AndroidHealthClinic

van Osimyte naar NITRIX

Bezoekers in dit topic

Aiki

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
7 jul 2005
Berichten
57
Waardering
0
Ik ben vandaag naar workout geweest in Gent om het bekende product Osmolyte van Black Stars Lab te gaan halen.
Toen ik de winkel binnen ging en vroeg naar het product, zij de man achter de balie dat hij nog nooit van dit product gehoord had…. :eek:
Dit riep bij mij al direct ??? op.
Hoe nooit zij ik, op jullie website staat Osmolyte vermeld in jullie online shop.
De persoon achter de balie zij dat hij niet de eigenaar was, maar een vriend die in de weekend de winkel open hield.
Ik trachten uit te leggen welke producent het was en hoe het producten er uit zag.
Helaas zonder succes en vroeg hem dan om even de eigenaar te bellen op zijn gsm.
De eigenaar van de winkel kende het product vaag, maar had het niet binnen.
Waarop de persoon achter de balie zij is het een spierversterker? Ja zij ik.
Dan is NITRIX het BESTE product dat er bestaat en geen rommel zoals vele product dat de zijn.
Na lang zeveren heeft hij me dan toch kunnen overhalen.
Want ik ben niet voor niets naar Gent gereden vanuit Antwerpen. :D

Nu is mijn vraag aan jullie of er iemand is die NITRIX gebruikt en wat zijn ervaring is.
Volgens de persoon achter de balie kan je het gebruiken enkel op de dagen van een training volgens de informatie op de pot NITRIX moet je het elke dag nemen. (9 pillen per dag)
En volgens de pot NITRIX voel je pas resultaten vanaf week 2 en sommige personen kunnen nog later reageren vanaf de 4de week.

Duur spul zou ik zeggen als je weet dat je met 1 pot NITRIX (180 pillen – 9 per dag ) ± 17 dagen doet en dat dit je geldbeugel 140 EURO per maand kost. :eek:
 
Laatst bewerkt:
als het zoveel geld kost MOET het wel werken :rolleyes









maw, zonde van je geld
 
Aiki zei:
Ik ben vandaag naar workout geweest in Gent om het bekende product Osmolyte van Black Stars Lab te gaan halen.
Toen ik de winkel binnen ging en vroeg naar het product, zij de man achter de balie dat hij nog nooit van dit product gehoord had…. :eek:
Dit riep bij mij al direct ??? op.
Hoe nooit zij ik, op jullie website staat Osmolyte vermeld in jullie online shop.
De persoon achter de balie zij dat hij niet de eigenaar was, maar een vriend die in de weekend de winkel open hield.
Ik trachten uit te leggen welke producent het was en hoe het producten er uit zag.
Helaas zonder succes en vroeg hem dan om even de eigenaar te bellen op zijn gsm.
De eigenaar van de winkel kende het product vaag, maar had het niet binnen.
Waarop de persoon achter de balie zij is het een spierversterker? Ja zij ik.
Dan is NITRIX het BESTE product dat er bestaat en geen rommel zoals vele product dat de zijn.
Na lang zeveren heeft hij me dan toch kunnen overhalen.
Want ik ben niet voor niets naar Gent gereden vanuit Antwerpen. :D

Nu is mijn vraag aan jullie of er iemand is die NITRIX gebruikt en wat zijn ervaring is.
Volgens de persoon achter de balie kan je het gebruiken enkel op de dagen van een training volgens de informatie op de pot NITRIX moet je het elke dag nemen. (9 pillen per dag)
En volgens de pot NITRIX voel je pas resultaten vanaf week 2 en sommige personen kunnen nog later reageren vanaf de 4de week.

Duur spul zou ik zeggen als je weet dat je met 1 pot NITRIX (180 pillen – 9 per dag )14 dagen doet en dat dit je geldbeugel 140 EURO per maand kost. :eek:


en voor hoeveel heb je ingeslagen??, of het werkt ? weet ik niet heb het niet geprobeert
 
tswhey zei:
en voor hoeveel heb je ingeslagen??, of het werkt ? weet ik niet heb het niet geprobeert
Voorlopig 1 pot :rolleyes:
Maar mocht het inderdaad effect hebben, dan zal ik zeker verder gaan.
Want ik denk dat de hoofdsponser XXL Nutrition goedkoper is ;)
En wie weet krijg je bij XXL Nutrition wat korting als je meerdere potjes besteld :rolleyes: :D
 
Zulk spul moe tje niet constant gebruiken maar periodes en
 
Back
Naar boven