AndroidHealthClinic

Een praktische handleiding voor de moderne vrouw (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Big Steve

Ripped Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
8 feb 2003
Berichten
3.963
Waardering
5
Zeg niet wat je bedoelt. Nooit.
Wees onduidelijk. Altijd.
Huil. Huil vaak. Zeg dat het zijn schuld is.
Kom met dingen aan die maanden, jaren, eeuwen geleden gezegd, gedaan of gedacht zijn.
Laat hem zich voor alles verontschuldigen.
Verstop kleine vrouwelijke dingetjes in zijn sporttas als kleine herinnering dat je aan hem denkt.
Jank.
Zet de plaat 'You Oughta Know' ("je zou eens moeten weten") van Alanis Morissette keihard aan. Kijk hem aan. Glimlach.
Kijk hem diep in de ogen en begin te lachen.
Begin te huilen, geeft niet waarom.
Word overal kwaad om. Het is altijd zijn schuld.
Lok een rechtstreekse discussie uit over ongesteldheid. Geniet ervan hoe hij zich in alle bochten wringt om er onderuit te komen...
Blijf wrok houden.
Sta er op tussen de middag een e-mail van hem te krijgen. Of vaker. Ga jengelen als hij het niet doet.
Als hij complimentjes maakt, zorg dan voor een flinke paranoïde inslag. Neem niets zomaar aan.
Gebruik je pappie tegen hem. Vertel hem over hoe je vader vroeger "iedereen in elkaar ramde" die aan zijn "kleine prinsesje" dorst te komen.
Wees (te) laat met alles, altijd en overal. Ga schreeuwen als hij te laat is.
Vertel over je vroegere vriendjes. Vergelijk hun goeie dingen met de zijne en laat het verschil duidelijk merken.
Ga overal in een groep heen, het damestoilet in het bijzonder. Doe niets alleen. Onafhankelijkheid is een vorm van zwakte.
Snotter.
Laat hem raden wat je wilt en wordt boos als hij het mis heeft.
Maak een plan voor kleine Liefdes-Vieringen, zoals de maandelijkse viering van de dag van de eerste zoen, de dag van de verloving, de dag van de eerste keer, de dag van het aanzoek, de dag van...... (naar behoefte aanvullen). Word boos als hij er een vergeet. Ga dan huilen.
Laat je vriendinnen komen en dans met z'n allen mee op "I Will Survive" - met hem erbij. Zing de hele tekst. Zing het zo hard als je kan.
Verbeter zijn taalfouten.
Zeg hem dat jouw hoofdpijn zijn schuld is.
Zeg doorlopend dat je vindt dat je te dik bent. Vraag het hem. Ga dan huilen, ongeacht het antwoord.
Laat de leuke delen weg uit je verhalen.
Toon belangstelling voor de andere mannen in zijn vriendenclub. Veroorzaak vooral problemen met ze.
Laat hem zich verbazen. Verwarring is een goede zaak.
Zeg zo vaak als je kunt dat je geen idioot bent en dat je je zeker niet aanstelt.
Lever kritiek op zijn manier van kleden.
Lever kritiek op de muziek waar hij naar luistert.
Maak aanmerkingen over zijn haar.
Negeer hem. Als hij vraagt: "Wat is er?", zeg hem dan dat als hij dat niet weet, jij het hem zeker niet zal vertellen.
Probeer hem te veranderen.
Probeer hem te kneden.
Stel voor om je moeder twee weken te logeren te vragen.
Doe alsof je geïnteresseerd bent, moedig hem aan en veins onwetendheid als hij er later op terugkomt.
Een praktische handleiding voor de moderne vrouw

