AndroidHealthClinic

Caifornia Pro Figure

Bezoekers in dit topic

Mascha

Prof Bodybuilder
Prof Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
9 jun 2004
Berichten
1.176
Waardering
91
Hallo allemaal

Zoals ik al eerder had beloofd zou ik jullie op de hoogte houden van mijn wedstrijd in California. En ben 17de geworden.
Ik had me totaal geen illusie gemaakt over een goede plaats. We hebben het over amerika en amerika is voor de amerikanen. Wat wel heel erg kicken was is dat alle "grote"fotografen helemaal uit hun dak gingen en vonden dat ik verschikkelijk genaaid werd. Ik heb het hier bv over Bill Dobbins en Bill Comstock (Ironman)
Maar ook hun kunnen er niets aan veranderen. Wat zij wel kunnen doen, en ook gedaan hebben is mij veel fotosessies geven. Ik zal hierdoor binnen kort dan ook in de div. bladen terug te vinden zijn. Hier ben ik natuurlijk heel blij mee en trots op.
Zelf was ik dik tevreden met mijn vooruit gang in mijn fysiek, ik stond met 57 kilo op het podium. Normaal is dat 62 / 63 kilo.
hieronder heb ik een foto geplaatst waar ik heel erg trots op ben. Binnenkort zal ik er een paar van de fotosessie met de Ironman plaatsen. Die zijn op het strand gemaakt en super mooi.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Jammer van je plaatsing, maar mooi dat je in the picture bent bij Dobbins en consorten. Je fysiek is top, mag toch wel aannemen dat de dames achter je in ieder geval wel lager zijn geeindigd?
 
JE ziet er zoals atijd goed uit. Respect!!! heb je trouwens op het NK nog lopen zoeken voor een fotootje maar kon je nergens meer vinden :( :cool: Heel veel succes verder. Train ze
 
nice!! ziet er scherp uit :thumbs:
 
Ja jongens dit is gewoon een niet mis te verstane TOPfysiek, ongelooflijk wat je plaats ook mag wezen!
Verdient dikke pluim.
 
super mascha, je bent een voorbeeld voor ons allen :thumbs: :thumbs:

mascha aan de top !! ;)
 
Ziet er echt top uit!!! Mooi hoor...
Alleen erg jammer van de plaatsing inderdaad.

En een voorbeeld ben je zeker wel ja :D
 
Hi,

De dames achter mij? Nee die zijn niet lager geplaatst?!? Ach ja amerikanen.
Maar ja ik ben zelf dik tevreden met mijn fysiek, dus wie maakt mij dan wat hihi.
Ik ben sinds dat ik met Hany Rambod (een amerikaanse voedingsguru) fysiek gezien zo veranderd, ik herken me zelf soms niet. Echt heel raar is dat.
Ondanks dat mijn plaatsing dus niet echt goed was heb ik er wel al veel aan over gehouden. Natuurlijk al die fotosessies in Amerika maar ook heeft Bill Dobbins gevraagd of ik in zijn nieuwe boek wil staan, nou daar zeggen we geen Nee op, Toch?
Tevens heb ik net te horen gekregen dat ik 3 dagen modellen werk mag gaan doen in oostenrijk. Het is voor een nieuwe bikinilijn. Lijkt me echt supergaaf.
Ze hebben het een en ander op papier gezet en ik wordt als een princesje behandeld, lachen man. Ikke die meid die vroeger bij haar ouders in de stallen moest buffelen, nu model hihi
Oja hier nog een foto die Gene Mosee (een legendarische fotograaf) genomen heeft
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
wow :eek: , mooi fysiek, zo wil ik ook worden : :rolleyes: , heb denk dan nog wel jaartje te gaan, als het niet langer is dan dat :( ...hoe lang heb je over dit gedaan ??? , als ik zo vrij mag zijn om dat te vragen :rolleyes: ;)
 
Ik zag al wat foto's van jou op het forum van IRONMAN staan!!

Knap werk Mascha! Ga zo door!
 
Ziet er super uit Mascha!!!!! Fantastische fysiek heb je meid! :eek:
 
ook een super mooie strandfoto mascha,
 
Erg mooie fysiek heb je :thumbs:
 
Mooie fysiek. Dat je je in de picture hebt gespeeld zegt al genoeg. die top 3 notering komt binnenkort wel! ;)

Anyway gewoon top! :thumbup:
 
Triest :mad:, dat ze daar zo met atleten om gaan :( , maar je ziet er fantastisch uit :thumbs:. Op een gegeven moment kunnen ze toch niet meer om je heen, vooral als je veel promo krijgt van de grote bladen daar :dance: .
 
Je was super en sluit me aan bij Dave Hawk
 
Thanx voor alle complimenten.

Ben net bezig geweest om een aantal foto`s van een fotosessie, die ik gedaan heb op het strand van LA, op mijn site te plaatsen.
http://www.maschatieken.com
Ik ben zelf echt mega blij met deze foto`s er zitten echt hele mooie bij, al zeg ik het zelf.
la_strand.jpg
 
Gefeliciteerd met je prestatie !

Ik zie trouwens dat je 's ochtends alleen 40 gram brinta neemt (met water neem ik aan), en pas om 12:00 echte eiwitten (low sugra yoghurt (Vifit ?) en een scoop proteine) ? Dat lijkt mij wat laat ?

Ook je trainingsschema vind ik wat vreemd, benen bijvoorbeeld, alleen good mornings en leg curls... helemaal niks voor de voorkant ?
 
Back
Naar boven