Fitness Seller

Contest Foto's ZoutZak (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ZoutZak

Huge Freak
15 jaar lid
Lid geworden
9 okt 2002
Berichten
9.198
Waardering
50
Lengte
2m
Massa
110kg
Zoals beloofd foto's voor de contest!

de contest was voor mij meer een extra motivatie om droog te trainen. het ging allemaal ook goed.... tot vorige week :(

ik zat op 1500/2000 kcals, weet niet precies.. maar egt weinig in ieder geval.

ik viel gewoon overdag in slaap zo weinig energie had ik. dus omdat ik deze week schoolexamens heb, ben ik er ook mee gestopt en ben weer stuk meer gaan eten. ook had ik weinig tijd om te trainen dus nam ik gelijk een rustweek.

nu vond ik mn shape vorige week goed! goede aders zichtbaar, en buik stond STRAK. maar deze foto's vallen dus egt tegen.
maar die contest stond er en ik moest ze dus deze week maken.

vind ik erg jammer dat ik niet in beste shape kon staan, maar tog ik krabbel niet terug ofzo. hier zijn ze en hier moet ik het mee doen :)

nog ff wat stats:

18 jaar
weeg nu ong 104kg
vetpercentage zoals op deze foto's zo tegen de 10% ong.
waar ije wel rekening mee moet houden, is mn lengte. ben namelijk bijna 2 meter (1m98 ) dus dat bouw je niet zo maar vol.

omtrekken:
armen: 43 cm (droog/pomp) 45 cm (bulk/pomp)
borst: 126 cm op deze foto's.

Bankdrukken: 130 kg 1x
Squatten: 120kg 4x :(
Deadlift: 150 kg 6x.

mvg, michel

abs2.jpg
 
Laatst bewerkt:
hier nog een ab-shot die ook beter had gekund!

abs.jpg
 
deze is al oud maar deze was gewoon beter als de andere dubbele bicep!
 
front lat spread

front lat spread.jpg
 
most muscular.

most muscular2.jpg
 
Laatst bewerkt:
lat spread; nogal moeilijke pose vind ik.

lat spread.jpg
 
en afsluiten met een side chest (camera bewogen :o )

side chest.jpg
 
Bro, ziet echt goed uit..:thumb:


Ga zo door:)




Groet

Levrone@
 
en nog ff de spillebeentjes :p

quadriceps.jpg
 
lookin' big m8!

Je benen verdienen idd nog wat werk (good luck ;) )
Voor de rest ziet het er echt heel goed uit :thumb:
 
Ziet er goed uit, bro! Alleen benen lopen iets achter, maar komt wel goed :thumb:
 
Yo bro, ziet r gelikt uit!!! Goede massa (zekers voor die bijna 2 meter!!!) en ook mooit droog. Je ziet je abs zekers goed zitten, geeft je een goede beachboy look!

zoals je zelf al zegt: je benen lopen een beetje achter op de rest. Probeer daar wat aan te werken, voor de rest: :thumbs: ga zo door!!!!
 
goed droog geworden jongen! ziet er goed uit :thumb:
 
Kijk, dit zijn tenminste aardig wat officiele poses of wat er voor door gaat, waar we wat mee kunnen.

Top zoutzak !
 
goed bezig dude, ik moet ook eens zwaar gaan cutten (ben gister begonnen) kijken wat er dan over blijft
 
thx all.

mocht ik in de zomer nog vooruitgaan qua shape (wat wel de bedoeling is, maar met alle feesten in het vooruitzicht :( :D )
dan zullen hier ook zeker weer foto;s van gemaakt worden.
en na de zomer lekker het 2e bodybuildingsjaar in :cool: dit keer niet bulken met 6000cals maar stuk lager.

owja, ik meet mijn vet% nooit, het gaat mij erom hoe het er uitziet, niet wat een machientje er van vind. hoe hoog schatten jullie het in?

grtz,

michel
 
Als ik het zo moet raden dan denk ik dat je op ongeveer 7 a 9 zit. Je ziet r iig goed droog uit!
 
kerel :thumbup: :thumb: :lifter:
ziet er echt mooi uit !!! en ZEKER STRAK je buikspieren komen heel mooi door, goede borst,biceps tis allemaal gewoon heel mooi droog en groot :)
ps lijkt me ook wel droger als 10%
 
Originally posted by kenneth
kerel :thumbup: :thumb: :lifter:
ziet er echt mooi uit !!! en ZEKER STRAK je buikspieren komen heel mooi door, goede borst,biceps tis allemaal gewoon heel mooi droog en groot :)
ps lijkt me ook wel droger als 10%

die borst loopt zoniet nog meer achter als mn benen.

die benen vallen eigenlijk wel mee, ff de omtrek meten....

Edit: omtrek 64 cm, valt dus tog niet egt mee.. ;) maar wel zonder pomp, he :p
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven