Fitness Seller

Cubedude, probleempje, net 16 jaar...

Bezoekers in dit topic

cubedude

Cool Novice
15 jaar lid
Lid sinds
24 mrt 2005
Berichten
93
Waardering
0
Hoi de mannen,

Ik ben nu zo'n 3 maanden ver, ben begonnen op 20 januari. Vandaag ben ik precies 16 jaar geworden(24/4) en ik ben toch benieuwd wat er allemaal zo wat meer getraind moet worden.

Ikzelf doe zo'n 4 maal per week aan fitness/powertraining maar mijn grootste probleem is toch de vetmassa... Ik wil namelijk echt droog zijn, maar het vet verdwijnt maar niet. Voor ik mijn training begin doe ik nochtans veel aan cardio (pakweg 20 minuten) en doe ik ook dagelijks veel buikoefeningen (ik voel ze perfect, maar zien :eek: ) Qua eten is het ook helemaal niet zoveel... Gewoon smorgens een kom cornflakes (zonder suiker) smiddags 3 boterhammen en savonds mijn avondmaal, met toch zo weinig mogelijk vetstoffen... Dit is wat ik tot nu toe bereikt heb...

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Bij je voedingsschema ga je al de fout in.. Ga eerst op zoek naar een goed schema. :)

Edit: voor iemand van net 16 ziet het er al netjes uit wat massa betreft. Vooral borst is zich goed aan het ontwikkelen
 
goed begin.

alleen zul je heeel anders moeten gaan eten dude. Zoek maar eens op het forum op het woord 'cutten'. Meer eten om je stofwisseling draaiende te houden; 6x per dag bijv., voornamelijk bestaande uit eiwitten. Maar kijk echt ff rond op dit forum

En oh ja; elke dag buikspieren heeft geen zin.
 
Zoals de vorige al zei: je voeding! Het klinkt maf, maar als je af wilt vallen zul je net iets meer moeten eten. Daarmee bedoel ik niet dat je 3x per dag naar de mac moet, maar dat je 5 a 6 keer per dag goed gezond eet (probeer eens 50% koolhydraten, 30% eiwitten en 20% vet). Dat houdt je stofwisseling lekker actief, waardoor je *meer* zult gaan verbranden.

Eet qua caloerieen ongeveer 15% onder je onderhouds-niveau, dan zul je zeker af gaan vallen.
 
johnnie zei:
Zoals de vorige al zei: je voeding! Het klinkt maf, maar als je af wilt vallen zul je net iets meer moeten eten. Daarmee bedoel ik niet dat je 3x per dag naar de mac moet, maar dat je 5 a 6 keer per dag goed gezond eet (probeer eens 50% koolhydraten, 30% eiwitten en 20% vet). Dat houdt je stofwisseling lekker actief, waardoor je *meer* zult gaan verbranden.

Eet qua caloerieen ongeveer 15% onder je onderhouds-niveau, dan zul je zeker af gaan vallen.

Dan zou ik om te cutten toch niet op 50% koolhydraten gaan zitten :rolleyes:
 
idd. al zou ik zelf niet gaan cutten. zou eerst maar eens wat massa proberen te pakken.
 
thx, ik ga eens zoeken dan wat het zo allemaal inhoud, dat cutten... Ook dat verdelen gaat mischien lastig zijn... Als iemand een goed voeding-shema toevallig heeft liggen(dat ook effect heeft) mag het altijd gezet worden ;)
 
Ik zou niet gaan cutten als ik jou was! Eerst maar eens massa opbouwen!
Zorg voor een goed eetschema! En train niet te lang! En kijk eerst maar eens goed rond op het forum! Alles wat je wilt weten kun je hier vinden!

Verder zou ik niet met cardio gaan beginnen voordat je met trainen begint!

Succes
 
Dit is nou een voorbeeld van meteen willen cutten..
Ga eerst een jaartje rammen en veel eten en als je dan wilt cutten moet jij es zien in 2006 ben jij de (beach??want dat wil je gok ik) man.
 
als je nu gaat cutten blijft er niet veel over kerel... eerst massa!!
 
Ja niet cutten gewoon blijven eten en nog eens eten en na verloop van tijd kan je gaan cutten en zul je die buikspiertjes zien komen
 
Misschien kun je nog veel uit beginnersgroei halen. Dus spiermassa winnen en vet verliezen. Jammer dat je 3 maanden niet echt goed bezig bent geweest, die had je mooi kunnen gebruiken om optimaal van beginnersgroei te kunnen profiteren en daarbij vet verliezen met een goed eetschema.

Probeer nu maar gewoon massa te winnen met een goed eetschema zonder echt vetter te worden.
 
Ok, gewoon goed trainen en niet cutten, I got it... Nja voor die 3 maand moet ik wel zeggen dat er alles wel veel "hangender" bijlag he, vooral onderrug... but ok, I got the message

@Iguana, yup dats what I mean :p

btw, dat trainen kan toch niet al teveel kwaad op mijn groei he? want af en toe hoor ik mensen zagen op tv van dat die mensen die jong beginnen de 50 niet halen of gewoon niet meer groeien...
 
Laatst bewerkt:
Eerst bulken. Maak een goed eetschema voor jezelf en train hard. Als je genoeg massa gepakt hebt, kan je beginnen cutten
 
cubedude zei:
Ok, gewoon goed trainen en niet cutten, I got it... Nja voor die 3 maand moet ik wel zeggen dat er alles wel veel "hangender" bijlag he, vooral onderrug... but ok, I got the message

@Iguana, yup dats what I mean :p

btw, dat trainen kan toch niet al teveel kwaad op mijn groei he? want af en toe hoor ik mensen zagen op tv van dat die mensen die jong beginnen de 50 niet halen of gewoon niet meer groeien...

Dokters, kinesisten, fitnessbazen, artikels over de groei zeggen dat het niet veel kwaad kan maar (gespierde) venten in de fitness zeggen van wel.
Natuurlijk moet je niet van in het begin met 200 kilo beginnen duwen hé :D
 
@Iguana, yup dats what I mean :p


Zie je nou wel ik pik de beachboys er meteen uit. ;)

(**** fout gequote :p )
 
Btw bij cardio, pas na een 30-tal minuten begin je pas echt vet te verbranden.
 
na 12 minuten ;)
 
ik zie een licht geval van gyno, kijk uit!!
 
Massa is het advies! Ik vermoed dat je goede aanleg hebt en ik zal dit dan ook uitbuiten.
Verspil je tijd niet met cutten. De lijn komt er vanzelf wel in wanneer je meer spieren ontwikkeld.


Off topic: heb je wellicht last van je linkerschouder. Je scapula promineert namelijk op de tweede foto...
 
Back
Naar boven