Fitness Seller

zieke amerikanen

Bezoekers in dit topic

dandyman

Huge Freak
15 jaar lid
Lid sinds
1 mrt 2003
Berichten
7.925
Waardering
1
Amerikanen als
baby al aan junkfood


Jong geleerd...


SAN ANTONIO - Franse friet is het meest gegeten plantaardige voedsel van Amerikaanse kinderen tussen anderhalf en twee jaar oud. Dat is één van de conclusies uit een onderzoek naar de eetgewoonten van 3.000 kinderen van vier tot 24 maanden. Het is zaterdag gepresenteerd op een conferentie van de Amerikaanse Associatie voor Diëtetiek in San Antonio, Texas.


De studie laat zien dat het dieet van de kleintjes verrassend veel lijkt op dat van grotere kinderen en volwassenen; veel frisdrank, snoep en junkfood en weinig groenten en fruit. "Twintig tot 25 procent van de kinderen tussen 19 en 24 maanden at op de dag van het onderzoek helemaal geen groente en 35 tot 30 procent helemaal geen fruit", zei onderzoekster Kathleen Reidy.

Hummels van zeven maanden krijgen al frisdrank in hun zuigfles. De meeste kinderen tussen de 19 en 24 maanden krijgen "ten minste een keer per dag " snoep.

"Ouders eten onderweg, ze hebben haast en zoeken iets gemakkelijks. Ze hebben het te druk, dus geven ze hun jonge kinderen hetzelfde voedsel als wat ze zelf eten. Het beste kunnen ze hun eigen dieet veranderen, zodat ze hun kinderen het goede voorbeeld kunnen geven van gezonder eten", aldus Reidy.
bron:http://www2.telegraaf.nl/nieuwslink/article5327301.ece

ziek, erg ziek
 
Ja dat is goed man! Ik hoop dat dat amerikaanse volk zich zelf doet uitsterven!! Gekken
 
Ik vind NL-ers nog gekker want die nemen alle goede maar ook slechte dingen over. NL-ers worden ook steeds dikker, eten slechter en bewegen minder.

Eten is natuurlijk meer dan wat je een paar keer per dag naar binnen werkt. Het is deel van een levensstijl, dus zo verrassend is het niet dat ouders die zelf heel ongezond eten ook hun kinderen slecht voeden. Bovendien moet je je ook niet vergissen in de economische factoren die hier zeker een rol in spelen.
 
damn.. :eek:

sick....
 
Champ zei:
Ja dat is goed man! Ik hoop dat dat amerikaanse volk zich zelf doet uitsterven!! Gekken

Ag nederland volgt amerika met alles, alleen duurt het een aantal jaren. En btw, in de krant stond laatst een onderzoek dat Nederland al op een hele nette top-tien plaatst eindigt qua vetzucht.

en van dat uitsterven, ik neem aan dat je dat als geintje bedoelt wil je niet ontzettend zielig overkomen. Imo
 
damn, voor zulke mensen kan ik dus echt geen respect op brengen !
van mij hoeven ze niet uit te sterven, maar doen ze het wel, boeit me geen ruk !
 
och och..wat zijn we toch weer flink hier met zn allen..
 
Héél erg triestige evolutie. En dat verklaart voor een groot deel waarom Amerika het land is waar 2/3 v/d bevolking een overgewicht heeft.

Maar dat het zo erg gesteld was wist ik niet.
 
en benieuwd wat men gaat doen met deze info

Hummels van zeven maanden krijgen al frisdrank in hun zuigfles.

ziek toch, kunnen de tere lichaampjes van die kinderen dit al aan?
 
Overgeplant vanuit andere post:

't Was trouwens net op het nieuws dat Amerikaanse baby's al frisdrank in hun zuigflesjes krijgen en zo al dik opgroeien.

'k Heb wat gegoogeld:
http://www.google.com/search?hl=en&ie=UTF-8&oe=UTF-8&q=news+american+toddlers+obesity


http://www.cbsnews.com/stories/2002/10/09/health/main524900.shtml
The latest survey also found that nearly two-thirds of U.S. adults were overweight, or had a body-mass index of between 25 and 30.

In the youth survey, even toddlers were affected, with more than 10 percent of children ages 2 through 5 seriously overweight, compared with 7.2 percent in 1994.

"The numbers are pretty shocking," said Margo Wootan, director of nutrition policy at the Center for Science in the Public Interest


[Abeelding niet meer beschikbaar]


Er is heel veel over te lezen.. het wordt steeds erger.
Steeds minder tijd, steeds meer gemaksvoedsel zonder voedingswaarde en steeds meer mensen, die niet eens kunnen koken of weten wat goede voeding is.. men is dus ook volkomen verwijderd geraakt van het besef dat vetten wel eens heel belangrijk kunnen zijn en gehersenspoeld door de reclame.

Espi
 
Maar zoals ik al zei, Holland volgt wel weer. Al is het op gestage afstand. We zitten nu op 50% v/d bevolking met overgewicht.

@ Pump, prachtig he. Die 'kerels' die het over uitsterven hebben.
 
Maar... tussen een big mac en zo zitten toch ook groentes?
 
Ach ja... Gelukkig weten wij wel beter. Wel spijtig dat mensen die echt iets hebben dadelijk in het ziekenhuis een wachtrij hebben van 3 jaar omdat al die dichtgeslipte mensen behandeld moeten worden...
 
Tja, zelfde geldt voor rokers, drinkers en mannetjes die flink aan de AS zitten. ;)
 
Floyd zei:
.... @ Pump, prachtig he. Die 'kerels' die het over uitsterven hebben ....

:p ;) inderdaad .... hilarisch :D

Groet Smalluser :thumb:
 
Back
Naar boven