XXL Nutrition

Dieptepunt van reaclamestunt: kuiken in blender

Bezoekers in dit topic

El Comandante

Massive Warrior
15 jaar lid
Lid geworden
7 mei 2003
Berichten
20.935
Waardering
13
Het bedrijf Notones.nl heeft een filmpje gemaakt met het verzoek aan Jamba om met die irritante reclmes te stoppen. Notones maakt ook zelf ringtones maar wordt de jamba spamtactieken erg beu, net als vele anderen.

Om hun eisen kracht bij te zetten, maakten ze een filmpje á la de onthoofdingsclips van laffe moslims, en stoppen ze een kuiken in een blender.

Niet voor gevoelige oogjes.
 
Het gaat erom dat 100.000 anderen dat niet zien, met name de doelgroep van ringtones niet! (12-16 jarigen). Je kunt meteen een rechtszaak aan je broek krijgen voor dierenmishandeling dat weten de heren en dames van de clip zelf ook wel, maar zij die ze kopen worden ermee geconfronteerd.

Ik vind het misleidend voor de doelgroep.
 
jah dat is ook zo :)
 
Ik dacht al kiek hum! Maar het valt reuze mee.
 
zonde van de eiwitten..
 
Onschuldige babyzeehondjes zijn in mijn ogen doeltreffender. (beetje proppen met die blender, maar uiteindelijk moet het passen)

@Tjalle, ik zie het kuikentje toch echt nog bewegen hoor als ze hem erinstoppen.... :/
 
Dan nog kan het fake zijn, kwestie van monteren. En ach zo verdwijnen dagelijks miljoenen haantjes wereldwijd de versnipperaar in.
 
Er worden elke dag tienduizenden kuikens in de voedingsindustrie in de blender gegooid (de mannetjes die later geen eieren leggen).
 
Vond het wel een grappig filmpje toen ik het v/d week zag.

Wist al dat het nep was, maar als je dat niet wist was hij best shockerend. :D
 
MrJ zei:
Vond het wel een grappig filmpje toen ik het v/d week zag.

Wist al dat het nep was, maar als je dat niet wist was hij best shockerend. :D

Dan kun je met enige rationaliteit nog wel bedenken dat het nep is, je moet wel een aardig mentaal gestoord iemand zijn om voor zo'n reclame grap openlijk een beestje zo bruut te vermoorden.

Maar 'tis leuk bedacht ik vind het wel amusant. Ik denk idd alleen ook niet dat de jamba doelgroep dit gaat begrijpen.
 
Var zei:
Onschuldige babyzeehondjes zijn in mijn ogen doeltreffender. (beetje proppen met die blender, maar uiteindelijk moet het passen)

@Tjalle, ik zie het kuikentje toch echt nog bewegen hoor als ze hem erinstoppen.... :/


welleens kippenworst gegeten? ;)
 
whhahahaa prachtig :roflol:
 
mijn huisgenoot stuurde em gister naar me op (waarschijnlijk omdat ik altijd shakes in de blender maak, datis het enige wat het ding doet bij ons thuis :D). ik moet zeggen dat ik dus ook dacht dat het echt was en kon er bepaald niet om lachen. Beetje hypocriet wel, bergen kip verstouwen (die echt bij het slachthuis vandaan komen), maar niet de waarheid onder ogen 'willen' zien. ignorance is bliss...
 
Ganzelevertjes zijn ook zeer smakelijk als je ziet hoe die ganzen worden vetgemest :S
 
EricR zei:
Dan nog kan het fake zijn, kwestie van monteren. En ach zo verdwijnen dagelijks miljoenen haantjes wereldwijd de versnipperaar in.

Maarja, men sluit er de ogen voor, hè? Wat mij betreft verbieden ze alle ringtone reclames. Wat een irritante shit is dat zeg.
 
axestream zei:
Maarja, men sluit er de ogen voor, hè? Wat mij betreft verbieden ze alle ringtone reclames. Wat een irritante shit is dat zeg.

Die reclames worden alleen maar in stand gehouden door die kanker breezers en bacoboys.
 
ach boeie
als je er aan ergert zap dan gewoon
 
Back
Naar boven