AndroidHealthClinic

Dit is WAAR WAAR WAAR en wie....

Bezoekers in dit topic

Ik kan met het meeste wel instemmen.

VOORAL over die selectieve emancipatie, daar kan ik me soms ZO kwaad over maken en dat laat ik ze dan ook vaak genoeg horen :mad:
 
Toch mn vriendin maar ff vragen wat ze op de achterbank van Opels te zoeken heeft :D :p
 
Nu weet ik het zeker, ik ben een man. :eek: :D
 
Dani zei:
Nu weet ik het zeker, ik ben een man. :eek: :D


Impossible...anders had je wel geweten dat hockey 'dames' verre van braaf zijn. ( Ik druk me ff voorzichtig uit :D )
 
Dani zei:
Nu weet ik het zeker, ik ben een man. :eek: :D
Kijk nou, de mooiste man ter wereld zit op ons board :coolnana:
 
Hey dat ben ik hoor.
 
whahahhahahahah hoe vet was die column
 
ghehe zeker leuk stuk :D
 
So true... ik pas me ook helemaal niet aan aan vrouwen.

...misschien heb ik daarom ook nog steeds geen vriendin :]
 
benchMarc zei:
So true... ik pas me ook helemaal niet aan aan vrouwen.

...misschien heb ik daarom ook nog steeds geen vriendin :]
Dat zou wel eens de reden kunnen zijn ja :D
 
Beetje ongenuanceerd, maar het past wel goed in de tegenreactie die aan het ontstaan is op het doorschieten van het feministische gedachtengoed in het algemeen.
Ben benieuwd wat iemand als Esperantisto hiervan vindt ;)
 
Whahaha, schitterend!! En erg genoeg is het nog waar ook...
 
oh mijn god the truth and nothing but the truth staat in dat lapje text .

een geluk is dat ik een heel leuk vrouwtje heb , die er niet vies van is om 'mijn' ! hond snachts uit te laten als koe een schoonheidsslaapje doet , die er ook niet vies van is om haar vuil te maken in troep die ik nooit opruim . en er zelfs op staat om bij het boodschappen doen alles te dragen . ja ik heb een leuk vrouwtje

het nadeel is dan weer dat ze soms verschrikkelijk kan zeuren . gaat het over mij persoonlijk kan ze uren niet dagen doordrammen over mijn toekomst . ook moet ik toegeven dat ik ook dikwijls zeur over dingen die ik al 100 x verteld heb .
maar we passen bij elkaar , en dat is het belangrijkste :)

niet iedereen is perfect maar als ik soms hoor wat andere vrouwen opleggen aan hun vent . dan prijs ik jezus , allah , boeddha op mijn blote knietjes dat ik het getroffen heb met deze dame
 
Niet alle vrouwen beantwoorden aan het stereotiepe beeld in dat stukje, zeker niet alle vrouwen.

Het is trouwens de schuld van zwakke mannen dat het zover gekomen is. door hen meer en meer rechten te geven.
 
Een kickje.. ach, ik vind het wel een mooi stuk.

Waar ik me vooral aan erger zijn die stoere jongens die reageren met reacties als "Heb je een blauwtje gelopen?" "Ben je gefrustreerd?". Iemand afkraken door op de man te spelen. Te zielig voor woorden.

Daarnaast een top stuk. K*thoeren! Allemaal! :D
 
je had zeker iets moet opnemen over de vrouw van vandaag die hartstikke tevreden is over haar zelf en wil laten blijken dat ze het uiterst naar haar zin heeft als ze alleen is.
Ik weet uit ervaring dat vrouwen het niet kunnen hebben als mannen met zich zelf plezier beleven, daar bedoel ik dus mee als ze alleen zijn.
Als je anno 2000 een vrouw alleen ziet lopen, reizen, zitten.. etc. Dan is ze 9 van de 10 keer aan het babbelen. .. Met d'r lulijzer!!

SOOOOOOOO TRUE!!!!! :haha:
 
Back
Naar boven