AndroidHealthClinic

'nutral' Igf1 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Joop68

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
26 feb 2004
Berichten
1.693
Waardering
1
Iemand ervaring met de IGF lr3 van nutral?
vrij onbekend merk..

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Ben er nu mee bezig en vind het goed spul.

Heb een megapomp tijdens trainen en merkte vd week dat ik te weinig gegeten had want had voor het eerst een bijna hypo te pakken,opletten dus.
 
goed zo, ik doe dit met een 0,5ml slin-naald en trek eerst wat steriel water om nadien de igf er bovenop te doseren.

maar ik heb net gelezn op een us-board dat als je dit doet, dat je dan (na je het water hebt getrokken) nog even moet doortrekken, en met een lege naald (waar geen water inzit)de igf trekken.

Ander zou de kans bestaan dat de igf aangetast word door het water en aan waarde verliest..

klopt dit?
 
Dat klopt helemaal ja.

Maar waarom die extra water? Met een slinnaaldje blijft er juist niets achter in de naald en spuit. :)


Ik begin er iig de 8ste mee. Kom op de 6e terug van vakantie.

Ga op 100mcg /d zitten (2x 50mcg). Kan niet wachten! ;)
 
voor hoelang mr. j? en heb je dit al eens eerder gebruikt? ik dacht er zelf ook aan voor mijn volgende kuur nl. :)
 
Vraag me ook af wrom je er extra water bij doet idd......ik meet hem gewoon af in een 1ml 100iu spuit en dat gaat prima.
 
om zeker te zijn dat al het spul in je lijf zit, maarja ik heb het dan over uiterst minieme hoeveelheden..

zoals die laatste druppel AS die ng in je naald zit, nadat je het hebt gezet
maar hier gaat het om igf = belangrijker

maja, ik ga jullie advies nu toch maar volgen, al dat gepruts is niet zo veel waard
 
ECLIPSE zei:
voor hoelang mr. j? en heb je dit al eens eerder gebruikt? ik dacht er zelf ook aan voor mijn volgende kuur nl. :)

30dagen. Geen stack. Eerst eens kijken wat only precies met me doet. :)
 
waarom deze dosering mr. j.. ik zat zelf ook te twijfelen over igf lr3 only.. maar ik lees verschillende publicaties die dat niet aanraden.. ook al is het maar om de synergie die je met AAS (of zelfs HGH/insuline) hebt en er zo veel meer uit haalt.. maar aan de andere kant zijn er weer genoeg stukken tekst die zeggen dat je met igf lr3 only prima gains kunt behalen en het vaak als overbrugging van kuur naar kuur wordt gebruikt.. en de gains goed worden vastgehouden doordat er geen post cycle crash is etc etc.. moeilijk moeilijk..
 
met igf1 lr3 maak je NIEUWE spiercellen aan, je verbeterd dus je genen. En anabolen vullen die nieuwe spiercellen weer op.

dus maakt het inprincipe niet uit of je er a.s bij gebruikt of dat je daarna een dikke kuur doet.

of is deze denk wijze verkeerd??
 
yeah zo dacht ik dus ook.. maar de synergie van verschillende middelen zorgen voor een betere zoniet de noodzakelijke hormoonhuishouding die aanwezig moet zijn.. alhoewel het niet in direct verband staat met je vraag zijn er onderzoeken die erop wijzen dat test enanth. / deca de igf-lr3 niveaus in het lichaam zelf al verhogen met een opmerkelijk percentage.. en voor de igf-lr3 is de aanwezigheid van een bepaald proteine (igf-lr3 binded protein??) noodzakelijk om zijn werk goed te doen.. maargoed ik heb er nog niet genoeg kennis van om een goed oordeel te plaatsen.. ik heb me nog niet goed genoeg verdiept in de materie.. de conclusie lijkt te zijn dat je er iig de meeste resultaten uit haalt als je het stackt..
 
Yeps, stacken voor 't beste resultaat.

Desalniettemin wil ik eerst eens kijken wat het op zich zelf doet. Daarom only. :)
 
ik ben benieuwd naar onze resultaten :D
 
ik zeg het je het is een lekker spulletje die igf ik spaar nog efkes door dan knal ik er ook een paar kitjes in met een lekkere dosis test!!! een kitje of 5 met 1,5-2 gram test per week, zoiets yep!!!
 
hahaha stelletje verslaafden zijn we toch aan het worden he ;)
 
:p geen gelul hoor ik ben meteen verkocht van de SUPA pomp, hij is net zo bevredigend als klaarkomen, weet je dat!!! lekker man! wahaa
 
Hehehe,wat ben je allemaal van plan,Kev?

2 gram Testo per week is wel kicken. :D
 
ja plannen testotje ik zit nu nog in een kuur als ik hiermee klaar ben zal ik wel een topicje openen met me plannen!! :p
 
Testo zei:
Hehehe,wat ben je allemaal van plan,Kev?

2 gram Testo per week is wel kicken. :D
word jij geil van zeker? :D
 
top spul... merkte na 1 dag al betere pomp minder vet om me buik. en me ballen zijn in 2 dagen al weer bijna normale groote erdoor wtf ??? en volgens mij word zelfs me acne minder...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven