XXL Nutrition

Ooeeehh.. Brainstormen Over Nieuwe Kuur.. !!!

Bezoekers in dit topic

ECLIPSE

Ripped Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Lid sinds
21 okt 2004
Berichten
3.457
Waardering
3
wat was dit toch een HEERLIJKE kuur.. ik ben inmiddels alweer bijna aan het einde van mijn nakuur.. en het is dus weer tijd om na te gaan denken over een volgende kuur (die ik overigens uiteraard.. voor alle duidelijkheid en om eventuele misverstanden te voorkomen.. niet meteen begin... ;) ) dit is de tweede keer dat ik met succes test enanth. en bold. heb gebruikt (in dezelfde doseringen), en door deze keer tren acet. en proviron toe te voegen kwam ik nogmaals tot een prachtig netto resultaat.. voor mij lijkt dit for now dus een winnende formule te zijn en ik zit eraan te denken nogmaals een soortgelijke kuur te gaan doen.. alleen er zijn nog een paar punten waar ik graag wat meer meningen over verzamel :D so here we go....

na er steeds meer over te hebben gelezen heeft IGF LR3 mijn aandacht weten te bemachtigen.. ik ben erg benieuwd naar de toegevoegde waarde van een kleine 40mcg/ed 4 weken in het begin van mijn cycle, en vervolgens 4 weken in de PCT (*kwijl*) dus het is heel goed mogelijk dat ik dat erin verwerk :D

eventuele andere veranderingen zijn mogelijk het gebruik van 500mg sustanon ipv 500mg test enanth. en 50mg winstrol ed ipv de tren acet. 75mg/eod

dan komen we dus tot ongeveer het volgende:

Week 1 1000mg test enanth (/sust) / 800mg eq
Week 2-10 500mg test enanth (/sust)
Week 2-10 400mg eq
Week 7-12 50mg winstrol/ed (/tren acetaat 75mg eod)

Week 1-13 50mg proviron/ed
Week 14-17 : 40 mg Nolvadex per dag
Week 14-15 : 50 mg clomid per dag

Week 1-4 en 15-19 IGF LR3 40 mcg/ed

weledelgestelde heren der dbb.. laat je horen! :D
 
heb je je vorige kuur ook gefrontlaod?
ik ben ook van plan om zo een kuur te doen binnen een maandje of twee ik wou dan 500 sus + 500 bold doen met aan het einde winstrol inject.
ik lees verschillende meningen over het frontlaoden, ik zou toch graag willen weten wie het doet en wat de meningen zijn .
hoeveel heb je nu overgehouden?
 
tot nu toe heb ik nog NIETS verloren! kan ook zijn doordat ik crea ben gaan gebruiken toen ik mijn nakuur begon en daar wat gewicht aan heb gewonnen.. anyways.. geen gewichtsverlies nog..

vorige kuur heb ik ook gefrontload, en dat beviel me heel erg goed.. de kuur daarvoor had ik ipv een frontload 4 weken dianabol gebruikt als kickstart.. maar de frontload beviel me beter.. nergens last van en je voelt meteen dat je lekker in je kuur zit :D dus ik zou het je zeker aanraden
 
ah okay ik vind het gewoon eng om ineens 4 suskes in men reet te zetten.
 
4 ml links en 4 ml rechts.. no biggie :D
 
hèhèhèhè jaja het gaat me niet om de ml maar dan zit ik met 2gr op een dag in men lijf, ik had gewoon zoiets van : 'dat kan niet gezond zijn' de meesten zeggen ook dat equi pas inkickt in week 6, maar daar had jij geen last van dan? ben je ook zo vasculair geworden en kreeg je de grote hongeraanvallen?
welk merk had je? ik ga voor MRP en karachi want ik lees en hoor in men omgeving teveel slechte ervaringen met GS.
 
het staat allemaal in mn log :D ik had de hele kuur wel wrede honger en dat is nu echt stukken minder.. vasculariteit nam ook erg toe.. maar ik denk niet dat het door de EQ komt.. eerder door de proviron en later de tren.. want normaal heb ik dat effect nooit met de EQ. Ik had alles van GS en is het weer eens prima bevallen :D
 
ja ik heb ook nog een doosje van 50 x 25mg provis liggen, maar ik ga denk ik toch maar voor femara of liquidex gaan, ik ga het eerst 4 weken proberen met de provis maar ik kreeg een ABNORMAAL dikke kop en zeer veel vocht van een kleine test-deca kuur met 50mg provi all the way.
ja kan miss eens Tboll gebruiken de laatste weken, zorgt voor dezelfde kracht als anavar en ietsje meer hardheid en massa als winny.
 
yeah daar had ik inderdaad ook al over gedacht :) er is een grote t-bol hype gaande lijkt het wel he lately ;) heb nog geen ervaring met t-bol dus zou wel interresant zijn.. zelf helemaal geen last gehad met vocht
 
ja nee sommige mensen hebben helemaal geen last van vocht, maar ik vind het maar niks als mensen in plaats van wow je bent breed geworden zeggen woww wat een dikke vetkop heb jij gekregen :D
en ja ik ga de Tboll ook proberen, ik lees op de amerikaanse boards alleen maar goods over dit spul, zo goed als IEDEREEN pakt een kilo of 3-5 op 3 weken met vetverlies. dus dat moet ik een try geven ;)
Tren daar wil ik zelf nog niet aan beginnen en ik wil ook niet graag middelen die men axis TE hard belasten, want ik merk dat zelfs met een goede nakuur men herstel erg traag ging, ik had gepland om op 1 aug te beginne met men kuur maar ik ga het waarsch uitstellen tot 1 oktober tot ik volledig hersteld ben.
de clen ga ik ook gebruiken in de nakuur.
mijn kuur ziet er als volgt uit.

