AndroidHealthClinic

top 3 mooiste pro bb + top 3 lelijkste pro bb

  • Topic starter Guest
  • Startdatum
  • Reacties 70
  • Weergaven 9K
  • Volgers 0

Bezoekers in dit topic

Guest

Gargantuan Beast
15 jaar lid
Lid geworden
19 mei 2002
Berichten
33.745
Waardering
3
Wie zijn volgens jullie de 3 mooiste pro-bb ooit en de 3 lelijkste ooit - syntholbuilders zijn niet toegestaan want die zijn van een andere planeet :D

Bijt zelf de spits af:

3 mooiste:

1. Flex Wheeler (zijn beginjaren als prof, voor hij aan de synthol ging was hij de beauty bij uitstek) Unaniem numero uno
2. Dexter Jackson (beetje zelfde fysiek als flex maar iets harder - vond flex zn lijn echter iets mooier)
3. Een tie tussen Francis Benfatto en Milos Sarcev

3 lelijkste:

1. Dave Palumbo (is geen pro maar zal het mss ooit wel worden - zal alvast meer toekomst inzitten dan fake GH te verkopen) No mercy voor dave dus...
2. Greg Kovacs (zijn laatste verschijning op de Arnold Classic met 150 kg - sindsdien niets meer van gezien
3. Good old Jocelyn Pelletier :D
 
we need pics :)
 
idd, zonder foto's heeft dit topic weinig te zoeken in dit gedeelte :rolleyes:
 
EDITED QUOTE MET PICS

3 mooiste:

1. Flex Wheeler (zijn beginjaren als prof, voor hij aan de synthol ging was hij de beauty bij uitstek) Unaniem numero uno
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

2. Dexter Jackson (beetje zelfde fysiek als flex maar iets harder - vond flex zn lijn echter iets mooier)

sanfran04big.jpg


3. Een tie tussen Francis Benfatto en Milos Sarcev

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

milos9.jpg



3 lelijkste:

1. Dave Palumbo (is geen pro maar zal het mss ooit wel worden - zal alvast meer toekomst inzitten dan fake GH te verkopen) No mercy voor dave dus...

OiRP46KUtdXr8Ja-PkKi1a_8B7K1M7h0.jpeg


2. Greg Kovacs (zijn laatste verschijning op de Arnold Classic met 150 kg - sindsdien niets meer van gezien

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

3. Good old Jocelyn Pelletier :D

*kan niks vinden van deze*
 
dat willen we zien:D toch eens uitzoeken hoe je een foto plaatst want dat hek nog nooit gedaan:S
 
het is niet de grootste van de hoop

maar vind ahmad haider toch wel een van de mooiste lichamen
 
De 3 mooiste pro BB'ers:

1.Valentina Chepiga:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

2. Juliette Bergman:


3. Frank Zane:
frank-zane.jpg



De lelijkste:
1. Jean Fux
fux24.jpg


2. Dorian Yates:
cUnQ7jBI-0xm-FPap6nPwdMSXdiD1Ha8.gif


3. Chris Cormier:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Cormier een lelijke BB?
Snap ik niet helemaal?
 
ja wilde net zegge die cornier is wel ok...komt bij mij ook wel symphatiek over...
 
Die keus voor Cormier snap ik ook echt niet.
Ik heb hem eerder bij de mooiere bb-ers staan.
 
RichardV zei:
Cormier een lelijke BB?
Snap ik niet helemaal?

Ik geloof dat the_oak "mooie bodybuilders" een beetje te letterlijk neemt :p
 
Thnx voor de pics te posten sanniejj ;)

Waarom ik dexter, flex, francis en milos de mooisten vind is makkelijk, alles klopt as een bus, symmetrisch alle 4 heel sterk en geen GH-gut

Dan waarom ik de andere zo lelijk vind: Palumbo heeft een uitpuilende buik, zit raar in elkaar en staat vol lelijke aders, door de anabolica lijkt hij bovendien 10 jaar ouder. Greg Kovacs had op zn laatste verschijning van de arnold een echt rare midsectie, inkepingen langs de obliques, nooit eerder gezien op een lijf en zn conditie met 150 kg beef was beneden alle peil. Op die foto die gepost werd viel hij nog mee. Jocelyn Pelletier is echter een ander genre, hij lijkt eigenlijk niet echt op een bb-er, beetje wim cok type lichaam zou je zeggen. As iemand een foto van m heeft, posten die handel, dat we ns goed kunnen lachen, het gaat hier weldegelijk om een pro welteverstaan dus eigenlijk dikke respect voor jocelyn :D
 
@the Oak

Dorian Yates bij de lelijkste staan :eek: :eek: :eek: :eek:


:whip:
 
flex170578 zei:
Jocelyn Pelletier is echter een ander genre, hij lijkt eigenlijk niet echt op een bb-er, beetje wim cok type lichaam zou je zeggen. As iemand een foto van m heeft, posten die handel, dat we ns goed kunnen lachen, het gaat hier weldegelijk om een pro welteverstaan dus eigenlijk dikke respect voor jocelyn :D
Hey! [Afbeelding niet meer beschikbaar]
rustig aan met DE verassing van 2005!
 
frank zane is meer een beach boy van deze tijd :) vind ik zelf. AL ik het mooier vind.
Dorian Yates en Chris Cormier zijn gewoon echte bodybuilders, met top fysiek. Als je van real bodybuilding look houd
 
top 3 mooi

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

top 3 lelijk

Respect voor elke bb-er
 
Back
Naar boven