Als hij iets in de soep laat lopen, zorg dan dat hij het nooit meer zal vergeten.
Doe alsof je het niet begrijpt en laat het hem nog een keer uitleggen. En nog eens.
Schuif alles op je PMS (pre-menstrueel syndroom).
Wijt alles aan je PMS, maar alleen na het hem verweten te hebben.
Vraag altijd als er een stilte valt: "Waar denk je aan?"
Word kwaad als hij niet ziet dat je naar de kapper bent geweest. Ook als het niet te zien is.
Zoek overal iets achter.
Jank.
Stel als je volgende doel: hem laten huilen.
Zeg altijd dat jij alles alleen moet doen.
Begin een discussie over dat je te weinig aandacht krijgt, vlak voordat het voetballen begint.
Peper hem in dat hij te weinig geld verdient en dat de buurman/zijn broer/jouw broer/zijn vrienden/enz. het allemaal veel beter voor elkaar hebben.
 
hahaha :D
nu maar hopen dat mijn toekomstige vrouw dit niet leest :D
(kan nog aardig lang duren ;))
 
Ik denk dat vrouwen deze handleiding niet nodig hebben, dit soort dingen zit bij hun in de genen. Het is hun natuur!
 
Originally posted by FraGGo
hahaha :D
nu maar hopen dat mijn toekomstige vrouw dit niet leest :D
(kan nog aardig lang duren ;))

Ik hoop het ook niet anders krijg ik nog meer negatieve karma's en ik heb er al genoeg gehad van die homo's :D
 
en het grappigste van heel de zaak is dat het allemaal klopt.

:(
 
Ik kan er helaas niet zo om lachen hoor...

misschien te herkenbaar? :dunno:

Espi, geen moderne vrouw
 
Dit is ook een mop voor mannen Esperantisto, meeste vrouwen houden niet van moppen.
 
Hij is verdraaid goed!
 
Nu weet ik weer waarom ik liever met mannen omga dan met vrouwen.
Er staan wel wat goede tips in om "hem" lekker op de kast te jagen, maar de moglijkheden zijn eideloos :devil:
De gemiddelde vrouw heeft deze handleiding echt niet nodig, dit is gewoon aangeboren.
 
Originally posted by Cowgirl Herb
Nu weet ik weer waarom ik liever met mannen omga dan met vrouwen.
Er staan wel wat goede tips in om "hem" lekker op de kast te jagen, maar de moglijkheden zijn eideloos :devil:
De gemiddelde vrouw heeft deze handleiding echt niet nodig, dit is gewoon aangeboren.

Hehe heerlijk zo'n eerlijk antwoord van een vrouw. ;)
 
Originally posted by Big Steve


Ik hoop het ook niet anders krijg ik nog meer negatieve karma's en ik heb er al genoeg gehad van die homo's :D

jij was toch de forum nicht, niet dan???

:D

for the record ik ben het in ieder geval niet :p
 
Originally posted by Cowgirl Herb
Nu weet ik weer waarom ik liever met mannen omga dan met vrouwen.
Er staan wel wat goede tips in om "hem" lekker op de kast te jagen, maar de moglijkheden zijn eideloos :devil:
De gemiddelde vrouw heeft deze handleiding echt niet nodig, dit is gewoon aangeboren.


je bent veelste duidelijk, ben je nu mismaakt als vrouw zijnde???
 
haha ....volgens mij heb ik wat ex vriendinnen gehad die de handleiding binneste buiten konden
 
Originally posted by Bodyman
je bent veelste duidelijk, ben je nu mismaakt als vrouw zijnde???

Jij zegt het, maar ik heb iig nog nooit een man horen klagen (misschien juist daardoor) :D
 
Ha, ze lacht dus ook wel 's.. :eek:
 
Originally posted by Cowgirl Herb


Jij zegt het, maar ik heb iig nog nooit een man horen klagen (misschien juist daardoor) :D

:D
 
Originally posted by Bodyman


jij was toch de forum nicht, niet dan???

:D

for the record ik ben het in ieder geval niet :p

Ik verdenk jou van die negatieve karma, omdat je jaloers ben dat je niet de enigste nicht meer bent hier op het forum :D
 
Back
Naar boven