AndroidHealthClinic

Welke biceps schema is beter volgens jullie???

Bezoekers in dit topic

Lucas

Cool Novice
15 jaar lid
Lid sinds
16 okt 2003
Berichten
143
Waardering
0
Ik zit er echt aan te denken welke biceps oefeningen ik het beste zou kunnen doen per training, dus wat het beste samen gedaan kan worden. Kijk natuurlijk is het voor iedereen anders wat wel of niet lekker aanvoelt, maar ik ben nog maar een beginner en ik zou graag jullie meningen willen weten. Tot nu toe deed ik vaak variant 1..

Variant 1:
-Barbell Curl
-Biceps Curl
-Hammer Curl

Variant 2:
-Barbell Curl
-Preacher Curl
-Hammer Curl

Variant 3:
-Preacher Curl
-Concentration Curl
-Hammer Curl

Er zijn natuurlijk nog veeeeel meer varianten mogelijk, dus als jullie favoriete schema er niet bij staat, kan je het toch wel ff doorgeven als je wilt ;) ! Misschien heb ik er wel wat aan!!!

Alvast bedankt :thumbs:
 
Ik doe na mijn rugtraining alleen nog maar:

Dumbbell curl
One arm Preacher curl
 
gewoon opt gevoel trainen
 
Ik wissel enkel tussen dumbbell-curl en hammer-curl.
De rest interreseerd mij niet zo. Ik hou het lekker basic.
 
1 doe ik zelf ook, 2 vind ik ook niet slecht, 3 zijn te veel isolatieoefeningen.
 
-bb curl
-incline hammer/dbb curl
-preacher curl

mvg.
 
ik doe veel biceps en triceps in superset en elke set een andere oefening. Op voorhand weet ik nooit welke oefening ik doe. Gisteren deed ik het volgende:

triceps pulldowns, cable curls
triceps pulldowns, barbell curls
one arm extensions, barbell curls
one arm extensions, seated db curls
french press, seated db curls
french press, standing db curls

telkens in superset en zo zwaar mogelijk. Binnen de 15 minuten had ik gedaan met me armen en ze gloeiden nog lang na;) dus een echt schema kun je dat nioe noemen maar vindt het wel beregoed zo
 
Ik ben wat arm training aangaat een grote fan van POF

Mijn favo biceps training is

barbell/EZ-bar curl 10-8-6
Incline curl 2*8-6
Spider curl 2*10-8