1-4: Tboll 40/50mg ED
1-11: Sustanon 500mg
1-11: Boldenon 500mg
11-14: winstrol inject 50mg EOD

PCT...

de hcg weet ik niet hoe te gebruiken eigenlijk, ben er onbekend in. hoe zou jij het beste doen of wat heeft jou het meeste geholpen?
 
ik heb deze keer 2x 4 injects gedaan, de eerste keer halverwege de kuur 4x 1000IU en nu net 'voor' de nakuur 4x 2500IU.. de kuur daarvoor heb ik van week 4-12 500IU geprikt.. did the job maar tijdens de kuur had ik nog steeds last van atrofie (en deze methode is als ik me niet vergis om dit tijdens de kuur juist te voorkomen, ipv na de kuur het te herstellen) deze keer zijn mijn ballen in no-time weer groot en vol geworden :D dus ik ga voor 2x 4 injecties om de 5 dagen.. eerst 1000IU en later 2500IU.. zal een beetje gaan puzzelen met die t-bol, kijken of ik het meeneem in deze kuur.. !
 
dus voor mijn kuur zou het dan zijn:

vanaf week 5 dag 1: 1000iu dag5: 1000iu dag 10: 1000iu en dag 15 1000iu
en dan opnieuw in de 2 weken voor de nakuur om de 5 dagen 2500iu ?

ben ik juist?
 
@eclips: een test only van een gram voor een week of 10
 
Beast N°1 zei:
dus voor mijn kuur zou het dan zijn:

vanaf week 5 dag 1: 1000iu dag5: 1000iu dag 10: 1000iu en dag 15 1000iu
en dan opnieuw in de 2 weken voor de nakuur om de 5 dagen 2500iu ?

ben ik juist?

yeah daar komt het op neer :)
 
oke voorlopig moet dit hem dan worden.. ondanks de goede ervaringen die ik heb met een frontload ga ik toch voor een soort van kickstart met oral turinabol omdat ik hier erg benieuwd naar ben, tevens verander ik de tren acetaat naar tren enanthaat in de laatste weken en ga ik voor sustanon met eq.. mogelijk samen met twee keer vier weken IGF LR3, maar dat is nog even onder voorbehoud :D

week 1-10 500mg sustanon 400mg eq/wk
week 1-6 oral turinabol 40-50mg/d
week 7-12 tren enanthaat 250mg

Week 1-13 50mg proviron/ed
Week 14-17 : 40 mg Nolvadex per dag
Week 14-15 : 50 mg clomid per dag

[Week 1-4 en 15-19 IGF LR3 40(?) mcg/ed]

target: MASS

wat zie ik over het hoofd?
 
Tboll maar 1 potje nodig voor 25 dagen, want goede werking ervan verdwijnt al na 4 weken. heb heel veel op elite gelezen(gebruikservaringen) en ze zeggen allemaal dat meer als 4 weken nutteloos is
had je last van acne bij de tren?
 
oke cool, thx.. geen last van acne bij de tren.. was wel acetaat.. heb nog geen ervaring met de enanthate.. weet niet of dat uitmaakt qua acne?
 
ECLIPSE zei:
wat zie ik over het hoofd?


Weinig op zich alleen vind ik de igf veel te laag gedoseerd.

Voor optimale werking zou ik em zowiezo in 2x verdelen op de dag en ik zou voor minimaal 60mcg gaan.

Ik zit zelf(niet om te vergelijken hoor)nu op 120mcg per dag en het bevalt me prima!
Vandaag zo'n brute megapomp tijdens biceps trainen dat ik het liefst elke dag nu biceps ga doen. :D

Als je igf op goede manier doseert zal je zien dat de aders eruit klappen,bro.

Lekker spul dus. ;)
 
yeah elke 12 uur zo'n beetje gelijk aan de halfwaardetijd.. wat voor naalden gebruik je ervoor? en doe je eigenlijk spot injections..? ik lees dat dat veel wordt toegepast met igf lr3? :D is eerste keer igf lr3 daarom was de dosering wat voorzichtig.. en staat er een subtiel vraagtekentje achter :D ik zie dat mr j meteen voor de volle 100 gaat.. ik denk dat ik het dan bij 60 houdt :D thx testo
 
lekker in de bicep injecteren snel en makkelijk met een slin naaldje!!!
 
Back
Naar boven