AndroidHealthClinic

Gs

Bezoekers in dit topic

G_S

Novice
15 jaar lid
Lid geworden
18 aug 2005
Berichten
2
Waardering
0
Wij posten nooit maar we zien hier een bepaalde trend van sommige
mensen om GS spullen af te kraken, weet zelf niet of het trend is
maar wij van GS zijn niet van plan hier aan mee te gaan doen.
Het klopt dat er wel eens een stofje in een vial kan voorkomen maar
volgens mij is bijv winstrol ject poeder wat je moet oplossen en
dat zet ook iedereen.
Er zijn behalve gezeik geen echte verhalen over niet zuivere GS
spullen er is niemand die zich gemeld heeft met een abces en GSop
duitse forums als meest zuiver getest op het bacterie gehalte in
zijn artikelen.
Als er klachten zijn van welke aard dan ook dan wordt het
omgeruild.

Over de Boldenone kan ik zeggen dat is al een olie dus daar kan
geen stof deeltjes in zitten. de rest van de grondstoffen zijn
poeders en je heb nooit 100% zuiver we kunnen een heel fijn filter
gebruiken maar dan filter je ook en deel van de gronstof eruit we
gebruiken een 190 micron filter dus alles wat er in blijft zitten
is zo klein daar kan je geen last van krijgen en de vials worden
terug genomen mocht er iets niet goed zijn ermee.
Ook kan ik vermelden dat vanaf nu alle batches getest gaan worden
zodat je er zeker van kan zijn dat wat erin moet zitten klopt en
goed is ook staan we open voor suggesties van mensen alleen gaan we
niet in op de verkoop praatjes van andere labs die snel markt
willen veroveren GS staat voor kwaliteit en mocht er iets niet goed
zijn dan passen we het gelijk aan. mochten er nog vragen zijn en of
opmerkingen stel ze dan direct of via uw supplier.
MVG
 
heb mede aan jullie 10kg harde massa te danken :) dus mij zul je niet horen klagen

en btw:**** THOSE HATERS!!!!

keep up the good work

gr d
 
Gs is top, de orals vond ik wat minder, maar voor de rest zijn het
prima spullen.
 
G_S zei:
Wij posten nooit maar we zien hier een bepaalde trend van sommige mensen om GS spullen af te kraken, weet zelf niet of het trend is maar wij van GS zijn niet van plan hier aan mee te gaan doen ............................................................................ ook staan we open voor suggesties van mensen alleen gaan we niet in op de verkoop praatjes van andere labs die snel marktwillen veroveren .....................................................

Verder is er geen trend te bekennen.
Iedereen op het board hier is van mening dat de bekende ug's zoals GS, MRP en GG ALLEMAAL top zijn en niet of nauwelijks in kwaliteit verschillen.
 
Duidelijk.

(Vooropgesteld dat jullie echt uit naam van GS posten of course. :) )
 
0.19 micron is heel goed. De meeste homebrewers gebruiken 0.45 of 0.22, en hier hoor je vrijwel nooit klachten over.
Het feit dat gs 0.19 gebruikt geeft aan hoe professioneel ze bezig zijn omdat filteren door een 0.22 al een hel is, laat staan door een 0.19.
 
ik moet zeggen dat ik ook erg tevrden ben met jullie spullen!!! top spul!

nu je toch kunt reageren zou je meteen theoretisch kunnen onderbouwen waarom je met de test prop zo'n last hebt van stijfheid en dat de plek gevoelig is..

daar is nogal wat onduidelijkheid over.
 
goed bezig hoor jongens.. (of hebben jullie ook mooie vrouwen in dienst? ;)) lekker spul ga zo door..
 
younggod zei:
ik moet zeggen dat ik ook erg tevrden ben met jullie spullen!!! top spul!

nu je toch kunt reageren zou je meteen theoretisch kunnen onderbouwen waarom je met de test prop zo'n last hebt van stijfheid en dat de plek gevoelig is..

daar is nogal wat onduidelijkheid over.

