MuscleMeat

droogtrainen met clen???!!!

Bezoekers in dit topic

gathino

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
12 sep 2004
Berichten
67
Waardering
0
Bro's....

voor ik in nov met me deca only kuur begin(200 mg voor 8 weken)
ga ik eerst wat vet wegwerken..me vetpercentage is 17 nu..klotezooi

train 1 spiergroep en erna abs en erna cardio...dat 5 x per week..dus pak alle spiergroepen 1 x per week...op rustdagen doe ik niks...

carbs omlaag.proteine omhoog(3 gram per kilo)!!

wil er clenbuterol bijnemen om te zorgen voor spierbehoud..wat denken jullie hiervan???

en hou zal ik het toepassen???

thx!!!!!!!!!!!!
 
clen heb jij nog niet nodig,het gaat om een paar procent die je wilt zakken voor dat je aan je "massa"kuur wil beginnen toch? dat moet zeker zonder clen te berijken zijn,en als je nog naturel bent zul je niet zo gauw massa inleveren bij een kort dieet,post je dieet is,met die 3gr/kg eiwit zit je wel goed.

wat zijn je stats?

elke dag buik is niet nodig hoor ook deze spiergroep heeft hersel nodig.

als je straks voor de massa gaat beperk je cardio dan tot hooguit 2x per week een half uurtje ofzo.
 
2x in de week goed buik is voldoende
 
ik weeg 85 kilo bij een vertpercentage van 15t/m 17 %...22 jaar en 1.83 mtr

sóchtends:shake + 2 botrterhammen met pindakkas

snack:fruitkwark

middag:tonijn/zalm op 2 sneetjes bruin

snack:shake

trainen:1 spiergroep + cardo

avondeten:kip/kalkoen/vis/rood vlees +rijst/aardappelen

snack:magere kwark

ga in no beginnen met deca only op chemical zijn advies...wil inderdaad ervoor wat droger zijn :)
 
gathino ik zou wachten met de clen tot na je kuur
 
goed plan man..denk dat ik dat ook doe..erna 6 weken clen gebruik:2 weken op en af..
verbrand die clen eigenlijk wel goed...gabber van me had het van gs..deed niet veel..behalve shaken..????
 
gathino zei:
goed plan man..denk dat ik dat ook doe..erna 6 weken clen gebruik:2 weken op en af..
verbrand die clen eigenlijk wel goed...gabber van me had het van gs..deed niet veel..behalve shaken..????

nee niet 2 weken maar 2 dagen op en af na je de eerste week hebt opgebouwd van 1 naar 5
 
5 pilletjes????? dus 00.5 per pil ofzo..0.25 opbouwen..is dat niet te veeel????!!!!

had begrepen niet meer als 2 pillen per dag namelijk..
 
jah dat ligt natuurlijk aan de dosering he ;)
 
fitnesboy..wel goed lezen...heb mijn doseringen erbij gezet en weet niet of er andere doseringen zijn..zou kunnen hoor..w8 ff op dream warrior zijn reactie..ciao
 
normaal is clen 0.02mg per tab vandaar het "schema" van Dream Warrior.

de clen van GS is 0.05mg dus dan krijg je een ander schema.
 
Maar als ik jou was zou ik gewoon wachten met clen. Neem een EC-stack. Zelf vind ik dat de combinatie ephedrine-caffeine veel beter werkt dan clen.
 
maar dat vreet ook veel muscle en je wordt helemaal plat vind ik????
heb efedrine pillen gebruikt voor een week..erna mee gestopt..voelde me egt klein worden..clen staat bekend dat het spierbehoudend is..daarom d8 ik daaraan...

ga gewoon clean cutten 6tot 7 weken en in nov begin ik met een decaatje..gaan we knallen!!! :D
 
Uhm het ligt eraan hoe je dieet in elkaar zit bro. Zelf gebruik ik Ec en het bevalt me super. En ephedrine werkt ook spierbehoudend, correct me if i wrong.

En ik hoor van velen dat clen je spiermassa opvreet. En sommige zeggen weer van niet. ???

Maar zoals je zegt is clean cutten ook goed te doen. Dus alvast veel succes
 
Pumpin' zei:
normaal is clen 0.02mg per tab vandaar het "schema" van Dream Warrior.

de clen van GS is 0.05mg dus dan krijg je een ander schema.

idd bro :D met G.S is het een ander verhaal dus gebruik gewoon spiropent(0,02mg)
ma di woe dond vrij
1 2 3 4 5 tabs
weekend niks en dan maandag en dinsdag 5tabs dan 2 dagen niks en zo verder
 
thx bro...hier hebben we wat aan..super!! na me kuur neem ik het meteen...thx
 
Cagri51 zei:
Uhm het ligt eraan hoe je dieet in elkaar zit bro. Zelf gebruik ik Ec en het bevalt me super. En ephedrine werkt ook spierbehoudend, correct me if i wrong.

En ik hoor van velen dat clen je spiermassa opvreet. En sommige zeggen weer van niet. ???

Maar zoals je zegt is clean cutten ook goed te doen. Dus alvast veel succes
haha het is net andersom:

Clen is dus spierbesparend en Ephidrine is catabool. Maar niet en dergelijke mate dat het echt heel erg schadelijk is voor je spiermassa.
 
Pumpin' zei:
haha het is net andersom:

Clen is dus spierbesparend en Ephidrine is catabool. Maar niet en dergelijke mate dat het echt heel erg schadelijk is voor je spiermassa.


Oke hierbij mijn excuses voor de verkeerde info.

Maar een vriend van me heeft gecut met clen. Die heeft wel veel spieren verloren en ik weet het haast wel zekr dat het door de clen komt. Zijn dieet was gewoon in orde en de trainingen ook. Maar zoals jullie weten reageert iedereen er anders op
 
Back
Naar boven