MuscleMeat

Bodyman (de gare haan) voorgoed verdwenen (liquidatie) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

fer

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
22 feb 2003
Berichten
487
Waardering
0
Heel toevallig las ik net dit nieuws en toen dacht ik :
Is dit niet Bodyman, de gare haan?
Jammer, we zullen deze gare haan bodyman, helaas nooit meer trug zien op dit forum!

Gecondoleerd met Bodyman!

nieuwsbericht:


De Nieuw-Zeelandse politie heeft een haan doodgeschoten. En niet omdat die te luidruchtig was of de vogelpest had, maar omdat hij volhing met blikjes waaruit draadjes staken. De agenten dachten dat de blikjes explosieven bevatten. De eigenaar van de haan had voor de grap de versieringen aan het beest vastgemaakt.

De haan wandelde met de blikjes onder zijn vleugels door de straten van Sydenham. Agenten dreven het dier terug op een oprit, evacueerden het naastgeleden huis en haalden de explosieven opruimingsdienst erbij. Die nam geen risico's en ging ervan uit dat de haan een zelfmoordaanslag wilde plegen. Dat werd het beest fataal. De blikjes bleken echter geen explosieven te bevatten.

"Het is jammer voor de haan, maar we moeten dit soort dingen serieus nemen. Stel je voor dat iemand een arm of een been was kwijtgeraakt, verklaarde een politiewoordvoerder maandag in de Nieuw-Zeelandse krant The Dominion Post.
 
hehehe, blikjes vol tonijn zeker? :D

R.I.P. Bodyman...
 
hey, waarom is mijn post gedeleted??!!!
 
Back
Naar boven