XXL Nutrition

gepasteuriseerd vloeibaar eiwit, waar kopen ?

Bezoekers in dit topic

LangeMan

Huge Freak
15 jaar lid
Lid sinds
4 aug 2003
Berichten
7.426
Waardering
24
Lengte
1m98
Massa
127kg
Vetpercentage
15%
Ik wil graag elke dag wat rauw eiwit wegdrinken,
maar dat durf ik met gewone eieren niet aan.

Waar kan je zo'n vloeibaar pak kopen ?
 
Wie heb ik dat afgelopen week nou zien eten (eh drinken)... een Amerikaanse bodybuilder in ieder geval (eentje die te lui was om zijn eieren te kopen en te koken :-)) Volgens mij moet je bij een leverancier voor de horeca zijn, misschien een Lukas Klamer, of wellicht de makro (als die nog bestaan), Trouwens wel een aardig idee... Misschien toch maar eens iemand om een catalogus vragen.

(of uiteraard rechtstreeks bij de producent, maar dan moet je het vast per tankwagen afnemen :))
 
nee, ik heb op internet zien staan dat het per 1 a 2 kg verkocht word,
stond alleen niet bij waar dat verkocht werd (zeer goeie reclame dus :rolleyes:)
 
Appie hein verkoopt het ook in haar schappen, vloeibaar eiwit, vloeibaar eigeel en vloeibaar alles..
 
cool ! is het een beetje betaalbaar ?
 
Ga eens langs de verse bakker. Deze gebruiken dit om brood e.d. te bakken. Ze hebben vast nog wat voor je over tegen een kleine vergoeding.
 
Jay Impel zei:
Ik wil graag elke dag wat rauw eiwit wegdrinken,
maar dat durf ik met gewone eieren niet aan.

Waar kan je zo'n vloeibaar pak kopen ?

heb ik en een vriend ook een tijdje gedaan en haalde die bij de bakker in dozen van een liter
die blijven na opening maar 48u goed en deed die bij de shakes
maar dit wil je niet bro want je laat constant scheten waar je medemens
bang van word :D (dit heeft blijkbaar iedereen die het drinkt)zo heb ik er eens een gelaten bij een kennis en ik was al een uur naar huis als ze voor de 2e keer het raam moesten openen :D
 
ach ik heb toch geen sociaal leven :D

maaruh, 1 litertje binnen 2 dagen op maken is wel errug veel niet ?
 
Hebben ze geen salmonella vrije eieren bij de Albert Hein :D:D:D:D:D
 
heb ik gister nog bij de appie gezien, volgens mij in bakjes van iets van 250 gram per 2 voor 2 euro 50 ofzo.
 
Jay Impel zei:
ach ik heb toch geen sociaal leven :D

maaruh, 1 litertje binnen 2 dagen op maken is wel errug veel niet ?

haha :D idd maar het blijft maar 2 dagen goed dus was 250ml per keer bij de shakes
maar als je toch niet sociaal bent bro wil ik je wel een kuurschema opstellen :D
 
Jay Impel zei:
Ik wil graag elke dag wat rauw eiwit wegdrinken,
maar dat durf ik met gewone eieren niet aan.

Waar kan je zo'n vloeibaar pak kopen ?

waarom rauw?

ei-eiwit dat verhit is heeft een betere waarde
 
Jay Impel zei:
cool ! is het een beetje betaalbaar ?

K vond het wel een beetje duur, €2.48 of zo voor 6 bekertjes met gemixed en salmonella vrij EI. Maar wel ok.
 
dandyman zei:
waarom rauw?

ei-eiwit dat verhit is heeft een betere waarde

Ik vind het moeilijk om veel gekookte eieren weg te krijgen :(
 
Ik heb het gister aangeschaft bij de makro voor 2.19 Inclusief BTW (vloeibaar ei-eiwit) voor een fles van 1kg dus weg gaan uit van een liter :)

Alleen stonden er geen voedingswaarden op??? Weet iemand dit, want van een normaal ei kan ik niet uitgaan toch, want daar reken je het eigeel mee?????
 
Ik heb dezelfde vraag als blanex. Heb vanmiddag bij de lukas klamer een 1kg fles ei-eiwit gehaald. Wellicht weet iemand de veodingswaardes per 100 gr ei-eiwit, zodat ik dit in mijn eetschema kan verwerken.
 
zoooooooooo ey effe terug in de tijd :P

maaruh, je moet effe bij die voedingswaarden kijken in de stickys
 
LangeMan zei:
zoooooooooo ey effe terug in de tijd :P

maaruh, je moet effe bij die voedingswaarden kijken in de stickys

Daar had ik al gekeken, maar hier staat de aanduiding per 1 stuk en ik moet juist de waarden per X gram weten.

oude koeien uit de sloot halen:)
 
100 gram eiwit levert aan voedingsstoffen:

Energie 44kcal
Eiwit (g) 11
Totaal vet (g) 0
Verzadigd vet (g) 0
Cholesterol (mg) 0
Koolhydraten (g) 0
Vezel (g) 0
Alcohol (g) 0
Water (g) 88

Succes ermee.
 
Back
Naar boven