MuscleMeat

keuzes, keuzes

Bezoekers in dit topic

dandyman

Huge Freak
15 jaar lid
Lid sinds
1 mrt 2003
Berichten
7.925
Waardering
1
bednek me net bij een post van Bracke in Bart82 zn topic dat ik eigenlijk met eenvraag zit die wel een topic waard is ipv dat bij Bart zn topic te gaan discussieren.

mijn schema:
ma-schouders (prioriteit)
di:benen
wo:rust
do:biceps (prioriteit) en dan rug
vr: triceps (prioriteit) en dan borst

Ik bedenk net dus dat als ik borst op donderdag pak ik weer een dag extra heb voordat ik schouders op maandag weer belast, alhoewel de schouders meer belast worden bij borst dus een dagje extra rust op donderdag om vrijdag weer te helpen bij mn presses

dus of 2 dagen rust na schouders en 3 dagen na borst vordat ik schouders weer train of 3 dagen rust na schouders en 2 dagen (weeknd) voor ik weer schouders pak..

waarom bestaat een week niet uit 8 dagen!!! waarvan 3 weekend dan he

ben benwieuwd waar jullie voorkeur naar uitgaat. mn borst is in feite mn betse spiergroep en mn schouders de minste dus zou ik gaan voor een extra dag rust na mn schouders (di-wo-do) en voor mn borst (vr)of een extra dag na mn borst (vr-za-zo) voordat ik mn schouders weer pak (ma).
 
waarom hou jij je vast aan een weekschema?

je kan toch ook gewoon per dag werken? dan ben je ineens bevrijd van je probleem, dan kan je trainingsweek opeens 8 dagen lang zijn...
 
Originally posted by Spike
waarom hou jij je vast aan een weekschema?

je kan toch ook gewoon per dag werken? dan ben je ineens bevrijd van je probleem, dan kan je trainingsweek opeens 8 dagen lang zijn...

Idd Spike, was t maar zon feest.
maar mijn sportschool is op zaterdag gesloten en op zondag is dan mn enige dag dat ik sochtends kan hardlopen. door de weeks elke dag werken tot 5. vandaar.

heb vaker zon schema geprobeerd te maken maar kom noit goed uit..helaas
 
als je schouders achterliggen, zou ik je schouders gewoon een dag extra rust geven.. of niet.

moet je even voor je zelf afwachten op welke van de 2 manieren je schouders t beste groeien..

btw. wrom doe je biceps en triceps voordat je een hoofdgroep gaat trainen...

dat is imo dom ! want je hebt die spieren hard nodig om de grote spieren te kunnen belasten.... en als ze dan bijna zijn uitgeput kan je je hoofdspier toch niet meer goed belasten...
 
Originally posted by dandyman


Idd Spike, was t maar zon feest.
maar mijn sportschool is op zaterdag gesloten en op zondag is dan mn enige dag dat ik sochtends kan hardlopen. door de weeks elke dag werken tot 5. vandaar.

heb vaker zon schema geprobeerd te maken maar kom noit goed uit..helaas
Wat een vage sportschool !!
Op zaterdag hebben de meeste mensen vrij (mazzelaars :) ) en dan zijn hun dicht??
Misschien een idee om een schema voor 14 dagen te maken, of 21.
Dan kan je wel uitkomen toch?
 
Originally posted by Frenkpie

btw. wrom doe je biceps en triceps voordat je een hoofdgroep gaat trainen...

dat is imo dom ! want je hebt die spieren hard nodig om de grote spieren te kunnen belasten.... en als ze dan bijna zijn uitgeput kan je je hoofdspier toch niet meer goed belasten...

omdat mn rug en borst vrij goed vind en vooruit vind lopen op de rest en met name de schouders en armen:rolleyes: lopen achter dus probeer ik t op deze manier

en idd Justfire, zal ns kijken wat ik kan doen. enne de sportschol is zondag juist weer open. heb aleen maar apartte sportscholen gehad. bedankt voor de reacties mensne
 
Back
Naar boven