AndroidHealthClinic

gezocht huidplooimeter die meet op 1 punt

Bezoekers in dit topic

Smoothmold

Freaky Bodybuilder
15 jaar lid
Lid sinds
6 nov 2003
Berichten
5.768
Waardering
6
Ik ben dus op zoek naar zo'n plastic tang die meet boven je heupbeen. Schijnt rond de 8 euro te zijn. Het gaat er mij dus niet zo zeer om of die exact mijn vetpercentage kan schatten maar deze schijnt na enige oefening behoorlijk consistent te zijn. Met andere woorden, dit tangetje is uitermate geschikt om wekelijks je progressie bij te houden.

Wie heeft er ervaring mee en waar kan je die kopen?
 
Ik heb vandaag een huidplooimeter besteld bij de apotheek hier in't dorp...

Spel kost 54 euro en duurt 3 weken of langer om te bestellen...

Grtz
DiS
 
Ik heb die van 1fast400.com, die Accumeasure. Werkt met mm's en is van plastic. Met boekje en grafiek van bf% en mm's. Best dingetje
 
DiSTuRBeD zei:
Ik heb vandaag een huidplooimeter besteld bij de apotheek hier in't dorp...

Spel kost 54 euro en duurt 3 weken of langer om te bestellen...

Grtz
DiS

deze zoek ik niet. Ik zoek eentje waar je op een punt meet. Kost bijna geen drol. Die van jou zal waarschijnlijk op minstens 3 punten moeten meten.
Zo'n meter geeft indien men de juiste ervaring heeft een nauwkeurige meting maar indien men weinig ervaring heeft kan deze juist ook minder nauwkeurig zijn. Bovendien is het lastig om zelf te gebruiken (vet van je rug is moeilijk te bereiken). En omdat je toch enige ervaring moet hebben om een redelijk nauwkeurige meting te doen is deze minder consistent.

Wie weet wat ik bedoel.
 
www.fitwebwinkel.nl onder vetmeters

Huidplooimeter Economic 32 euro

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Snel een analyse maken is geen probleem met deze eenvoudige maar stevige plastic huidplooimeter. In de bijgevoegde tabel kunt u eenvoudig nagaan hoe het gesteld is met het vetpercentage. De met een springveer uitgeruste meter geeft een goede grip op de huidplooi. De meting gebeurt op een 50mm schaal en is makkelijk te lezen.

EDIT: deze bedoel je dus niet wel makkelijke metingen been, buik en borst. Dus het zijn geen moeilijk bereikbare plaatsen als bijvoorbeeld rug.
 
M@rsel zei:
Ik heb die van 1fast400.com, die Accumeasure. Werkt met mm's en is van plastic. Met boekje en grafiek van bf% en mm's. Best dingetje

ja, zo eentje zoek ik maar beetje veel geld om vanuit amerika over te laten kopen ivm transportkosten. Waar kan je deze in Nederland kopen?
 
Een andere optie zou een doogewone schuifmaat uit de doe-het-zelf winkel zijn. Daar komt het in principe op neer, alleen die zijn van staal, en voelt niet zo lekker aan op je huidplooi :D Het gaat immers om de mm's....
 
ik heb hm zelf al gevonden: tangetje

thanx voor jullie reacties!
 
Back
Naar boven