AndroidHealthClinic

MRP D-Bol

Bezoekers in dit topic

Thanatos

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
27 jun 2003
Berichten
1.592
Waardering
4
Iemand deze jongens al eens geprobeerd of in de handen gehad ?? De Turinabol moet er ook aan komen.. zodra ik deze krijgen kan zal ik daar eens mee beginnen!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Link niet meer beschikbaar]
 
nope nog niet geprobeert jammer genoeg kan ik niet alles in me mik drukken/slikken.
ben zelf nu met de Turinabol van hun bezig en werkt beregoed, ben er enorm veel sterker van geworden.
ik heb weinig kennis van hoe ik een plaatje erop moet zetten dus helaas.
 
pipo, grote vriend!

naast dat je er sterker van bent geworden, wat heeft het tot nu toe met je fysiek gedaan?
 
Inderdaad interessant Pipo! Wat doet het tot nu toe met je fysiek? Welke dosering gebruik je en heb je last van sides?
 
Ik zal me over een tijdje dan ook eens gaan bezighouden met de tbol van MRP. Ben er al lange tijd nieuwsgierig naar, en aangezien er tot voor kort weinig producenten van dat spulletje waren.
 
Latin spirit zei:
pipo, grote vriend!

naast dat je er sterker van bent geworden, wat heeft het tot nu toe met je fysiek gedaan?

mijn fysiek is er harder door geworden ben er nu kleine 3 weken mee bezig en heb een kleine 2 kilo erbij.
de poms zijn veel beter en tijdens de training lijkt het wel dat de pomps zo heftig zijn dat de spieren eruit willen knappen.
ben er ook wat droger door geworden lijkt wel.
Qua kracht kan ik zeer zeker zeggen dat het net zo zij het niet beter werrkt dan stromba.
vocht hou ik er niet van vast dus vind het een goed middel.
er wordt veel geschreven her en der dat men een optimaal rendement bepaald in 4 weken en dat daarna de werking minder wordt.
Iets wat ik deels wel geloof want met stromba en d-bol is dat ook een beetje zo, maar ik zelf stop pas als ik merk dat ik er geen baat mee heb.
wil niet zeggen dat ik er langer dan 8 weken mee doorga hoor!!!
De krachttoename is iets wat ik erg fijn vind en de kilo's die erbij komen zijn natuurlijk ook mooi meegenomen, maar soms is krachttoename ook zeer wensbaar.

mzlll
 
klinkt heel interessant, harder worden en 2 kilo erbij in 3 weken. is dus zeker wel de moeite waard, fijn om te horen
 
ArieWillem zei:
Inderdaad interessant Pipo! Wat doet het tot nu toe met je fysiek? Welke dosering gebruik je en heb je last van sides?

Neveneffecten heb ik tot nu toe nog niet mogen ervaren, moet eerlijkheidshalve zeggen dat ik daar eigenlijk nog nooit last van gehad heb enkel 1 x in me jonge jaren toen slikte ik zoveel D-bol als onwettende beginners dat ik om de haveklap van me fiets viel thats all :D :D :D en me lever flink opgezet was!!! wijze les was dat!!
Als ik neveneffecten bemerk zal ik ze zeker hier posten want vind wel dat je niet enkel naar de positieve kanten van steroiden moet kijken want ook de negatieve kanten zijn belangerijk om toch deels verantwoord te kunnen gebruiken.
Zelf laat ik me om de 3mnd nakijken bij een endocrinoloog om zo doende toch een beetje verantwoord bezig tezijn.
Tot op heden waren altijd alle uitslagen goed en ook vaak tijdens een flinke kuur waren alle bloed uitslagen normaal en wijkte er niks af.
Is misschien wel een raadzame tips voor andere gebruikers hier om toch vooral zuinig op je lichaam te zijn en evt met je arts te bespreken of jij je ook kunt na laten kijken door evt een endocrinoloog.
We hebben allemaal helaas maar 1 lichaam en ondanks deze mooie, maar soms ongezonde sport moeten we er allen wel zuinig op zijn.

sportieve groet,

Pipo®
 
Binnenkort heb ik Winstrol van die gasten. Ben er zelf ook zeer benieuwd naar.
 
Yzord zei:
Binnenkort heb ik Winstrol van die gasten. Ben er zelf ook zeer benieuwd naar.

winstrol inject van MRP. hmmm... niet zulke goede ervaringen mee. mijn lichaam reageerde niet goed op de werkzame stof vermoed ik, zal dus wel niet aan MRP liggen, echter ben nu bezig met winstrol tabs van GS en nergens last van
 
Nee, helaas (of toch niet) de tabs/capsules. Ben er benieuwd naar, want ik ben altijd huiverig voor nieuw spul.
 
Thanatos zei:
Iemand deze jongens al eens geprobeerd of in de handen gehad ?? De Turinabol moet er ook aan komen.. zodra ik deze krijgen kan zal ik daar eens mee beginnen!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Link niet meer beschikbaar]

He je was me net even voor! :D

Ik ga 'em toevoegn in de gallerij op dbc01.com

Leuk dat ons aller Pipo de eerste positieve geluiden kan laten horen.
Heeft iemand misschien nog een geschiedenis-tutorial van Turina?
Zou leuk zijn voor meer mensen.
 
Yzord zei:
Binnenkort heb ik Winstrol van die gasten. Ben er zelf ook zeer benieuwd naar.

Ben in m'n laatste weken met de Win van MRP. Prima spul, en nog makkelijk te injecteren ook. ;)
Ik zou zo aan de Turina willen, nieuwe dingen zijn aan mij wel besteed, alleen mag ik nu zo onderhand weleens rust gaan nemen na m'n nakuur :D
 
DBC01 zei:
Ben in m'n laatste weken met de Win van MRP. Prima spul, en nog makkelijk te injecteren ook. ;)
Ik zou zo aan de Turina willen, nieuwe dingen zijn aan mij wel besteed, alleen mag ik nu zo onderhand weleens rust gaan nemen na m'n nakuur :D

Hier idemdito....toch nog maar ff mn nieuwsgierigheid bedwingen tot over een maandje of 3 :D
 
lijkt mij wel een goed idee er capsules van te maken, ik denk dat de werkende stof dan nog iets sneller wordt opgenomen dan wanneer je een tabletvorm neemt.
 
Chemical zei:
lijkt mij wel een goed idee er capsules van te maken, ik denk dat de werkende stof dan nog iets sneller wordt opgenomen dan wanneer je een tabletvorm neemt.


En voordeel van capsules is dat als er mensen zijn die bijvoorbeeld moeilijk kunnen slikken deze "kleine rakkers" ook RECTAAL ingebracht kunnen/mogen worden :D :D :D nadeel is dan wel dat je een giga sterke kringsspier krijg :p :p .

mzlllss
 
Latin spirit zei:
pipo, grote vriend!

naast dat je er sterker van bent geworden, wat heeft het tot nu toe met je fysiek gedaan?


Zo'n gozer quoten heeft geen zin want hij replied toch niet.
 
Testo zei:
Zo'n gozer quoten heeft geen zin want hij replied toch niet.


reageer dan niet sonde van de tijd :D :D :D :D
 
Ik had wat op het puntje van mn tong liggen maar moet toch wel lachen om je reply,slome. :D
 
Back
Naar boven