Fitness Seller

opdrinken stanozolol? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

younggod

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
2 feb 2004
Berichten
2.776
Waardering
71
hey gasten, ik ben bezig met de winstrol van MRP.

Ik zet 100 mg eod. Nu is het probleem dat de pijn van de injecties echt niet normaal is.

een uur of 2 na de inject word de plaats waar ik het heb gezet zo ontzettend stijf dat als ik het in mijn bovenbeen zet ik af en toe door mijn knieen zak tijdens het lopen.

nu is mijn vraag of iemand ervaring heeft met het drinken ervan. Ik weet dat er dan wel wat aan werkzame stof verloren gaat maar op deze manier heb ik nog een lange pijnlijke weg te gaan.

dus ik ben van plan om 50 mg verdeeld over 2 keer per dag op te drinken..

meningen??
 
Het spul is simpelweg niet geprepareerd om oraal ingenomen te worden, orals zijn tenslotte niet voor niets zo heerlijk chemisch volgeplakt, er zal waarschijnlijk gewoon niets over blijven. Daarbij, heb je alles gedaan om pijn tegen te gaan? Warm gemaakt, ontspannen, langzaam injecteren, masseren enz?
 
probeer eens een anderre plek om te injecteren of een langerre naald bro

hoe lang ben je nu bezig ?
 
Ik denk ook dat er teveel werkzame stof verloren gaat als je het drinkt.

Vraag me niet hoeveel want dat is natte vingerwerk maar ik heb nooit begrepen waarom mensen zichzelf graag pijnigen en geen tabs slikken.

Kom niet aan met het slappe verhaal dat het zo slecht voor je lever zou zijn want dat valt allemaal reuze mee!!
 
Volgens mij krijg je nu Elmo op je dak :D
 
ik heb inderdaad alles geprobeerd. ik heb nu 6 keer 100 mg eod gezet en op verschillende plaatsen en met verschillende naalden.

ik weet heus wel dat injects niet bestemt zijn om oraal in te nemen maar dit is echt niet normaal. Ik ga mijn best doen om het gewoon af te maken maar ik kan het eigenlijk alleen in mijn kont zetten om geen last te hebben met trainen.

als ik het in mijn schouder, bi of tri zet kan ik helemaal weinig trainen.
maar ik het eigenlijk ook zonde om op te drinken zeker als er niks van overblijft.

@ testo.. als je er niet zo veel last van hebt vindt ik injecten minder erg als elke dag om de zoveel uur tabs slikken.
 
welke naald gebruik je ?
 
younggod zei:
@ testo.. als je er niet zo veel last van hebt vindt ik injecten minder erg als elke dag om de zoveel uur tabs slikken.


Het is maar 2x per dag paar tabs naar binnen rotten,bro.

Gebruik nu zelf ook winnietabs en zou echt voor geen goud die depot gaan injecteren hoor....moet er niet aan denken!! :eek:
 
reusje20 zei:
welke naald gebruik je ?

0.4 schouder.. doe ik dus niet meer

0.6 bovenbeen

en 0,8 glute
 
Neem slinnaaldjes, doet het injecteren iig geen pijn!
 
Roy zei:
Neem slinnaaldjes, doet het injecteren iig geen pijn!


zat ik ook aan te denken maar ik ben bang dat ik er nog meer last van heb als ik het niet diep genoeg injecteer?

jij zet het in je schouder met een insuline naald neem ik aan?
 
Ja in schouders en als je het leuk vind om spotinjections te gaan doen, kan biceps/triceps er ook mee.
 
dat opdrinken is best wel mogelijk. ik durf te stellen dat het bijna hetzelfde effect geeft als tabs. alleen zijn tabs goedkoper en makkelijker te dosseren, te vervoeren.

tuurlijk er gaat altijd iets verloren via de orale weg, maar da's niet eenmaal niet anders.
btw via de 17-akal. gat ook nog wel het een ander verloren van de werkzame stof.

grd
 
Ik kan wel zeggen dat de winny's niet heel veel meer pijn doen dan andere op oliebasis.
In het begin ben je wat stijf maar erna gaat dat voorbij, geen enkel probleem dus.
 
slinnaaldjes kun je idd goed gebruiken in de schouder. werkt goed. en ik heb gelezen dat als je het opdrinkt 1,5x zoveel nodig hebt voor hetzelfde effect als injecteren.
 
**** man.. heb dat ook, winny injects zijn dodelijk voor mijn tricep en bicepje ;)
pfff...

but remember.... no pain no gain... pijn is fijn... en leef elke dag alsof het je laatste is.. :p
 
ga gewoon voor de tabs als de injects zo vervelend zijn. Oke, iets belastender voor de lever en niet zo'n optimale opname als depot, maar toch... gewoon de dosis op 40 mg gooien! :D
 
Hey,man.
Ik doe momenteel ook kuurtje Winstrol only.
Ik heb winny van GG 50mg/ml 20ml per flesje.
Ik zit ivm verlies door oralgebruik op 50mg ed.
Gewoon opzuigen en oplossen in water.
GG vermengt goed met water.
Ga er trouwens goed op.
Inmiddels 2,5 wkn bezig.
1,5 kg winst,maar ging mij om hardheid en droger uiterlijk.
In alles goede vorderingen,ben tot op heden dik tevreden.
 
BramHoogkamer zei:
Hey,man.
Ik doe momenteel ook kuurtje Winstrol only.
Ik heb winny van GG 50mg/ml 20ml per flesje.
Ik zit ivm verlies door oralgebruik op 50mg ed.
Gewoon opzuigen en oplossen in water.
GG vermengt goed met water.
Ga er trouwens goed op.
Inmiddels 2,5 wkn bezig.
1,5 kg winst,maar ging mij om hardheid en droger uiterlijk.
In alles goede vorderingen,ben tot op heden dik tevreden.

de winny van GG is dan ook gemaakt om oraal te nemen.

de winny an MRP is gemaakt om te injecteren.

in principe kan je het gewoon drinken. werkzame stof in injects is hetzelde als bij tabs.

Mijn advies: probeer eens 50mg te zetten en kijk of je dat aan kan. Dan kan je 50mg ED zetten.

Het kan heel goed dat je bij 100mg veel meer pijn ervaart dan 50mg.
 
Pumpin' zei:
de winny van GG is dan ook gemaakt om oraal te nemen.

de winny an MRP is gemaakt om te injecteren.

in principe kan je het gewoon drinken. werkzame stof in injects is hetzelde als bij tabs.

Mijn advies: probeer eens 50mg te zetten en kijk of je dat aan kan. Dan kan je 50mg ED zetten.

Het kan heel goed dat je bij 100mg veel meer pijn ervaart dan 50mg.


daar was ik ook al opgekomen, ik heb een keer 50 mg in beide benen gezet.
ik ga niet eens uitleggen hoe k*t dat was.

maar ff om het een beetje te verduidelijken. Opmerkingen als no pain no gain heb ik niks aan! Geloof me nou maar als ik zeg dat de stijfheid echt niet normaal is.

trust me, ik ben echt geen mietje maar als ik erdoor bijvoorbeeld mijn benen 6 weken niet kan trainen of alleen maar op 1 bil in de auto zitten heeft het geheel weinig nut...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven