AndroidHealthClinic

beschuldigd van as gebruik

Bezoekers in dit topic

nilsjei1234

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
3 nov 2002
Berichten
1.580
Waardering
0
Damn ik als naturel zijnde ben heel hard beschuldigt van as gebruik..

Ik had gisteren last van een bloedneus tijdens het trainen en ben erna, een halfuur in de kleedkamer gaan zitten en gewacht tot het ophield en naar huis gegaan..

Vandaag weer geprobeerd, kreeg weer een bloedneus...
Dus ik weer naar kleedkamer...
Zit ik daar komt iemand binnen die in de gym heel veel respect krijgt..
Hij traint al 15 jaar en zegt naturel te zijn ( wat ik ook wel geloof, want supergroot fozo is ie niet maar hij ziet er gewoon heel goed)
Hij zegt zo weer een bloedneus, ik zo ja gister ook al...
Hij staat daar te denken en zegt ja dat krijg je door dat gebruiken...
Ik zo ik gebruik helemaal niks hoor..
Hij begint ja je kunt dat wel zeggen maar ja hoeft ook niet, maar ik zou rustiger aandoen als ik jou was, want je maakt jezelf kapot..
Ik zo ja maar ik gebruik geen anabolen..
Begint hij weer van ja ik train al 15 jaar en aan jou herken ik de symptonen, de huidscheuren, die bloedneuzen ook..
Het zou ook jammer als er een adertje in je hersens zou knappen dan heb je echt problemen..

En toen ie liep weg..

Eigenlijk baal ik er best wel van, aangezien het iemand is die erg gerespecteerd wordt in de gym..
En nu komen waarschijnlijk de verhalen over mij in de wereld ...

SHITTTTTTTTTTTTTTTT

En dit terwijl ik nog naturel ben
 
Laatst bewerkt:
hm

beschuldigde hij jou ervan omdat je eruit zag als een AS gebruiker?wat ik als een complimentje zou opvatten , of alleen omdat je neus bloedde etc.?

niets van aantrekken..jij weet voor jezelf toch..


ps:waarom bloedde je neus?
 
Originally posted by CQ_Demolisher
hm

beschuldigde hij jou ervan omdat je eruit zag als een AS gebruiker?wat ik als een complimentje zou opvatten , of alleen omdat je neus bloedde etc.?

niets van aantrekken..jij weet voor jezelf toch..


ps:waarom bloedde je neus?

Tsja het boeit me niet echt als iemand iets denkt..

maar dit is iemand die echt gerespecteerd word in de gym..
Dus krijg nu waarschijnlijk achterbaks gelul, en daar heb ik een hekel aan..

Bloedneus, ik weet niet door het weer ofzo..

Net na het ophouden ervan wel rug gewoon getraind
Alleen geen eofening waartbij ik moet bukken..
 
Tja, daar doe je helaas weinig aan dus gewoon laten lullen. Zwakke argumenten trouwens van die gast. Laat maar eens zien dat niet iedereen die lang traint ook daadwerkelijk veel weet. Beter nog, laat zien dat ze niet alles weten.
 
Originally posted by nilsjei1234
Damn ik als naturel zijnde ben heel hard beschuldigt van as gebruik..


Hij begint ja je kunt dat wel zeggen maar ja hoeft ook niet, maar ik zou rustiger aandoen als ik jou was, want je maakt jezelf kapot..

En toen ie liep weg..


Ik zou hem ergens opwachten met een basebalbat en hem die verontschuldigingen laten terugtrekken als alle leden van de sportschool erbij zijn, dat is nou volgens mij de enige mogelijkheid die nog overblijft om je naam te zuiveren...
 
Re: Re: beschuldigd van as gebruik

Originally posted by Oom Oli



Ik zou hem ergens opwachten met een basebalbat en hem die verontschuldigingen laten terugtrekken als alle leden van de sportschool erbij zijn, dat is nou volgens mij de enige mogelijkheid die nog overblijft om je naam te zuiveren...

