Fitness Seller

guest pose: Ronnie vs. Jay

Bezoekers in dit topic

Ano_1982_9

Monstrous Giant
15 jaar lid
Lid geworden
30 nov 2004
Berichten
10.728
Waardering
74
Lengte
1m79
Massa
112kg
Helaas, geen foto's!

Maar hier staat dat de 25ste van juni Ronnie Coleman en Jay Cutler allebei een guestpose houden op de NPC Junior California!!! :eek:
http://www.getbig.com/news/2005-02/060905jrcal.htm
Verheug me nu al op de foto's. Allebei waarschijnlijk off-season en HUGE!!!

Kun je al gaan vergelijken wie misschien in oktober de O. gaat pakken!


Verder nodig ik iedereen uit om je favo pics van Ronnie en Jay te plaatsen!!
Kunnen we toch nog wat bekijken! ;)

Ik begin met deze:
http://www.jaycutler.com/photos/pages/007.htm
 
[Link niet meer beschikbaar]

what's netxt:cool:

ja en deze is oud:D
 
Op de laatste foto's die ik van Jay heb gezien was hij werkelijk huge, denk dat Ronnie ook weer een heel stuk zwaarder zal komen, komt ie tot nu toe nog ieder jaar.

Jay een paar weken geleden, op de NPC illinois championship.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Sport2000 zei:
[Link niet meer beschikbaar]

what's netxt:cool:

ja en deze is oud:D

lol zie je dat ze kop ook veel groter is geworden :D
 
Ook nog wat Ronnie, NPC mid-illinois championship.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Check dit:

[Link niet meer beschikbaar]

Foto's van 5 of 6 juni, in iedergeval dat weekend
 
Glenn GX zei:
Check dit:

[Link niet meer beschikbaar]

Foto's van 5 of 6 juni, in iedergeval dat weekend


Zien er op die fotos meer dik uit dan gespierd.....rond en bol.


[Afbeelding niet meer beschikbaar] :rolleyes:
 
Ronnie heeft stuk meer massa dan Jay (kijk eens naar Side Chest Pose). Maar Jay is droger en ziet er naar mijn mening op dit moment beter uit.
 
vind het jammer om te zien maar coleman is gewoon veel bigger dan cutler, en ik denk dat coleman dit jaar weer de olympia pakt :cool:
 
tswhey zei:
vind het jammer om te zien maar coleman is gewoon veel bigger dan cutler, en ik denk dat coleman dit jaar weer de olympia pakt :cool:
Denk ook zeker dat coleman dit jaar weer de olympia gaat winnen, hij is gewoon van een andere wereld!
 
yupz, Coleman is BIG.... die transformatie is niet te geloven i-n-h-u-m-a-a-n :eek:

maar ben ik nou eigenlijk de enige die m een beetje als een onmundige dumbo over vind komen. No offence, hij is een ongelooflijk goede bodybuilder, but, as they say, not the sharpest knife in the drawer.... In die video's hoor je vnl. yeaaah buddy, leightweight, that's all folks etc etc komt weinig zinnigs uit.

He's a BEAST! :devil:
 
Om die oneliners lig ik continu te lachen. Het is net een stripfiguur. Yeah buddy....
Gym's empty today. Guess nobody wanna work out. That was super heavy! Heaver that I thought It'd gonna be! Zo ga ik voortaan ook maar in de gym tekeer :D
Als een echte wannabee neger.
 
Ziet er idd naar uit dat Ronnie de Olympia titel weer gaat pakken. :)
 
Var zei:
Zien er op die fotos meer dik uit dan gespierd.....rond en bol.


[Afbeelding niet meer beschikbaar] :rolleyes:


Bacoboy hij ziet er harstikke huge uit.
 
firedsoul zei:
Bacoboy hij ziet er harstikke huge uit.
lijkt gewoon dik door die uitgezette buik, maar das lang niet allemaal vet. En om massa aan te zetten zul je nou ook eenmaal wat vetter worden.
 
andrew zei:
lijkt gewoon dik door die uitgezette buik, maar das lang niet allemaal vet. En om massa aan te zetten zul je nou ook eenmaal wat vetter worden.


je meent het :rolleyes:
 
Denk dat ze niet eens meer dan 10% bf hebben daar op die foto's, maar doordat ze zo HUGE zijn en volgens mij ook vol met vocht zitten zien ze er hier uit als lelijke MICHELIN-mannetjes!! :D
 
firedsoul zei:
Bacoboy hij ziet er harstikke huge uit.


Idd, nog steeds aders op zn benen.
 
ronnie heeft een raar gevormde qaud bij zn linkerbeen, heeft hij een blessure gehad ofzo???
 
Back
Naar boven