :lol:
 
Laatst bewerkt:
Ja en als je genaaid word ben je nog veel meer kwijt. De Prohormonen valleen toch wel onder verboden middelen of niet? Of is dat geen probleem dat over laten halen uit Amerika~? Moet niet de FBI zo op me stoep hebben :D
 
Hmmm, goeie ja.

Zelf komen ophalen op een zaterdagmiddag is ook niet echt een optie... :(
 
Gast gewoon bestellen via 1fast400 en bestel dan meteen een transdermal dat werkt veel sterker als oral. transdermal staat gelijk aan inject. momenteel zijn ze verboden in amerika maar 1fast400 heeft nog enkele. zo niet dan kan je een homebrew laten opsturen. die vent is super hij stuurt je de transdermal toe met een etiket erop van een facial toner en verstuurt het als een facial toner
 
Welke van deze bedoel je? [Link niet meer beschikbaar]

Deze? [Link niet meer beschikbaar]


Maar vooropgesteld dat ik toch de 1-TU kies, is de kans echt zo groot dat het niet door de douane komt?
 
Geen probleem als je je best doet is het in nl ook te krijgen.
 
In de U S A zijn alle supplementen stuk goedkoper omdat de markt gewoon 10 x groter is. Als je ziet wat bb.com verkoopt op een dag is niet normaal.
 
Zwier wil je niet afvallen, maar als je met een shop in bulk inkoopt verdien je in de supplementen handel goud geld, dat enorme prijsverschil is nergens voor nodig en ik denk dat supplement stores dikke winsten maken (ps: niet negatief bedoelt, als ik een bedrijf heb zou ik het ook zo aanpakken:))

Grtz
 
Veel supplementen worden daar ook gemaakt he, als je een Flesje Heiniken wil bestellen in Amerika zal je daar ook een heel stuk meer als hier voor betalen
 
Maar is het wel of niet aan te bevelen in de VS te bestellen ivm douane?

Lijkt mij persoonlijk van niet.
 
Ik kan je verzekeren riki in de supplementen verkoop in shops is niet een goude buisness ik zeg niet dat het niet loopt maar tis niet dat het geld binnen stroomt.

Stel ik verkoop een bus van 40 euro whey

dan moet je rekening houden met inkoop mij loon pand verlichting papieren met info advertenties vervoer enz enz.

Alle hobby sporten zijn duur bodybuilding ook.
 
Om nog maar te zwijgen van de portkosten om zo'n lading te verschippen en de Europese tolmuren + het feit dat heel wat dingen (PH, efedra's enzo) hier illegaal zijn wat de prijs zoieso opdrijft...

Lijkt idd mooi, daar goedkoop kopen en hier duur verder verkopen maar als je een legale winkel hebt is dat allemaal niet zo simpel.
 
Back
Naar boven