MuscleMeat

Haverkoek pack Vanille (van xxl)

Bezoekers in dit topic

tswhey

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
15 dec 2004
Berichten
1.603
Waardering
0
heeft iemand deze wel eens geprobeert? zo ja zijn ze een beetje weg te krijgen


[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Wel die kokos-kirsch gehad, errug lekkur. (Zo lekker dat je weet dat het nooit echt goed voor je kan zijn)
 
Dani zei:
Wel die kokos-kirsch gehad, errug lekkur. (Zo lekker dat je weet dat het nooit echt goed voor je kan zijn)


die hebben er niet bij staan, alleen vanille :(

maare xxl zelf zal toch wel weten of ze een beetje te harden zijn, dus xxl laat het eff weten(wel eerlijk zijn he :D :mad: )
 
Origineel gepost door XXL-Nutrition
Ja de repen zijn superlekker, en je pakt er meteen een paar kilo's spiermassa mee

:rolleyes:
 
BadMF zei:
Waar stond die quote??

Aan de TS, ze zijn redelijk lekker. In ieder geval niet goor. Anders vraag gewoon bij je volgende bestelling of ze er eentje willen meesturen. Misschien trappen ze er wel in.. :D
 
Brutez zei:
Waar stond die quote??

Aan de TS, ze zijn redelijk lekker. In ieder geval niet goor. Anders vraag gewoon bij je volgende bestelling of ze er eentje willen meesturen. Misschien trappen ze er wel in.. :D


haha ja dat doe ik :D
 
Ik heb die van vanille gehad :kots:

Andere smaken heb ik nog niet geprobeerd :o
 
brutez jij bent toch de hoer van xxl ofzo? kun jij mij niet wat van die dingen regelen? :)
bij wijze van vriendendienstje, je kent het wel..
 
Big Steve zei:
Ik heb die van vanille gehad :kots:

Andere smaken heb ik nog niet geprobeerd :o


weten we dat ook weer :thumbup:
 
Vanille smaak is echt lekker
 
boogie zei:
brutez jij bent toch de hoer van xxl ofzo? kun jij mij niet wat van die dingen regelen? :)
bij wijze van vriendendienstje, je kent het wel..

Hoi Boogie,

Ik kan helaas niets voor je regelen maar voor je moeder heb ik wel een zelfgebakken havervlokje. Ik kom hem van de week wel even brengen :thumbup:
 
delguy zei:
Vanille smaak is echt lekker

Inderdaad, smaakt goed. Maar functionaliteit gaat bij mij altijd boven smaak. Een haverkoek plus een eiwitreepje en je hebt een complete maaltijd. Kan je tenminste onbezorgd een paar uur de deur uit.. :D
 
ok dan....

zelf vind ik de kerscocos het lekkerste de kerscocos zit verwerkt in de koek en die is lekker smeuig. Bij de smaak vanille zit er een laag vanille op de koek zoals bv het geval is bij die geglazuurde koeken in de supermarkt.

eerlijk of niet ;)
 
XXL Nutrition zei:
ok dan....

zelf vind ik de kerscocos het lekkerste de kerscocos zit verwerkt in de koek en die is lekker smeuig. Bij de smaak vanille zit er een laag vanille op de koek zoals bv het geval is bij die geglazuurde koeken in de supermarkt.

eerlijk of niet ;)


heb je die kerscocos ook in repen van 90 gram?
 
tswhey zei:
heb je die kerscocos ook in repen van 90 gram?

:o die zijn er helaas niet meer, fabrikant is overgestapt op een kleinere reep.
we hebben alleen nog enkele pakken vanille met het oude gewicht van 90 gram.
 
Back
Naar boven