MuscleMeat

Feest

Bezoekers in dit topic

tswhey

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
15 dec 2004
Berichten
1.603
Waardering
0
:bow: :) :) :) BESTE MENSEN, zoals jullie kunnen zien zijn mijn blokjes vandaag een staafje geworden!!!!!!!!! daarom geef ik bij deze een KARMA feestje :cool:

:beerbang: :beerbang: :beerbang: :clap: :clap: :clap: :clap: :banana: :banana: :dance: :dance: :thumbup: :thumbup: :wave: :wave: :rocker: :rocker: :bow:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

komt allen
 
Gefeliciteerd!

Beetje ver denk je ook niet?
 
Als die chick komt ben ik zeker van de partij! Ik hoorde ook dat je DJ Ghandi en DJ Hussein hebt uitgenodigd. Kloppen die geruchten?
 
huckfinn zei:
Als die chick komt ben ik zeker van de partij! Ik hoorde ook dat je DJ Ghandi en DJ Hussein hebt uitgenodigd. Kloppen die geruchten?

:yes: dat klopt, het wordt echt een dolle boel :banana:

@bartp: alles wordt betaalt dus dat lijkt me geen probleem :cool:
 
tswhey zei:
:yes: dat klopt, het wordt echt een dolle boel :banana:

@bartp: alles wordt betaalt dus dat lijkt me geen probleem :cool:
Over 20 minuutjes voor de deur dan maar? :)
 
bartp zei:
Over 20 minuutjes voor de deur dan maar? :)


heb je de datum niet gelezen???

ZATERDAG 26 MAART, donderdag(24e)vertrekken we :cool:
 
tswhey zei:
heb je de datum niet gelezen???

ZATERDAG 26 MAART, donderdag(24e)vertrekken we :cool:
Ik wou er op zeker weten op tijd zijn. Dus ik dacht we vertrekken vandaag alvast. :D
 
bartp zei:
Ik wou er op zeker weten op tijd zijn. Dus ik dacht we vertrekken vandaag alvast. :D

hmm daar heb je wel een punt, we moeten natuurlijk rekening houden met eventuele vertragingen :eek:

Wat stel jij voor???
 
huckfinn zei:
Hoe gaan we? Per kameel?


haha dat zou jij wel willen he, maar ik weet dat het dan alleen maar hier op uit loopt:

Camel.jpg


camelhump.jpg
 
Je moet wat Karmapunten verdelen over andere gebruikers voordat je tswhey opnieuw punten kan geven.

:(
 
Tractortje zei:
Je moet wat Karmapunten verdelen over andere gebruikers voordat je tswhey opnieuw punten kan geven.

:(


dank u
 
Tractortje zei:
Je moet wat Karmapunten verdelen over andere gebruikers voordat je tswhey opnieuw punten kan geven.

:(

kom maar hier dan.. kan ik ook een feestje geven binnekort :D ... ;)
 
geef nu gewoon die karma lulhannes
 
Hahahahaha,Karma voor Cowboy!!!! :D

Heerlijk die openheid!! :p

Gefeli met je balkje,TSWhey.
 
beestachtige kamelencoïtus behoort eveneens tot mijn favorieten tswhey.

kamelenk*t.
 
Vandaar dat je spaart voor een vakantie naar Afrika heh boogie. Lekker kamelen verwennen. En dan zeggen dat het voor een goed doel is... tsssk.
 
vakantie? als ik daar naartoe ga (mss wordt het ook wel zuidamerika) ga ik mezelf wel nuttig maken ja. En daar bedoel ik geen kamelen palen mee
 
Back
Naar boven