MuscleMeat

foto update voor cutten....

Bezoekers in dit topic

the_ur

Contest Winner '03
Elite Member
Foto Contest
20 jaar lid
Lid sinds
10 nov 2002
Berichten
1.066
Waardering
46
ik heb em er toch maar bij gezet een foto voordat ik begon met cutten. ik moet zeggen dat ik em zelf lelijk vind, het licht was echt slecht. op die foto ben ik 100kg met 15,8%.......
ik zal na een maand cutten een paar nieuwe maken.....

ze staan hier: [Abeelding niet meer beschikbaar]
 
hier.........
 
vreemd hij doet het niet

[Abeelding niet meer beschikbaar]
 
het is die foto waar bij staat 'vooraf' die andere zijn oude.....
 
Ik mocht willen dat ik na cutten er zo uit zie als jij voor ! Echt strak en mooie definitie.
 
ik geloof dat je niet goed gekeken hebt. die andere tellen niet alleen die waarbij staat 'vooraf' daar zit toch echt niet veel definitie op.

dus eigelijk had ik het zo moeten doen
[Abeelding niet meer beschikbaar]
 
Pfff sorry ja ik zie het nu ; dit is de foto die ik zag :

[Abeelding niet meer beschikbaar]

Dit is de foto die jij bedoelde :

[Abeelding niet meer beschikbaar]
 
De tering!

jij staat genomineerd op mijn lijstje voor de contest.!
vooral mooie biceps! Maar t gehele totaalplaatje ziet er zekers strak uit.

Werkelijk goede definitie. hoeveel verschil zit er tussen die vooraf-foto en die "droge" foto's?
en wat is t verschil in gewicht en bf% in die foto's

Hoop dat ik er ook zo uitzie na 7,5 jaar :rolleyes:

ben trots op je:thumb:


edit: ik snapte bovenstaande discussie al niet, maar ik heb nu je oude fotothread hier gezien en dat verklaart een hoop.
mijn post gaat dus om de oude foto's waar je al genoeg complimente over hebt gehad
:D

ben wel weer benieuwd hoe t na t cutten eruit ziet:D
 
Laatst bewerkt:
Wow, wrede fysiek heb je Ur! Damn goed!
 
Heel netjes!

Nou is natuurlijk onze vraag; hoe ben je in vredensnaam zo droog geworden?
 
:aug foto: omg! dat is forking droog! goeie definitie! vooral je biceps!!

de vooraf foto zieter ook goed uit! ben benieuwt als je cut periode voorbij is!


Wat zijn je stats op de aug foto?


leeftijd? bf? maten? lichaamsgewicht?
 
oh nm, ik had net je voorstel post gelezen! 7.5 jaar! zo doorgaan!

Doe jij nog iets speciaals voor meer definitie? behalve een dieet bedoel ik?
 
Ik moet eerlijk zeggen dat ik toen niet echt gedieet (zoals ik nu 2,5 week aan het doen ben) heb. ik heb toen een tijd goed op de voeding gelet en veel cardio gedaan. ik was nu eigenlijk van plan toch wel een stukje droger te worden. op die foto's in die tuin was ik 21 en was ik bijna 4 jaar bezig en 84 kg. op die foto's binnen was ik 23 en dus bijna 6 jaar bezig en volgens mij ook 84 kg. Ik heb toen voor die foto ;s gewoon heel weinig vocht genomen en een beetje de borst volgegooid ik wist er toen niet zo veel af. maten weet ik niet precies kan ik wel opzoeken heb ik toen wel een keer opgeschreven. ik doe niet echt iets speciaals voor definitie ik zal wel eens opschrijven hoe we ongeveer trainen. wel behoorlijk zwaar en intensief....
 
sheesh, dat ziet er echt GOED uit.
 
ziet er fantastisch uit!!!
 
ik ben nu 7 weken op weg met cutten. en begin nu echt goed verschil te zien. ben inmiddels 9,5kg lichter. ik heb nog vijf weken te gaan. Ik zal volgende week wat foto's maken. dus na 8 weken. ik denk dat m;n % nu ongeveer net zo laag of iets lager is dan op die eerste foto's.
Ik denk wel dat de foto;s er iets minder uit zullen zien. ik ben nu vrij plat (door weinig kh) en heb nog vrij veel vocht en dat scheelt veel. en natuurllijk de olie en het bruin zijn zegt een hoop...
zodra ik wat heb gemaakt zal ik ze posten...
 
Back
Naar boven