MuscleMeat

Creafusion - Olimp

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Creatine
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Speciale vorm van creatine voor betere opname.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Bulken (groeien)
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 2 weken
  • Hoe is de smaak van dit supplement? een zoet/bitter smaakje dat door moet gaan voor 'appel'
  • Welke dosis heb je gebruikt? 1 om de dag
  • Waar heb je het supplement gekocht? xxlnutrition.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? -
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? €37,95
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja

Mijn review:

Vorige maand heb ik de zoete maar zeer werkzame MegaGrow van XXL's eigen merk uitgeprobeerd. Op dat moment kwamen ze net met een Creatineproduct van Olimp, genaamd CreaFusion, een merk dat ik verder niet ken. Maar de nieuwsgierigheid was gewekt.

Twee weken geleden met Olimp's CreaFusion begonnen.
Wie gewend is aan de lekkere verfrissende smaak van MegaGrow gaat met het drinken van de CreaFusion op z'n bek: Da's even andere koek; een zoet/bitter smaakje dat door moet gaan voor 'appel'.
Maar we nemen dit goedje niet om van de smaak te genieten en wat bleek; na een week ben je eraan gewend.[/left]

CreaFusion is een zgn. 'Creatine-enanthaat' met complexe verbindingen.
Ik vind het prima. Wat ik de laatste week mag beleven is een aanzienlijke verbetering in kracht en vollere spieren. En dat voor een non-natural! :D
Jochies in de gym zitten me aan te kijken met een kop van 'oh meneer is aan z'n zomerkuur begonnen hoor!' terwijl die nog moet beginnen...:devil:

Kortom: Wie es toe is aan wat anders, zou CreaFusion es kunnen proberen.
Ik als doorgwinterde chemiscus kan er genoeg resultaat mee behalen gezien de rotblikken in de gym, dus dacht ik het is het vermelden waard! :thumb:

OLIMP_Creafusion.jpg
 
Ik wil dit ook binnenkort eens gaan probreren, klinkt goed :D. Is het ook echt beter dan gewone Creatine Monohydrate (bv van XXL) ?
 
toevallig vanmorgen besteld..
 
DavyO zei:
Ik wil dit ook binnenkort eens gaan probreren, klinkt goed :D. Is het ook echt beter dan gewone Creatine Monohydrate (bv van XXL) ?

Er zit een opwaardering aan 'designer-crea' die je waardeert of niet.
Ik waardeer het ten zeerste maar ik kan je niet meteen aangeven of het 'zeker enorm uitmaakt', dat is persoonlijk en moet je zelf ondervinden! :)
 
DBC01 zei:
Er zit een opwaardering aan 'designer-crea' die je waardeert of niet.
Ik waardeer het ten zeerste maar ik kan je niet meteen aangeven of het 'zeker enorm uitmaakt', dat is persoonlijk en moet je zelf ondervinden! :)

Ik ga het gewoon ook een keer probreren dan :D
 
Olimp is populair in het de voormalige oostblok, wordt ook gedragen door enkele
top atleten uit die landen. Olimp is binnen Europa aardig in opkomst, zie o.a. hun
campagne op de Fibo dit jaar :thumbs:.

De producten zijn natuurlijk altijd het proberen waard, al zal Creafusion niet veel
verschillen met andere creatine's, kwaliteit is het wel :yes:
 
EUR 37.95 voor 25 dagen is wel best prijzig, maar goed als het werkt is het dat mss wel waard.
 
eq_909 zei:
EUR 37.95 voor 25 dagen is wel best prijzig, maar goed als het werkt is het dat mss wel waard.
en geloof me, het werkt, ik heb het ook geprobeert en zag er ook voller uit, en kracht ging ook beetje omhoog
 
Klinkt miss een beetje raar nu, maar het werkt echt geloof me!!! Voller, sterker en gewichtstoename!!!
 
Is t te vergelijken met Storm van Universal? Ik ging ff snel de ingredienten af en t lijkt op een vergelijkbaar produkt.
Eeen groot verschil is dat je bij Storm voor een paar euro meer 80 servings in plaats van 50 zoals bij CreaFusion.

EDIT: Hier een link naar Storm: http://www.nutriplaza.nl/index.php?showproduct=show&idee=501
 
Laatst bewerkt:
Kan je inderdaad beter storm kopen, heb hier zo ook nog 2 potten staan.
Zitten 80 servings in, doe je wel wat langer mee.
 
ik wil het ook wel gaan proberen aanhet einde van de zomer ben nou bezich met V12 turbo van san en dat werkt ook erg lekker woensdag (gister) biceps en triceps getraind en me armen liepen lekker vol had een stuk meer kracht en echt een super pomp :eek:
 
Op v12 turbo ging ik ook zeer goed, ben nu met xpand bezig waar ik niks van merk. Ben ook benieuwd naar creafusion
 
wouterrr zei:
Op v12 turbo ging ik ook zeer goed, ben nu met xpand bezig waar ik niks van merk. Ben ook benieuwd naar creafusion

Da's een duur grapje. Die wilde ik bijna nemen! :eek:
 
hehe, zou bijna gaan denken dat dbc ook wordt gesponsord door xxl :D
 
Dat dachten ze ook toen ik positief was over British Dragon spullies.
Dat dachten ze ook toen ik zei dat ik blij was met m'n ontvangen pakketje GS Winstrol.

Dat hadden ze mis toen ze lazen dat ik het vervolgens afbrandde :D

Ik schrijf gewoon helder en eerlijk wat er deugt en wat niet imho.
Misschien luisteren mensen daar wel naar Andrew... :rolleyes: :thumb:
 
DBC01 zei:
Ik schrijf gewoon helder en eerlijk wat er deugt en wat niet imho.
Misschien luisteren mensen daar wel naar Andrew... :rolleyes: :thumb:
Zoals t hoort, de opmerking was dan ook min of meer als grapje, vind t gewoon mooi hoe jij je reviews altijd opschrijft, krijg je gewoon zin in om t product ook te proberen.
 
andrew zei:
Zoals t hoort, de opmerking was dan ook min of meer als grapje, vind t gewoon mooi hoe jij je reviews altijd opschrijft, krijg je gewoon zin in om t product ook te proberen.

:bow: :bow:

Merken zouden voor me in de rij moeten staan! :cool: :D
 
ik vind xpand van dymatize top!
je krijgt er een gigantische pomp van en mijn kracht is er ook op vooruit gegaan, heb er ongeveer 4 kg mee gewonnen! :thumbs:
 
DBC01 zei:
Da's een duur grapje. Die wilde ik bijna nemen! :eek:

Van xpand merkte ik en een ander iemand bij mij uit de gym ook niks :mad:

ik ben nu opzoek naar crea voor mijn volgende kuur. V12 turbo, swole v2 of creafusion van olimp staat nu dus bij mij in de belangstelling ik hou de topics in de gaten :D
 
Back
Naar boven