Fitness Seller

Stan McQuay, super bb er

Bezoekers in dit topic

Juriaan

Freaky Bodybuilder
15 jaar lid
Lid sinds
10 okt 2002
Berichten
5.222
Waardering
0
Ik vind deze gast er echt super uitzien, echt een streven voor mij zo'n fysiek.

[Abeelding niet meer beschikbaar]
[Abeelding niet meer beschikbaar]
[Abeelding niet meer beschikbaar]
[Abeelding niet meer beschikbaar]
[Abeelding niet meer beschikbaar]
[Abeelding niet meer beschikbaar]
[Abeelding niet meer beschikbaar]
[Abeelding niet meer beschikbaar]
[Abeelding niet meer beschikbaar]
[Abeelding niet meer beschikbaar]

[Abeelding niet meer beschikbaar]
[Abeelding niet meer beschikbaar]
[Abeelding niet meer beschikbaar]
[Abeelding niet meer beschikbaar]
[Abeelding niet meer beschikbaar]
[Abeelding niet meer beschikbaar]
[Abeelding niet meer beschikbaar]
[Abeelding niet meer beschikbaar]
[Abeelding niet meer beschikbaar]

[Abeelding niet meer beschikbaar]
 
Ja zeker mooi fysiek! :thumbs:
 
wat een rug en borstplaten :thumb:

trouwens Jur, ik vind dit niet echt het type beachboy meer ;)
 
idd mooi fysiek !!! vooral die rug is grootst vind ik. alhoewel zn kuiten wat tegenvallen.
 
KaLe zei:
wat een rug en borstplaten :thumb:

trouwens Jur, ik vind dit niet echt het type beachboy meer ;)

Nee man das een belediging voor hem, ik wil geen beachboy meer worden man ik wil huge worden, maar niet te. zoals stan vind ik mee mooi voorbeeld alhoewel ik dan nog een lange weg tegaan heb, maar wie mooi wil zijn moet lijden :thumbs:
 
Man-Mountain zei:
Verander je sig dan eens

Waarom hij klopt toch, ik ben NIET huge maar momenteel WEL een beachboy, over een paar jaar staat er: Ik ben HUGE en geen f*cking BEACHBOY
 
Mooie foto's. Die gozer ziet er goed uit, maar ik blijf tats zonde vinden bij wedstrijd BBers.
 
axestream zei:
Mooie foto's. Die gozer ziet er goed uit, maar ik blijf tats zonde vinden bij wedstrijd BBers.

Agree :thumbs:
 
kwijl, kwijl.... :lick: :dance: met die jongen zou ik wel eens een beschuitje willen eten... mmmmm !

Espi
 
Esperantisto zei:
kwijl, kwijl.... :lick: :dance: met die jongen zou ik wel eens een beschuitje willen eten... mmmmm !

Espi

En ik zou toch echt zweren dat deze knul een Six-pakje heeft ;)

Ik vind hem persoonlijk nogal aan de grote kant, niet mijn doel, maar wel een erg mooie fysiek
 
OK, dat van die 6-pack is niet zo fraai, maar dat koppie.. is zo lief! Dan neem ik die te grote klerenkast waar hij in rondstapt er maar bij... een paar maatjes minder was beter geweest.

Espi
 
Hij heeft zo'n lief koppie en heeft zulke mooie ogen! én ik denk dat ie ook heel lief en zorgzaam is.
 
Hele mooie fysiek, zonde vd tats idd.

Ik vind hem trouwens wel huge :)
 
wow mooi zo man. niet zo overdreven freaky big maar mooi groot
 
axestream zei:
Mooie foto's. Die gozer ziet er goed uit, maar ik blijf tats zonde vinden bij wedstrijd BBers.

vind ik ook,maar wel een prachtlichaam :thumbs:
 
bestoldschool zei:

Ow had ik niet gezien, ik kan niet alle post lezen :D. Maar echt een super fysiek, en wel heel vet dat jij en je meisje met hem op de foto staan. Helaas is de kans nihil dat ik ooit zo'n lichaam ontwikkel maar dit vind ik toch wel mooi om zo'n doel te hebben, dat blijft motiveren, niet freaky maar wel (heel) groot.

Juriaan :thumbs:
 
Mars zei:
Hij heeft zo'n lief koppie en heeft zulke mooie ogen! én ik denk dat ie ook heel lief en zorgzaam is.

en ik denk dat jij een beetje van de verkante keer bent :D :booty:
 
Back
Naar boven