Slim idee oli...

maar ja eigenlijk moet ik er ver bovenstaan..

maar toch, nu gat er waarschijnlijk achterbaks over mij geluld worden in de gym enz, en dat vind ik niet wat
 
Wat een *&*&%&&^% .... als ik een keer een aspirine neem moet ik ook oppassen dat ik geen bloedneus krijg ....... pffff. Nou ja gedane zaken nemen geen keer :(
 
Re: Re: Re: beschuldigd van as gebruik

Originally posted by nilsjei1234


Slim idee oli...

maar ja eigenlijk moet ik er ver bovenstaan..

maar toch, nu gat er waarschijnlijk achterbaks over mij geluld worden in de gym enz, en dat vind ik niet wat

Beetje hard om te zeggen .... maar waarschijnlijk werd er al geluld en begon ie er daarom over
 
Is toch niet gek dat je verdacht word, komt puur door die huidscheuren en door die bloedneus!
 
Ach wat zielig nou... :D
 
Links erin rechts eruit nilsjei1234 :thumb:

Zie het als een compliment.

Doe hem een voorstel : "we laten mijn bloed onderzoeken oke ? ben ik clean betaal jij het onderzoek - ben ik een gebruiker dan betaal ik zelf .... oke ? ;)

Groet Smalluser :thumb:
 
Originally posted by Smalluser
Links erin rechts eruit nilsjei1234 :thumb:

Zie het als een compliment.

Doe hem een voorstel : "we laten mijn bloed onderzoeken oke ? ben ik clean betaal jij het onderzoek - ben ik een gebruiker dan betaal ik zelf .... oke ? ;)

Groet Smalluser :thumb:

Ja kan ik ook wel doen, gore achterbakse gelul ik houd er niet van..

Gaat me neit om het lullen..

Maar nu valt het respect dus ook weg voor mij omdat ze denken dat ik gebruik..
 
Originally posted by nilsjei1234

Maar nu valt het respect dus ook weg voor mij omdat ze denken dat ik gebruik..


Ach, respect.... daar koop je niks mee, hoor...
Ikzelf hoef dat van niemand en probeer zelf ook
zo weinig mogelijk respect voor anderen op te
brengen... Het is gewoon een soort levenshouding
waarbij je je goed zal voelen als je die zelf ook gaat
toepassen!!
 
Of gewoon nu wel AS gebruiken en laten zien hoe groot je wel niet bent na AS gebruik.
 
ik word al beschuldigd van gebruiken vanaf dat ik ongeveer twee jaar train. Vroeger ging ik er echt op in en werd ik kwaad. nu gebeurt het nog heel veel maar maak ik me er niet meer zo druk om. ik kan het toch niet bewijzen en zij ook niet.
ik heb wel eens gezegd in een discussie dat we nu naar het ziekenhuis zouden gaan en dat zij dan maar alles moesten betalen en als ik positief zou zijn dat ik het dan zou betalen maar dat willen ze dan weer niet.
ga het dan maar zien als een compliment!!!!!
 
nilsjei1234 je had hem een bloedneus moeten slaan :D
 
Laatst bewerkt:
@the_ur

van jou kan ik zeker begrijpen dat ze denken dat je gebruikt. ;) Dus zeker als een comliment zien :thumb:
 
Originally posted by Big Steve
nilsjei1234 je had hem een bloedneus moeten slaan :D

en dan zeggen: "nou, dan spuit jij ook, want je loopt hier ook met een bloedneus!!" :mad:
 
Het spontaan voorkomen van bloedneuzen zonder oorzaken kan wijzen op een hoge bloeddruk, ik zal even erna laten kijken.

stoppen met coke snuiven helpt ook :D
 
@nilsje
als je het echt k*t vindt (wat ik kan begrijpen als je vaak in die gym komt) kan je denk ik het beste op een rustig moment even een praatje maken met die gast en hem uitleggen hoe serieus je met de sport bezig bent. Hij zal als hij een b-tje normaal is je verhaal serieus nemen en nu meer respect voor je krijgen omdat hij inziet dat je hard bent gegroeit en je erg interesseert voor de sport waar hij al 15 jaar mee bezig is.

good luck
 
Back
Naar boven