Bij prop ligt het aan de ester en de gevoeligheid van de persoon zelf. Ook ligt het aan de hoeveelheid BA die gebruikt wordt. Hoe groter de gebruikte hoeveelheid BA hoe erger de pijn.
 
goh, er is 1 topic waarin iemand opmerkt dat hij een stofje heeft gevonden
in een GS product en nu "maken wij er een trend van om GS af te kraken". :rolleyes:
 
IKKE zei:
Verder is er geen trend te bekennen.
Iedereen op het board hier is van mening dat de bekende ug's zoals GS, MRP en GG ALLEMAAL top zijn en niet of nauwelijks in kwaliteit verschillen.
Juist! :thumbs:

Goede labs die het leven van de juicende bb'r net ff wat aangenamer maken :D
 
remarxxx zei:
Bij prop ligt het aan de ester en de gevoeligheid van de persoon zelf. Ook ligt het aan de hoeveelheid BA die gebruikt wordt. Hoe groter de gebruikte hoeveelheid BA hoe erger de pijn.
Dat weet ik zo net nog niet... Zelf denk ik dat het aan het aan de dosering ligt.

Het zelf een tijdje viromone gebruikt gehad (T.prop 100mg/2ml) en deze was absolute pijnloos. Test P. van Ug labs zijn meestal 100mg/1ml misschien als ze de dosering terugschroeven maw meer olie erbij doen dat de injects beter te verdragen zijn.

Wat ook zou kunnen is dat ze er bij Nordic een pijnstillend goedje bijgeknikkerd hebben.. maar dat heb ik nergens kunnen terug vinden.
 
ik hoop dat de heren van GS een openbare computer hebben gebruikt anders zijn we straks een betrouwbaar lab armer :( (maar ze zullen wel zo slim zijn hoop ik)
 
@ GS...

Het zijn er maar 2 of 3 die liggen te mauwen hierover... Laat gaan die gasten...

Ga zo door met jullie werk... Ik ben hardstikke tevreden geweest met jullie spul...



Maaaaaarrrr... inderdaad, ik hoop dat je met 'n openbare computer post want dit is linke soep natuurlijk...
 
enrico zei:
ik hoop dat de heren van GS een openbare computer hebben gebruikt anders zijn we straks een betrouwbaar lab armer :( (maar ze zullen wel zo slim zijn hoop ik)

LOL, openbare computer, 3 proxies ertussen en alles encrypted. high tech...
 
Thanatos zei:
Dat weet ik zo net nog niet... Zelf denk ik dat het aan het aan de dosering ligt.

Het zelf een tijdje viromone gebruikt gehad (T.prop 100mg/2ml) en deze was absolute pijnloos. Test P. van Ug labs zijn meestal 100mg/1ml misschien als ze de dosering terugschroeven maw meer olie erbij doen dat de injects beter te verdragen zijn.

Wat ook zou kunnen is dat ze er bij Nordic een pijnstillend goedje bijgeknikkerd hebben.. maar dat heb ik nergens kunnen terug vinden.

Voor sommige is prop altijd pijnloos, zelfs bij 200mg/ml, bij andere zelfs de virormone niet. Over het algemeen wordt de schuld gegeven aan de ester en de BA. Hoe hoger de dosering per ml, hoe hoger de BA/BB moet zijn. Vandaar dat de virormone waarschijnlijk pijnloos was bij jou, doordat de dosering per ml lager was en er dan waarschijnlijk minder BA gebruikt is.
 
G_S zei:
LOL, openbare computer, 3 proxies ertussen en alles encrypted. high tech...

nu nog allemaal aan de Head 'n Shoulders en dan is het helemaal top :D

just kidding :P
 
Thanatos zei:
Dat weet ik zo net nog niet... Zelf denk ik dat het aan het aan de dosering ligt.

Het zelf een tijdje viromone gebruikt gehad (T.prop 100mg/2ml) en deze was absolute pijnloos. Test P. van Ug labs zijn meestal 100mg/1ml misschien als ze de dosering terugschroeven maw meer olie erbij doen dat de injects beter te verdragen zijn.

Wat ook zou kunnen is dat ze er bij Nordic een pijnstillend goedje bijgeknikkerd hebben.. maar dat heb ik nergens kunnen terug vinden.

Denk zelf dat het dus aan de concentratie zit.

UG labs 100mg/ml, HG 50mg/ml. UG labs moeten dus 2x zoveel van het hormoon in de oplossing krijgen, dus meer BA.

Heb zelf altijd te gruwelijke pijn van Test. Prop. van UG labs, maar van HG helemaal niets.

Misschien dat de heren van GS nu ze hier toch zijn er wat duidelijkheid over kunnen verschaffen? :)


G_S zei:
LOL, openbare computer, 3 proxies ertussen en alles encrypted. high tech...

Daar was ik al achter. :D
 
Back
Naar boven