XXL Nutrition

Weekje Cauberg

Bezoekers in dit topic

EricR

Superior Athlete
20 jaar lid
Lid geworden
15 nov 2002
Berichten
50.073
Waardering
2.589
Lengte
1m79
Massa
89kg
Vetpercentage
15%
Ben een week te vinden op de Cauberg, Limburg een beetje onveilig maken. Dit jaar geen verre reizen, de hoogste berg zal waarschijnlijk de Vaalserberg worden.

Ben donderdag weer terug, gepland was vrijdag eigenlijk maar dan ligt waarschijnlijk het OV plat.
 
Fijn, ik let wel op je huis, waar staat je stereo ook alweer? :evil2:
 
Stay away, stay away!! ;)

Wat kom je hier in het zonnige zuiden doen? Beetje relaxen of ga je wat ondernemen?
 
Beetje relaxen, huisje met alle gemakken zoals Sauna, zonnebank, whirlpool er in. Wordt niet echt mooi weer, dus die zonnebank komt goed uit.
 
EricR zei:
Ben een week te vinden op de Cauberg, Limburg een beetje onveilig maken. Dit jaar geen verre reizen, de hoogste berg zal waarschijnlijk de Vaalserberg worden.

Ben donderdag weer terug, gepland was vrijdag eigenlijk maar dan ligt waarschijnlijk het OV plat
.
is dat zo? en waarom dan wel?:sob:
veel plezier daar en probeer gerust vrijdag terug te komen:o
 
je bent te laat joh, de amstel gold race is al geweest :D
 
Veel plezier!

Off-topic:
Ik had het ook al gehoord van dat OV. Dat wordt nog lastig om dan op mijn werk te komen. :mad:
 
Dus als je terugbent ben je eindelijk eens een relaxte mod?
Dat hyper gedoe van jou altijd,of euh wacht es even ...........
nee joh das MrJ :p

Veel plezier Eric,geniet ervan!
 
Veel plezier lekker ding! :)
 
Als ik je zie zal ik naar je zwaaien :hello:
 
Good luck and have fun bro!
 
Veel plezier daar,kerel.
 
Ga je nog een beetje chillen in mtricht?is wel relaxt namelijk!
 
oh dat was het dus... gelukkig maar. ik kon al niet meer slapen van de zorgen.

Hoe was het?
 
Goed weer en een mooi huisje, prima dus. Maastricht en Aken bezocht, verder beetje de omgeving verkend. Gedeeltelijk op de fiets, maar heb toch liever een racefiets dan een logge herenfiets. Zeker in de Limburgse heuvels.

Militaire begraafplaats in Margraten is indrukwekkend, een must als je in de regio bent.
 
EricR zei:
Goed weer en een mooi huisje, prima dus. Maastricht en Aken bezocht, verder beetje de omgeving verkend. Gedeeltelijk op de fiets, maar heb toch liever een racefiets dan een logge herenfiets. Zeker in de Limburgse heuvels.

Militaire begraafplaats in Margraten is indrukwekkend, een must als je in de regio bent.
Ik was ook zeer onder de indruk op die begraafplaats, zeker als je dat vergelijkt met de duitse begraafplaatsen in de omgeving Ieper.
 
@ eric jij gaat ook best vaak op vakantie is het niet?

Vrijgezel zeker of nie :D
 
Nope, was er met mijn vriendin. Vorige vakanties ben ik wel alleen gegaan. Nu even rustig aan, al die vakanties hakken er in.
 
Back
Naar boven