MuscleMeat

haver wafels

Bezoekers in dit topic

superrednas

Cool Novice
15 jaar lid
Lid sinds
15 sep 2003
Berichten
143
Waardering
6
ingredienten:

6-8 eetlepels fijne havervlokken(quaker havermout)
6 ei-eiwitten, 1 of 2 hele eieren
4-5 theelepels zonnebloempitten(ik pak pijnboompitten)
handjevol amandel schilfers

bereiding: alle ingredienten door elkaar mengen en in een wafelijzer doen, ongeveer goed voor 4 wafels, op de wafels wat kaneel strooien en het is nog lekker ook(ondanks het vreemd klinkende recept).ook makkelijk om mee te nemen.
 
dit komt toch uit zo'n boek weg? van uhh hoe heet die gast ook al weer?
 
inderdaad, staat in "bodybuilding" succesvol en verantwoord van Berend Breitenstein en prof. dr. michael Hamm, net ff recptje ervan geprobeerd en smaakte wel dus d8 zal t ff mededelen:) trouwens ook goed boek.
 
hmm.. toch eens een wafelijzer gaan kopen .. Vind wel handig om wat wafels mee te nemen ;)
 
Hej dat boek heb ik ook, wel goed boek hoor. Staat zeker wel hoop nuttige info in....ja neem aan dat je bij een soort blokker moet wezen om zo'n ijzerwafel te vinden.
 
ja blokker of kijkshop zijn in dat soort dingen altijd vrij goedkoop.
 
eens kijken of dat het ook met muslie kan, keb wat van gekocht (kilotje, snik snik), maar vinnut nie lekker :S.

Maybe dat muslie wafel wel lekker is, haha
thnx in elk geval
ik geef wel door hoe het smaakt
 
En hoe lang is dat dan houdbaar??

( Enne voor liquid ice: Die meusli gewoon in de blender gooien met kwark en/of melk en evt honing of beetje whey voor de smaak.
Drinkt makkelijk weg en is nog lekker ook :))
 
klinkt lekker..moet je bij die havermout gewoon melk toevoegen of is het alleen de vlokken??
 
superrednas ; wat is dan de voedingswaarde van zo'n wafel ?
ik veronderstel dat 1 wafel per keer voldoende is of niet?

greetz
 
Heb dat boek gisteren gekocht. Leuk boek en erg leerzaam! Alleen zijn eetschema vind ik totaal crap. Eet mijn inziens veel en veel te weinig! Bijna geen carps. Die wavels zijn inderdaad een goed idee. Ben trouwens ook benieuwd naar de caloriesamenstelling! En of het lekker is?

Smoothmold
 
ik ben nu bezig met het lezen ervan, het is wel een leerzaam boek. aleen die schema's slaan idd nergens op
 
Back
Naar boven