XXL Nutrition

morgen fietstocht 80km wat moet ik bijhebben

Bezoekers in dit topic

koetje

Freaky Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
24 jan 2005
Berichten
6.520
Waardering
1
natuurlijk mijn fiets

fietsbroek

een 6tal ephedra en guarana pilletjes .

een banaan en mijn zelfgemaakte energiedrank


wat nog heren ???

ik wil zo weinig mogelijk ballast meenemen na 40km stoppen we om wat te drinken/eten
 
bandenplaksetje, of anders een buskaart
 
80km.........lekker boeiend :P Hahaha
Neem gewoon een paar eiwitreepjes mee / sultane whatever en genoeg te drinken. Dat is alles dat je nodig hebt. Die 6 Epedhra pilletjes lijken mij een beetje veel.
 
Azrael zei:
80km.........lekker boeiend :P Hahaha
Neem gewoon een paar eiwitreepjes mee / sultane whatever en genoeg te drinken. Dat is alles dat je nodig hebt. Die 6 Epedhra pilletjes lijken mij een beetje veel.


ephedra heeft vreemdgenoeg weinig effect op mij ik geloof dat het 40mg pillen zijn . ik moet er al 3-4nemen wil ik wat voelen :(
 
Een tandem en je meid laten trappen. :thumbup:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
enkele Bananabreads --> +-400Kcal perstuk ;)
 
Man-Mountain zei:

doe dan speed. Gooi een beetje door je energiedrankje en hoppa, gaan met die banaan.
 
Gewoon vreten meenemen en drinken, 80km is niet zo ver.
 
mp3-speler niet vergeten.
 
Blaar pleisters voor je aars...

Neem isotone drank mee.. zal wel zweten worden.. zo voorkom je krampen.
 
Als je na 80 mg nog niets voelt, dan zou ik voorlopig maar niets meer nemen. Het lijkt erop dat er aardig wat gewenning is opgetreden. En 80 km is niet zo veel, ligt er natuurlijk wel aan bij welk tempo en op welk terrein. Iig succes morgen
 
Heb jij pilletjes nodig om zo'n lullig stukje van 80 km te fietsen (en wat voor een hoeveelheid ook) ? .... mijn God, waar gaat dat heen met de jeugd. Op wat voor een fiets fiets je dan ? Neem gewoon een dorstlesser mee, na 40 km gaan jullie wat eten, na nog een keer 40 km ben je weer thuis, verder zou ik niks mee nemen (nou ja, een shirt en sokjes en schoenen aan want die had je nog niet genoemd.)
 
wazzup zei:
Heb jij pilletjes nodig om zo'n lullig stukje van 80 km te fietsen (en wat voor een hoeveelheid ook) ? .... mijn God, waar gaat dat heen met de jeugd. Op wat voor een fiets fiets je dan ? Neem gewoon een dorstlesser mee, na 40 km gaan jullie wat eten, na nog een keer 40 km ben je weer thuis, verder zou ik niks mee nemen (nou ja, een shirt en sokjes en schoenen aan want die had je nog niet genoemd.)

Precies. Klein klote stukje dat hij rijd is dat niet nodig.........
 
wazzup zei:
Heb jij pilletjes nodig om zo'n lullig stukje van 80 km te fietsen (en wat voor een hoeveelheid ook) ? .... mijn God, waar gaat dat heen met de jeugd. Op wat voor een fiets fiets je dan ? Neem gewoon een dorstlesser mee, na 40 km gaan jullie wat eten, na nog een keer 40 km ben je weer thuis, verder zou ik niks mee nemen (nou ja, een shirt en sokjes en schoenen aan want die had je nog niet genoemd.)

iedere dag als mijn wekker afgaat neem ik snel een pilletje anders val ik terug in slaap . gewoonte denk ik ;)
 
koetje zei:
iedere dag als mijn wekker afgaat neem ik snel een pilletje anders val ik terug in slaap . gewoonte denk ik ;)

junkie.
 
Back
Naar boven