AndroidHealthClinic

Boards

Bezoekers in dit topic

MonsterStrength

Monstrous Giant
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
13 jul 2003
Berichten
10.887
Waardering
6
Ok om alle verwarring omtrend de afmetingen van boards te vermijden deze thread. Ik zag zelf door de bomen het bos niet meer en heb dan maar meteen een e-mail gestuurd naar the one and only Shawn Lattimer! Zijn uitleg gaat als volgt:

In de US afmetingen, worden standaard "boards" 2 inch dik genoemd. De echte afmeting is in werkelijkheid maar 1 3/4 inch, of dus 4.44 cm ipv 5+ cm!

Daaruit volgt:

1-board: 4.44 cm
2-board: 8.88 cm
3-board: 13.32 cm
4-board: 17.76 cm
5-board: 22.2 cm
6-board: 26.64 cm

Dries
 
neem gewoon 4.5cm of een standaard homo! Het komt niet op de mm...
 
Dit zijn officiële afmetingen Martijn, tuurlijk moet je ze niet verzagen tot de mm ;)
 
MonsterStrength zei:
Ok om alle verwarring omtrend de afmetingen van boards te vermijden deze thread. Ik zag zelf door de bomen het bos niet meer en heb dan maar meteen een e-mail gestuurd naar the one and only Shawn Lattimer! Zijn uitleg gaat als volgt:

In de US afmetingen, worden standaard "boards" 2 inch dik genoemd. De echte afmeting is in werkelijkheid maar 1 3/4 inch, of dus 4.44 cm ipv 5+ cm!

Daaruit volgt:

1-board: 4.44 cm
2-board: 8.88 cm
3-board: 13.32 cm
4-board: 17.76 cm
5-board: 22.2 cm
6-board: 26.64 cm

Dries

NIet allemaal, ik weet zeker dat Siders bijv met 1,5 inch boards werkt. Ligt aan de persoon dus, is niet universeel, en waaorm zou het? Je kunt beter de cm's noemen ipv de boards ;)
 
neem voor mij maar planken van 4,5 cm dik dries :D thx! :D
 
Unregistered zei:
Je kunt beter de cm's noemen ipv de boards ;)

Precies, dat is een goede manier om onduidelijkheid te voorkomen.
 
Metal Militia is gestart met de rage van boards in powerlifting, en zou gebruiken die afmetingen (net zoals WSBC, Mendelson, ....), dus waarom niet gewoon ook die afmetingen behouden? Als je andere afmetingen hebt kun je niet vergelijken met anderen ???

Btw Spike ik heb je materiaal al bijgehaald, die behouden gewoon US afmetingen, da zijn planken van 44x93mm :)
 
cool thx dude :D

enne, trek de invoerskosten voor kledij BN maar af van je prijs voor de boards hé ;)
 
Jup jup :D

Wie nog geïnteresseerd is, ik kan ze maken voor €50 voor een volledige stack (1 tot 5 en voor lange mensen nog extra 6-board tegen kleine meerprijs) ;)
 
planken aan elkaar vastgemaakt om partial bench presses mee te doen
 
floris2 zei:
wat zijn boards eigenlijk??

boardpress1.jpg
 
Kontaap! nummer 1 word niet door iedereen gemaakt omdat je ook gewoon nummer twee kunt omdraaien :roflol::D
 
Mooie boards.. zien er alleen dunner uit dan 4,4cm per board?
 
Denk dat het gezichtsbedrog is omdat de foto van vooraan getrokken is :)
 
Back
Naar boven