AndroidHealthClinic

Experimenteren

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Peter1987

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
22 mrt 2005
Berichten
174
Waardering
1
He mensen,

Ik ga over 2 weken beginnen met een nieuw voedingsschema met de verhouding 15/75/10. Wat betreft het aangroeien van spiermassa zit ik tussen ecto en meso in, maar bijv. de breedte van mijn schouders is niet echt om te juichen. Aangezien ecto's en beginners veel koolhydraten moeten eten en ongeveer 1,75gr eiwit per kilo vvm ga ik dit schema uitproberen. Zijn er belangrijke dingen die ik over het hoofd zie in deze redenering, of is het de moeite waard om te proberen? Mijn grootste bron van koolhydraten wordt trouwens drop, is er een reden waarom die niet goed is?

ik zal het schema posten zodra het klaar is.
 
Laatst bewerkt:
proberen kan altijd, als ik jou was zou ik het dan gewoon bij 30 /50 /20 houden.. kom je ook goed van aan, krijg je 'voldoende' vetten binnen, en laat je je eiwitten niet liggen
 
Drop??? je maakt een geintje toch.

het is de bedoeling dat je khoolydraten uit voedsel als rijst en dergelijke haalt niet uit snoep. Het zijn wel 2 verschillende soorten khoolydraten, enkelvoudig en meervoudige suikers. staat vast genoeg over in in de stickies.
 
Haha drop, hoe kom je er op hahaah.
 
Peter1987 zei:
He mensen,

Ik ga over 2 weken beginnen met een nieuw voedingsschema met de verhouding 15/75/10. Wat betreft het aangroeien van spiermassa zit ik tussen ecto en meso in, maar bijv. de breedte van mijn schouders is niet echt om te juichen. Aangezien ecto's en beginners veel koolhydraten moeten eten en ongeveer 1,75gr eiwit per kilo vvm ga ik dit schema uitproberen. Zijn er belangrijke dingen die ik over het hoofd zie in deze redenering, of is het de moeite waard om te proberen? Mijn grootste bron van koolhydraten wordt trouwens drop, is er een reden waarom die niet goed is?

ik zal het schema posten zodra het klaar is.

Hmmmm... ik zou eerder chocola als belangrijkste koolhydraatbron nemen. Of spekkies of zo. Zit wat minder vet in. Voor eiwitten kun je die yoghurt snoepjes nemen van Redband.
 
Fruitella voor snelle suikers na het trainen.
 
tussen de 185 Kcal en 350 Kcal per 100 gram, veel succes met het wegwerken van bijna een kilo drop dan maar. Er van uitgaand dat je ook nog uit andere bronnen je KH's haalt.
Drop? Mag toch aannemen dat je een foutje gemaakt hebt ergens.
 
Ook voor mij is drop de grootste voedingsbron. Smaakt lekker en je kan er geen genoeg van krijgen. Verder kom je ook veel lekkerder klaar. trainen is immers maar bijzaak, groeien gaat vanzelf en lukt het niet zorgen we voor een lekkere vochtkop. Groot lijken is beter als groot zijn want als de wijfies het niet mooi vinden stoppen we met de d-boll kuurtjes en zijn we weer net als vroegah.

Keep it up!
 
Haal jij misschien ook vele voedzame stoffen uit bier?
 
Dit is een grap, toch ???
 
ik denk dat de beste man (althans ik hoop t maar) zich vergist heeft en een andere koolhydraatbron bedoelt. Zo niet dan neem ik hem gelijk niet meer serieus.
 
Bedankt voor alle nutteloze reacties :D
 
Uitleg waarom het geen goede koolhydraten zijn bijv. Kerel als ik een zak drop ze liggen voor 49 cent per kilo met 95% koolhydraten dan is het toch de moeite waard. Vooral als je het lekker vindt.
 
Dan neem je toch lekker drop. nobody cares.
 
ROOOOOOOOFL !

Wa een gedachtengang :p Ik lig al kreupel van het lezen alleen :p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven