MuscleMeat

pijn in achterhoofd (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

icehockey_16

Novice
15 jaar lid
Lid geworden
13 okt 2004
Berichten
4
Waardering
0
hey,
Sinds een paar weken heb ik het volgende voor : als ik mij goed inspan en tot het uiterste ga dan krijg ik steken in mijn achterhoofd en dan later wordt dit omgezet in hoofdpijn . Wat kan dit zijn ?? Ik let ook op mijn ademhaling maar dit verandert niets .

thx
 
ik heb precies hetzelfde gehad. Ik heb het idee dat het een duidelijk signaal is van teveel inspanning. Ik heb direct een rustweek genomen en er sindsdien niks meer van gevoeld. Maar het is echt een misselijkmakend klote gevoel
 
ik heb dit nu ook een tijdje ..k-zooi! het zit ook erg in me nek..ik weet niet wat ik er aan moet doen..
 
Had je eerst pijn in je nek of zatten alle spieren vast en stijf in je nek? Dan kan het daarna naar boven getrokken zijn.
 
bij mij ist naar boven getrokken ja..ik weet niet wat er bij de topicstarter aan de hand..
 
Monnikskapspier misschien?
Aanhechting zit aan je schedel en dit euvel kan veel voorkomen bij trapezius oefeningen!
 
Ook ik heb dit gehad, en heb hier ook een onderwerp over gestart. Dit heeft waarschijnlijk te maken met overbelasting of verkeerde ademhaling. Gewoon even 1 a 2 weken rustig aan doen, gaat vanzelf over.
 
als het vanuit je nek komt kan dit veroorzaakt zijn doordat je computer monitor niet recht voor je staat maar schuin. Waardoor je de hele tijd met je nek gedraaid zit als je achter de PC zit.
 
Met nekpijn moet je wel opkijken.
Ik heb last aan mijn nek door een ongeluk,en ik moet het stilletjes aan doen.
 
ik stop maar ff paar weekies met trainen want t is nog lang niet weg bij mij :-(
 
je hebt een te hoge bloeddruk! (let op voor hersendood)
 
jep ik had dit ook , kan wijzen op hoge bloeddruk, ik had het pas als ik met zware gewichten begon , wanneer mijn kopke rood kleurde van spanning dan kreeg ik steken gelijk aan het ritme van mijn hart

heb nobiten genomen, bloeddruk verlagers en vanny heeft mijn nek gemasseerd ;-)
 
Vanny zei:
je hebt een te hoge bloeddruk! (let op voor hersendood)

Echt waar dokter :roflol:


Ik heb het ook gehad, vooral met legg press. Bij inspannende oefeningen (dit kan) knelt je trapezius je bloedtoevoer naar je hoofd af waardoor je daarna een kloppene hoofdpijn gaat krijgen. Een tijdje heb ik toen geen zware oefeningen gedaan en daarna was het weer weg.
 
Ja, is ook bij mij vanzelf over gegaan. Maar is echt klote. Weekje/twee weken rust.
 
dan zit er dus nix anders op dan te rusten? ik hoop dat t dan later toch wel s over is...
 
Ik heb het nu een weekje rustig aangedaan en ik heb er geen last meer van.
 
dan heb je zwaar mazzel kerel ...bij mij ist nog lang niet weg :-(
 
Ik heb dit probleem volgens mij ook. Alleen bij mij zijn de steken vlak achter mn oog, t gebeurde ook tijdens een zware oefening t voelde alsof er een ader in mijn hoofd knapte ofzo, en dit terwijl ik net weekje met kuur begonnen ben..
 
Back
Naar boven